Vorige week donderdag ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 20:05 schreef HuubTuub het volgende:
Wanneer heb je de aanvraag gedaan?
Hoezee, hoe zit t dan met lesgeld etcquote:Op maandag 24 juli 2006 20:16 schreef HuubTuub het volgende:
nee, hahahaha het is nu top drukte bij de IBG en we hebben toch al een verwerkingstijd van 4 tot 6 weken hahahaha. Ooit komt het goed.
Hoe doen jullie dat toch? Ik wil ook vals zijn, leer mij vals te zijn!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:04 schreef NathaN het volgende:
Dus nu kom je weer aan je trekken?
er was gedonder rondom Best, dus die treintijden daar klopte tochal geen jota vanquote:Op maandag 24 juli 2006 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Fijn.
"O ik heb een trein later want ik had een lekke band"
....
"Half 6 komt mijn trein aan"
.....
inmiddels 10 voor 6, ik woon 10 min van het station af
......
Nah, 7u tilburg ga ik dus niet halen
ik heb van alles gedaan maar zou dat geen tutten willen noemenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:31 schreef HuubTuub het volgende:
![]()
of hangt iedereen te tutten op de kermis?
gewoon een paar Fokkers hier volgenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat toch? Ik wil ook vals zijn, leer mij vals te zijn!![]()
dankjwel Snakeyquote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef Snakey het volgende:
Done Stroekie.
NP. Shit happens.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dankjwel Snakey![]()
zal de volgende keer proberen beter op te letten hoor![]()
Ik ken het.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach ja, moet ik ook maar geen nieuw topic willen openen op het werk![]()
ja maar ik kan dat gewoon kort en hevigquote:Op maandag 24 juli 2006 22:41 schreef wonderer het volgende:
Stroek, wat ben je vroeg terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |