mensen zijn erg raar als het om wuppies gaatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:09 schreef wonderer het volgende:
Heb je nog wuppies over?
Uhm.. ik vier het zondag 30 juli vanaf 3 uur 's middagsquote:Op maandag 24 juli 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er al iets gepland voor Vlarp's verjaardag zaterdag?
Hij die niets verwacht, raakt nooit teleurgesteld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Leuk ook dat niemand mij heeft gebeld of een berichtje heeft gestuurd met "joh we zitten in Tilburg kom je ook even langs, we staan bij..."
Ik weet wel weer wie mijn vrienden zijn.
f you're happy with nothing you'll be so very happy with mequote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij die niets verwacht, raakt nooit teleurgesteld..
Welke want ik heb er 2 gezien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:27 schreef Vlarp het volgende:
En heb ik heb hele auwe poten van het lopen de hele dag.
Heb in een hele gave attractie gezeten (de Booster, 50 meter hoog, draait heel snel rond, 4G)
Wij jou wel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:38 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik heb jullie niet gespot daar in Tilburg
Wel potverdoriequote:
Dat weet ik niet meer... te brakquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:45 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Wel potverdorieWaar?
*Ook brak en aan het werk is*
Het werk heir schiet niet op joh, Stroekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar wie heeft jou dan ooit verteld dat Fokken ook een nuttige bezigheid is![]()
In die hele drukke straat!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:45 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Wel potverdorieWaar?
*Ook brak en aan het werk is*
Hoeveel heb je er al ten huwelijk gevraagd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:03 schreef BB_Koning het volgende:
Er zijn hier mensen die 12000 netto verdienen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |