ja dan raak je in de keuken helemaal in de war en grijp je alsnog de verkeerde knijpfles bij het wokkenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
That reminds me... er is een "glijmiddel" dat "boybutter" heet.
Beetje fout.
Het zit in een margarine kuipje.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dan raak je in de keuken helemaal in de war en grijp je alsnog de verkeerde knijpfles bij het wokken![]()
Heyhey, hou eens op met die stille hintsquote:Op maandag 24 juli 2006 17:25 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* fout
zeker omdat bboter vet is en dat de condoom aantast
Ik was er niet, dus geen ideequote:Op maandag 24 juli 2006 19:34 schreef HuubTuub het volgende:
owkee... hallo CDP, hoe was het vandaag bij de Fame?
Tijd om te reanimeren.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:37 schreef HuubTuub het volgende:
tja, dan valt het gesprek een beetje dood zo.
Welke moet je hebben?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tijd om te reanimeren.
Ik heb trouwens m'n IBG formulierern nog niet gehad
dat ouder-formulier voor de aanvullende bijdrage voor de VAVO..naja ma is toch pas over 2 weekjes terugquote:
Vorige week donderdag ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 20:05 schreef HuubTuub het volgende:
Wanneer heb je de aanvraag gedaan?
Hoezee, hoe zit t dan met lesgeld etcquote:Op maandag 24 juli 2006 20:16 schreef HuubTuub het volgende:
nee, hahahaha het is nu top drukte bij de IBG en we hebben toch al een verwerkingstijd van 4 tot 6 weken hahahaha. Ooit komt het goed.
Hoe doen jullie dat toch? Ik wil ook vals zijn, leer mij vals te zijn!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:04 schreef NathaN het volgende:
Dus nu kom je weer aan je trekken?
er was gedonder rondom Best, dus die treintijden daar klopte tochal geen jota vanquote:Op maandag 24 juli 2006 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Fijn.
"O ik heb een trein later want ik had een lekke band"
....
"Half 6 komt mijn trein aan"
.....
inmiddels 10 voor 6, ik woon 10 min van het station af
......
Nah, 7u tilburg ga ik dus niet halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |