ja dan raak je in de keuken helemaal in de war en grijp je alsnog de verkeerde knijpfles bij het wokkenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
That reminds me... er is een "glijmiddel" dat "boybutter" heet.
Beetje fout.
Het zit in een margarine kuipje.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dan raak je in de keuken helemaal in de war en grijp je alsnog de verkeerde knijpfles bij het wokken![]()
Heyhey, hou eens op met die stille hintsquote:Op maandag 24 juli 2006 17:25 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* fout
zeker omdat bboter vet is en dat de condoom aantast
Ik was er niet, dus geen ideequote:Op maandag 24 juli 2006 19:34 schreef HuubTuub het volgende:
owkee... hallo CDP, hoe was het vandaag bij de Fame?
Tijd om te reanimeren.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:37 schreef HuubTuub het volgende:
tja, dan valt het gesprek een beetje dood zo.
Welke moet je hebben?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tijd om te reanimeren.
Ik heb trouwens m'n IBG formulierern nog niet gehad
dat ouder-formulier voor de aanvullende bijdrage voor de VAVO..naja ma is toch pas over 2 weekjes terugquote:
Vorige week donderdag ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 20:05 schreef HuubTuub het volgende:
Wanneer heb je de aanvraag gedaan?
Hoezee, hoe zit t dan met lesgeld etcquote:Op maandag 24 juli 2006 20:16 schreef HuubTuub het volgende:
nee, hahahaha het is nu top drukte bij de IBG en we hebben toch al een verwerkingstijd van 4 tot 6 weken hahahaha. Ooit komt het goed.
Hoe doen jullie dat toch? Ik wil ook vals zijn, leer mij vals te zijn!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:04 schreef NathaN het volgende:
Dus nu kom je weer aan je trekken?
er was gedonder rondom Best, dus die treintijden daar klopte tochal geen jota vanquote:Op maandag 24 juli 2006 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Fijn.
"O ik heb een trein later want ik had een lekke band"
....
"Half 6 komt mijn trein aan"
.....
inmiddels 10 voor 6, ik woon 10 min van het station af
......
Nah, 7u tilburg ga ik dus niet halen
ik heb van alles gedaan maar zou dat geen tutten willen noemenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:31 schreef HuubTuub het volgende:
![]()
of hangt iedereen te tutten op de kermis?
gewoon een paar Fokkers hier volgenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat toch? Ik wil ook vals zijn, leer mij vals te zijn!![]()
dankjwel Snakeyquote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef Snakey het volgende:
Done Stroekie.
NP. Shit happens.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dankjwel Snakey![]()
zal de volgende keer proberen beter op te letten hoor![]()
Ik ken het.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach ja, moet ik ook maar geen nieuw topic willen openen op het werk![]()
ja maar ik kan dat gewoon kort en hevigquote:Op maandag 24 juli 2006 22:41 schreef wonderer het volgende:
Stroek, wat ben je vroeg terug!
zou hij die roze feestmuts van vorig jaar ook mee verhuist hebben naar de andere Alternate afdelingquote:Op maandag 24 juli 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er al iets gepland voor Vlarp's verjaardag zaterdag?
trein vertrok met vertraging uit Eindhovenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:46 schreef wonderer het volgende:
Was het wel leuk? Doe eens een verslagje schrijven?
jewel hoor was best leuk en zoquote:Op maandag 24 juli 2006 23:00 schreef wonderer het volgende:
Wel genoten dus. Da's mooi.
Dat gaat helemaal goed komen daarquote:Op maandag 24 juli 2006 23:06 schreef wonderer het volgende:
Ja, we missen Waxxer wel... Ik wel in ieder geval. Ik hoop dat ie het leuk heeft daar.
jij weer van het balkon verhuist naar binnen toe?quote:
Het kwam vrij onverwacht, idd.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:16 schreef Stroekie het volgende:
hoe is dat gegaan, was men verrast?
en ga jij nu iets heel anders doen, of vooral bij een ander bedrijf/tak van sport wat doenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het kwam vrij onverwacht, idd..
Hmmm... hoewel ik dat in één of twee zinnen wel helder uit zou kunnen leggen, ga ik dat om begrijpelijke redenen hier niet doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ga jij nu iets heel anders doen, of vooral bij een ander bedrijf/tak van sport wat doen
Althans als ik zo onbeleefd mag zijn om adviezen tegen een hoog dagtarief wat doen te noemen![]()
dus dat wordt binnenkort dag zeggen tegen Peugje?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmm... hoewel ik dat in één of twee zinnen wel helder uit zou kunnen leggen, ga ik dat om begrijpelijke redenen hier niet doen.. En ergens anders ook niet.
Daar komt wel weer iets anders voor in de plaats.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus dat wordt binnenkort dag zeggen tegen Peugje?
en vast wel uit een hogere leasecatagoriequote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Daar komt wel weer iets anders voor in de plaats..
je zou bijna zeggen dorstig weerquote:
nou ik heb voor mijn doen best opzichtig door de stad rondgelopenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Leuk ook dat niemand mij heeft gebeld of een berichtje heeft gestuurd met "joh we zitten in Tilburg kom je ook even langs, we staan bij..."
Ik weet wel weer wie mijn vrienden zijn.
Heb jij vrienden?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Leuk ook dat niemand mij heeft gebeld of een berichtje heeft gestuurd met "joh we zitten in Tilburg kom je ook even langs, we staan bij..."
mensen zijn erg raar als het om wuppies gaatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:09 schreef wonderer het volgende:
Heb je nog wuppies over?
Uhm.. ik vier het zondag 30 juli vanaf 3 uur 's middagsquote:Op maandag 24 juli 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er al iets gepland voor Vlarp's verjaardag zaterdag?
Hij die niets verwacht, raakt nooit teleurgesteld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
f you're happy with nothing you'll be so very happy with mequote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij die niets verwacht, raakt nooit teleurgesteld..
Welke want ik heb er 2 gezien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:27 schreef Vlarp het volgende:
En heb ik heb hele auwe poten van het lopen de hele dag.
Heb in een hele gave attractie gezeten (de Booster, 50 meter hoog, draait heel snel rond, 4G)
Wij jou wel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:38 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik heb jullie niet gespot daar in Tilburg
Wel potverdoriequote:
Dat weet ik niet meer... te brakquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:45 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Wel potverdorieWaar?
*Ook brak en aan het werk is*
Het werk heir schiet niet op joh, Stroekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar wie heeft jou dan ooit verteld dat Fokken ook een nuttige bezigheid is![]()
In die hele drukke straat!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:45 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Wel potverdorieWaar?
*Ook brak en aan het werk is*
Hoeveel heb je er al ten huwelijk gevraagd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:03 schreef BB_Koning het volgende:
Er zijn hier mensen die 12000 netto verdienen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |