beleggen gaat niet goed iig, een aantal javascript-functies doen t niet goedquote:Op zondag 23 juli 2006 22:29 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb geen klachten over de raboInternetbankieren lukt iig wel met Firefox, hoewel ze geloof ik nog steeds Internet Explorer aanraden.
Ik beleg niet via de rabobankquote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
beleggen gaat niet goed iig, een aantal javascript-functies doen t niet goed
Dat ligt eraan wat je doet en met hoeveel geld je dat doet (en vooral welk percentage van je vermogen dat is).quote:Op zondag 23 juli 2006 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik beleg helemaal niet, tenzij brood.Beleggen is eng.
ik welquote:Op zondag 23 juli 2006 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik beleg helemaal niet, tenzij brood.Beleggen is eng.
en of je het geld nodig hebtquote:Op zondag 23 juli 2006 22:45 schreef Light het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je doet en met hoeveel geld je dat doet (en vooral welk percentage van je vermogen dat is).
Mijn vermogen is nul.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:45 schreef Light het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je doet en met hoeveel geld je dat doet (en vooral welk percentage van je vermogen dat is).
Ik draai verlies op m'n aandelenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wel
ik krijg iig meer rente dan op het spaar gedeelte
ik heb nu nog 200 euro op mn rekening staan, 70 euro op mn spaarrekening, en de rest(ong. 3000) belegdquote:
gaat om het aantal kilometersquote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dit weekend gewoon meer dan 50 euro naar de NS gebracht.Enkeltje Leeuwarden-Eindhoven, enkeltje Eindhoven-Rotterdam en enkeltje Rotterdam-Leeuwarden. Wel apart dat een enkeltje Eindhoven-Rotterdam bijna even duur is als een enkeltje Rotterdam-Leeuwarden, terwijl het ene ruim een uur en het andere drie uur duurt.
Maar jij had toch een uitkering?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nu nog 200 euro op mn rekening staan, 70 euro op mn spaarrekening, en de rest(ong. 3000) belegd
ik niet, maar ik heb ook gewoon een simpel beleggingspakket met weinig risico en weinig winstquote:
jupquote:Op zondag 23 juli 2006 22:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar jij had toch een uitkering?
Wat mij betreft is geld er om uit te geven.
Als je thuis woont kan dat ja. Maar hoe zit dat dan eigenlijk, heb je gewoon recht op een uitkering als je bij je ouders woont?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup
4/5 gaat op aan t sparen, de rest gaat op
das gekquote:Op zondag 23 juli 2006 22:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
R'dam - E'hoven: 110 km
R'dam - L'den: 220 km
Ik heb minder op m'n betaalrekening staan nu. Wordt hoog tijd dat er weer salaris wordt gestort.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nu nog 200 euro op mn rekening staan, 70 euro op mn spaarrekening, en de rest(ong. 3000) belegd
Ik heb een OV, maar het is zomervakantie.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:53 schreef Light het volgende:
Ik moest ongeveer een maand terug een dag naar Den Haag. Dan is zo'n kortingkaart heel handig. Behalve als je vroeg weg moet. Het eerste station na 09:00 's morgens was Amersfoort, en de goedkoopste oplossing was dan een vol tarief retourtje.
Wmb is het ook wel erg handig als je wat geld achter de hand hebt voor het geval de maandelijkse inkomsten problemen geven, of voor onverwachte uitgaven ofzo.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:52 schreef Isegrim het volgende:
Wat mij betreft is geld er om uit te geven.
WeekOV?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb een OV, maar het is zomervakantie.
Hmja, dat regelt zich altijd wel. Als ik echt iets concreets wil, dan spaar ik er wel voor, maar verder gaat alles gewoon op. Ik heb meestal ook niet zodanig veel inkomen dat er een redelijk bedrag overblijft.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:58 schreef Light het volgende:
[..]
Wmb is het ook wel erg handig als je wat geld achter de hand hebt voor het geval de maandelijkse inkomsten problemen geven, of voor onverwachte uitgaven ofzo.
Ja. Dat is wel het handigst gezien mijn wekelijkse trips naar R'dam. Ik vertrek op vrijdag en kom terug op maandag (soms zondag).quote:
ik krijg nu een volledige uitkering ja. als ik op mezelf zou wonen krijg ik netzoveel, maar dan kan ik nog huursubsidie en bijstand enzo aanvragenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je thuis woont kan dat ja. Maar hoe zit dat dan eigenlijk, heb je gewoon recht op een uitkering als je bij je ouders woont?En is dat dan een volledige uitkering zoals je die ook zou krijgen als je op jezelf zou wonen? Dat zou ik eigenlijk wel een beetje raar vinden...
Ja, dan is de vakantie idd duur. Maar met weekendOV zijn je weekenden in Rotterdam korter, of veel duurder.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja. Dat is wel het handigst gezien mijn wekelijkse trips naar R'dam. Ik vertrek op vrijdag en kom terug op maandag (soms zondag).
Met bijstand moet je wel je vermogen in de gaten houden. Als je boven 5000 euro komt moet je geld gaan uitgeven.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik krijg nu een volledige uitkering ja. als ik op mezelf zou wonen krijg ik netzoveel, maar dan kan ik nog huursubsidie en bijstand enzo aanvragen
dan geven we het dus lekker uitquote:Op zondag 23 juli 2006 23:05 schreef Light het volgende:
[..]
Met bijstand moet je wel je vermogen in de gaten houden. Als je boven 5000 euro komt moet je geld gaan uitgeven.
't Is gelukkig maar een maand dat 'ie niet geldig is.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:04 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dan is de vakantie idd duur. Maar met weekendOV zijn je weekenden in Rotterdam korter, of veel duurder.
Ik heb verschillende mensen in paniek zien raken op het moment dat het salaris een paar dagen te laat wordt overgemaakt, da's ook niet handig.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja, dat regelt zich altijd wel. Als ik echt iets concreets wil, dan spaar ik er wel voor, maar verder gaat alles gewoon op. Ik heb meestal ook niet zodanig veel inkomen dat er een redelijk bedrag overblijft.
Hm, vind ik toch vreemd. Iemand die thuis woont heeft véél minder kosten.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik krijg nu een volledige uitkering ja. als ik op mezelf zou wonen krijg ik netzoveel, maar dan kan ik nog huursubsidie en bijstand enzo aanvragen
Ik dacht 2 maanden, maar ik zal me wel vergissenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
't Is gelukkig maar een maand dat 'ie niet geldig is.
Daarvoor heb je roodstaan, dan is er geen reden tot paniek.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:06 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb verschillende mensen in paniek zien raken op het moment dat het salaris een paar dagen te laat wordt overgemaakt, da's ook niet handig.
16 juli - 16 augustus.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:06 schreef Light het volgende:
[..]
Ik dacht 2 maanden, maar ik zal me wel vergissen
Als je normaal een positief saldo hebt dan valt het idd wel meequote:Op zondag 23 juli 2006 23:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daarvoor heb je roodstaan, dan is er geen reden tot paniek.
Ik sta zelden rood, hooguit een keer honderd euro ofzo. Maar het is wel prettig als het wel kan, als je een keer een dikke rekening moet betalen ofzo.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:10 schreef Light het volgende:
[..]
Als je normaal een positief saldo hebt dan valt het idd wel mee
Hier binnen is het nu niet meer zo heel warmquote:Op zondag 23 juli 2006 23:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier alleen maar, maar zó warm is het hier dus.
Truequote:Op zondag 23 juli 2006 23:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik sta zelden rood, hooguit een keer honderd euro ofzo. Maar het is wel prettig als het wel kan, als je een keer een dikke rekening moet betalen ofzo.
Ik vermoed dat het hier wel een paar graadjes warmer is dan dat. Het is vooral erg benauwd.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef Light het volgende:
[..]
Hier binnen is het nu niet meer zo heel warm
Tenminste, vergeleken met de afgelopen dagen is 28 graden niet warm
Ik heb 1000 euro aangevraagd. Maar dat zal niet gauw gebeuren. Ik houd precies bij wat ik uitgeef en geef dus niet vaak meer uit dan ik heb.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:20 schreef Light het volgende:
[..]
TrueGelukkig kan ik niet veel rood staan
Ja, sinds gisteren is het vrij vochtig.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het hier wel een paar graadjes warmer is dan dat. Het is vooral erg benauwd.
Als Paypal me nu ook de logingegevens meedeelt van het account dat ik kennelijk heb dan heb ik er ook nog wat aanquote:You have added undergroundseller@yahoo.com as a new email address for
your PayPal account.
If you did not authorize this change , or feel there is an error made ,
Click here to cancel your new email address
If this change was initiated by you ,
the new email address will be set as primary within 3 working days .
Thank you for using PayPal!
The PayPal Team .
Trustenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga maar eens een poging doen om te slapen.
Dat klinkt wel als een heerlijk rustige dagquote:Op zondag 23 juli 2006 23:35 schreef miss_sly het volgende:
Weer thuis
Heerlijk dagje: terrasje in het Vondelpark, lekker gegeten bij de Thai en terug naar het Vondelpark en lekker in het gras gelegen. Dat vind ik toch wel de manier om een vrije zondag door te brengen
ik geloof dat daar niet eens naar gekeken isquote:Op zondag 23 juli 2006 23:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hm, vind ik toch vreemd. Iemand die thuis woont heeft véél minder kosten.
vandaag (maandag dus)?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:00 schreef DionysuZ het volgende:
dankjewel allemaal voor de felicitaties in mijn fotoboek
Hier 't zelfdequote:Op maandag 24 juli 2006 06:40 schreef miss_sly het volgende:
Goed geslapengeen muggen hier en de warmte viel nog mee:)
De NS heeft maximum-tarieven.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dit weekend gewoon meer dan 50 euro naar de NS gebracht.Enkeltje Leeuwarden-Eindhoven, enkeltje Eindhoven-Rotterdam en enkeltje Rotterdam-Leeuwarden. Wel apart dat een enkeltje Eindhoven-Rotterdam bijna even duur is als een enkeltje Rotterdam-Leeuwarden, terwijl het ene ruim een uur en het andere drie uur duurt.
quote:
Dat arme kind heeft misschien niet eens door dat het sarcasme er van af druipt.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:50 schreef het_fokschaap het volgende:
uit de beschrijving in de TT lijkt dit me een doorsnee droomprins
waarom mag je eigenlijk niet met bepaalde mensen omgaan van hem ? misschien kun je dat ook eens vragen. ben ik wel benieuwd naar
alvast bedankt voor het posten.
er van af druipt?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat arme kind heeft misschien niet eens door dat het sarcasme er van af druipt.
oprechte interessequote:Op maandag 24 juli 2006 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat arme kind heeft misschien niet eens door dat het sarcasme er van af druipt.
Het komt uit een goed hart, echt waarquote:
Ligt eraan waar en hoe laat, maar we wilden wel mee ja.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:45 schreef miss_sly het volgende:
Trin, ga je ook mee donderdag naar Pirates 2? dat meende ik op te maken uit je eerdere post. Gezellig
Truste
Komt wel goed, desnoods haal ik jullie op. Uurtje of 19:30 bij de bios lijkt me wel ok. Of 20:00. Welke bios pakken we trouwens?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:39 schreef -Trinity- het volgende:
Ligt eraan waar en hoe laat, maar we wilden wel mee ja.
In Pathe de Munt draait ie om 20 uurquote:Op maandag 24 juli 2006 11:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Komt wel goed, desnoods haal ik jullie op. Uurtje of 19:30 bij de bios lijkt me wel ok. Of 20:00. Welke bios pakken we trouwens?
Doen we!quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:56 schreef livEliveD het volgende:
Doen we!
Oeehhhhh ik in een donkere ruimte met vrouwen die zeggen dat ze een lekkere man zien![]()
zit ie naast je ofzo?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
. Dan hoef ik alleen maar naast me te kijken
.
Ik neem mijn eigen lekkere man mee, maar aangezien het donker is en ik hem niet kan zien, zal ik helaas moeten kijken naar Johnny en Orlandoquote:Op maandag 24 juli 2006 11:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Doen we!
Oeehhhhh ik in een donkere ruimte met vrouwen die zeggen dat ze een lekkere man zien![]()
ik ga wel voor het scherm staanquote:Op maandag 24 juli 2006 12:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik neem mijn eigen lekkere man mee, maar aangezien het donker is en ik hem niet kan zien, zal ik helaas moeten kijken naar Johnny en Orlando
zo groot ben je nietquote:Op maandag 24 juli 2006 12:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ga wel voor het scherm staan
Je kunt altijd bellenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:32 schreef -Trinity- het volgende:. Dan hoef ik alleen maar naast me te kijken
. Maar we konden dus niet te laat weg daar ivm treinen enzo, en werken de volgende dag. Dat waren de main criteria. Maar dat komt vast goed, hopelijk spreek ik 'm vanavond nog ff, geef ik het door. Morgen vakantie
.
Ik ben bang dat mijn vriendin ook meer oog zal hebben voor Johnnyquote:Op maandag 24 juli 2006 12:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik neem mijn eigen lekkere man mee, maar aangezien het donker is en ik hem niet kan zien, zal ik helaas moeten kijken naar Johnny en Orlando
Op ieder lulletje past een doosjequote:
Die svast aan het uitslapen/.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:10 schreef Causa het volgende:
hoe zou het met MM zijn ?
Het is idd pas kwart over 1. Zou kunnenquote:
quote:
Mja, de heenweg is geen probleem. Alleen de tijden terug werden misschien moeilijk. Dus heen kunnen we makkelijk met de trein (kunnen ook naar jouw huuiiisss toe komen), alleen terug wisten we niet hoe laat ze bleven rijden naar ons kneuterig dorpje.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je kunt altijd bellen![]()
Misschien is het trouwens wel handig als jullie naar amsterdam centraal kunnen komen maar het is geen ramp als ik jullie op moet halen.
Miss_sly schijnt goed te zijn in wegbrengen zodat ik kan drinken
[..]
Ik ben bang dat mijn vriendin ook meer oog zal hebben voor Johnny![]()
Ik was hier al geweest vandaagquote:
oohja! vorige paginaquote:Op maandag 24 juli 2006 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik was hier al geweest vandaag
met mij is alles ok hoorheb me net klaar gemaakt om boodschappen te doen
dus dat ga ik nu maar eens doen
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ga wel voor het scherm staan
Op zich wel bereid, maar even kijken hoe en wat. Ik denk namelijk dat wij eigenlijk op de fiets naar de bios willen komen en niet met de auto...ik overleg even met schaapquote:Op maandag 24 juli 2006 13:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..].
[..]
Mja, de heenweg is geen probleem. Alleen de tijden terug werden misschien moeilijk. Dus heen kunnen we makkelijk met de trein (kunnen ook naar jouw huuiiisss toe komen), alleen terug wisten we niet hoe laat ze bleven rijden naar ons kneuterig dorpje.
Als sly bereid zou zijn dat te doen zou zij uiteraard eeuwige dankbaarheid krijgen.
whaahaaquote:Op maandag 24 juli 2006 13:42 schreef qu63 het volgende:
het water verdampt gewoon waar je bij staat zeg
de grond is al heet, dus ik overal water spuiten zodat het wat frisser wordt, zie ik ineens overal kleine rookwolkjes
natuurljk kan dat. fokkers helpen fokkersquote:Op maandag 24 juli 2006 13:44 schreef miss_sly het volgende:
schaap: kunnen wij igv nood Trin enwegbrengen naar Hillegom?
dan gaan Miss en ik wel gordijnen kopenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
natuurljk kan dat. fokkers helpen fokkers
wat is een nep programma ? je denkt dat je naar een programma zit te kijken, blijkt het nepquote:Op maandag 24 juli 2006 14:24 schreef Causa het volgende:
volgens mij is er weer een nep programma op discovery.
hehequote:Op maandag 24 juli 2006 14:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat is een nep programma ? je denkt dat je naar een programma zit te kijken, blijkt het nep
dat programma heet dan ook " What if"quote:Op maandag 24 juli 2006 15:01 schreef Causa het volgende:
[..]
hehenee dat het gebracht wordt alsof het realiteit is maar dan is het eenuh, hoe heet dat? alleen maar een mogelijkheid. Dat wordt dan aan het eind van het programma gezegd.
Een dorp is een dorp, ookal is het officieel een stad (22.000 inwoners of zelfs meer) en ligt het in de randstad.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:26 schreef Causa het volgende:
hey Trinity
Ik wist niet dat je ook in een dorpie woont
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:59 schreef miss_sly het volgende:
En ik ben verhuisd naar de enige echte stad in Nederland![]()
hulp nodig dusquote:
Gefeliquote:Op maandag 24 juli 2006 15:59 schreef miss_sly het volgende:
Wat moet jij in Rotterdam dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:59 schreef miss_sly het volgende:
moet er een reden zijn tot feestvieren danquote:
voor de hond ook zekerquote:Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dus net tien kilometer gelopen in deze afschuwelijke hitte. Ik moest de hond ophalen uit het pension in Cornjum en er was niemand om met me met de auto te gaan. Ik ben er dus heen gefietst en terug gelopen samen met de hond. Het was een hel.
Er is altijd reden voor feest. Ik heb namelijk al een tijdje (ik hou de dagen niet bij zoals mijn leeftijdgenoten, foeiquote:
Feestquote:Op maandag 24 juli 2006 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Er is altijd reden voor feest. Ik heb namelijk al een tijdje (ik hou de dagen niet bij zoals mijn leeftijdgenoten, foei) een relaaaasie.
kon je niet op de rug van de hond zitten ?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dus net tien kilometer gelopen in deze afschuwelijke hitte. Ik moest de hond ophalen uit het pension in Cornjum en er was niemand om met me met de auto te gaan. Ik ben er dus heen gefietst en terug gelopen samen met de hond. Het was een hel.
Op zich is dat mogelijk, maar dan zouden we niet thuis zijn gekomen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kon je niet op de rug van de hond zitten ?
Ik zal eens op jou gaan zittenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef het_fokschaap het volgende:
kon je niet op de rug van de hond zitten ?
Zomervakantie. Vol.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom in conjum ise? ze zat toch eerst bij joun in de buurt ergens in een pension steeds?
Ik dus bijna 2x zo zwaarquote:Op maandag 24 juli 2006 16:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zal eens op jou gaan zitten!
The horror! Ik weeg wel 49 kilo!
dat gaat voor mij ook op, maar ben niet twee keer zo zwaarquote:Op maandag 24 juli 2006 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
1. je bent een man
2. je betn wss groter
3 je bent ouder
verpest het nou nietquote:Op maandag 24 juli 2006 16:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat gaat voor mij ook op, maar ben niet twee keer zo zwaar
Ja. Dit pension is duurder en slechter. Het beestje is schor van het blaffen. Dat is bij het asiel nooit zo.quote:
dan weer lekker een weekje verzorgenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja. Dit pension is duurder en slechter. Het beestje is schor van het blaffen. Dat is bij het asiel nooit zo.
wat rijmt ?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:42 schreef -Trinity- het volgende:
Waarschijnlijk groter, ik ken qu, ik ken mezelf nog beter, en ik weet het zeker! (rijmt) Er zijn maar weinig mensen 155- cm.
Gaverdegadverdammequote:Op maandag 24 juli 2006 16:43 schreef qu63 het volgende:
Kleuter stelselmatig misbruikt door familieleden
meer info/uitgebreider verhaal: http://mgl.digi-dition.nl(...)_20060724_39_445.php![]()
Dan is het helemaal balen, verder weg, duurder en slechterquote:Op maandag 24 juli 2006 16:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja. Dit pension is duurder en slechter. Het beestje is schor van het blaffen. Dat is bij het asiel nooit zo.
Straks zit ze daar drie weken.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan is het helemaal balen, verder weg, duurder en slechter
als jij ook nog even hebt: Hoe kom ik achter..quote:Op maandag 24 juli 2006 16:55 schreef Haushofer het volgende:
Als iemand tijd over heeft: Haus zijn computervraagje !
Hej, die had ik niet gezienquote:Op maandag 24 juli 2006 16:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
als jij ook nog even hebt: Hoe kom ik achter..
Is het soms een Apple?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben online vanaf mijn nieuwe laptop![]()
En hij is zoooo mooi
quote:
Haha net als een andere fokker?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Mijn hoofd.
Ik heb nog een oud eenpersoons matrasje liggen. Ik denk dat ik dat vanaaf op 't balkon flikker en daar ga slapen. Het is hier in huis echt niet te harden...
Als het geen Apple is, issie ook niet mooi.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoewel ik Apple ook altijd erg mooi vind, heb ik er geen gekocht. Kan ik niet maken natuurlijk
Ik heb gewoon een mooie laptop
Hoe openmindedquote:Op maandag 24 juli 2006 19:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als het geen Apple is, issie ook niet mooi.
Indoctrinatiequote:Op maandag 24 juli 2006 19:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als Apple-bezitter hoor je nu eenmaal fundamentalistisch te zijn.
Ik geloof je onmiddelijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Indoctrinatie
Ik heb volledig uit vrije keus zonder dwang voor deze Windows-laptop gekozen....had schaap helemaal niets mee te maken
Dat ga ik dus ook doen. Gezellig samen met de hond op het balkon.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kwam ergens in, naar ik meen een KLB, topic een foto tegen van een matras op een balkon.
dan moet je wel een rijk belegde tosti doen hequote:Op maandag 24 juli 2006 19:42 schreef Isegrim het volgende:
Tosti's.
Koken met dit weer doe ik écht niet.
Ik heb met Acuka (een Turks kruidensmeersel) en kaas.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet je wel een rijk belegde tosti doen he
met tomaat, en chorizo enzo
Ik vind juist hete gerechten wel lekker met dit weer.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:42 schreef Isegrim het volgende:
Tosti's.
Koken met dit weer doe ik écht niet.
Het gaat er niet om wat ik wel of niet wil eten, het gaat erom dat ik niet boven een heet gasstel ga staan.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind juist hete gerechten wel lekker met dit weer.
Hoef je ook neit de hele tijd bovenop te zitten.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wel of niet wil eten, het gaat erom dat ik niet boven een heet gasstel ga staan.
5 seconden is al te veel.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoef je ook neit de hele tijd bovenop te zitten.
Je bent gewoon een zwakkeling zonder ruggengraat die zelfs de meest eenvoudige beproevingen niet doorstaat. Huilie.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zwakkeling zonder ruggengraat die zelfs de meest eenvoudige beproevingen niet doorstaat. Huilie.
Doffeltjepantoffeltje.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:24 schreef Doffy het volgende:
Dat krijg je he, met alleen maar vrouwen in de LFC
Wat heb je dan gedaan?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:15 schreef Isegrim het volgende:
Makkelijk hoor, iemand die ruggemergtering heeft zo uitschelden.
Wat zit je toch af te geven de laatste tijd.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:24 schreef Doffy het volgende:
Dat krijg je he, met alleen maar vrouwen in de LFC
Nee, behalve dan dat het seksueel overdraagbaar is.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, weet je niet waar je ruggemergtering van krijgt dan?
Bestaat het echt dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, behalve dan dat het seksueel overdraagbaar is.
Hoezo? Ik ben er nauwelijks?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat zit je toch af te geven de laatste tijd.
En dan denk je dat ik vanzelf vaker ga komen?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zegt Alicey. Ik sla je alleen maar omdat je er nooit bent.
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
De keren dat je er wel bent natuurlijk.
Shit, je bent niet als Alicey.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
En dan denk je dat ik vanzelf vaker ga komen?![]()
Ah, je zit nog in de fase zonder symptomen.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb geen symptomen van wat dan ook dus dat zal wel meevallen.
Of niet lief genoeg natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Om dan op het laatst weer te beweren dat ik te lief ben zeker.
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, je zit nog in de fase zonder symptomen.
dan word ik ook homo!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Juist daarom. Ik mag oneindig veel vrouwen leuk vinden
Geertjequote:Op maandag 24 juli 2006 21:34 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Of open een topic waarin je beweert dat licht eigenlijk stil staat maar dat maar niemand dat maar wil snappen (het is zo duidelijk!). Dat houdt Haus wel een tijdje zoet.
Mjah, ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat je er je hele leven last van zult hebben. Het goede nieuws is dat dat niet zo lang duurt.quote:
Nou, lief zijn voor Grimmetjequote:Op maandag 24 juli 2006 21:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat je er je hele leven last van zult hebben. Het goede nieuws is dat dat niet zo lang duurt.
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat je er je hele leven last van zult hebben. Het goede nieuws is dat dat niet zo lang duurt.
Sorry Doffeltje.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou, lief zijn voor Grimmetje
Anders gaat er een slotje op dit topic
Ach, jij kunt altijd nog het laatste woord nemenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan zal Doffy wel met de eer gaan strijken.
Of met Doffy gaan modderworstelen.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef Light het volgende:
[..]
Ach, jij kunt altijd nog het laatste woord nemen
Dan krijgt ze volgende keer geen pak slaagquote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef Light het volgende:
[..]
Ach, jij kunt altijd nog het laatste woord nemen
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal het voorleggen aan de cheat-commissie.
Je bent toch ook heerlijk raar?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:06 schreef Alicey het volgende:
Ik voel me heerlijk raar....![]()
![]()
![]()
allemaal tegelijk eigenlijk.
Drugs?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:06 schreef Alicey het volgende:
Ik voel me heerlijk raar....![]()
![]()
![]()
allemaal tegelijk eigenlijk.
Ach, wie weet werkt het ook wel straks.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, cheatcodes voor het echte leven.
En dan op je 80ste nog net zo kwiek als die Robert Cohen die in Netwerk te zien was? Hij liep nog vrolijk de 50 km bij de afgelopen vierdaagse, en had er zin in. En hij vond het niet leuk dat het werd afgelast.quote:
Vast wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, wie weet werkt het ook wel straks.
Over zestig jaar ben ik 88. Dan is 't wel genoeg.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:09 schreef Light het volgende:
[..]
En dan op je 80ste nog net zo kwiek als die Robert Cohen die in Netwerk te zien was? Hij liep nog vrolijk de 50 km bij de afgelopen vierdaagse, en had er zin in. En hij vond het niet leuk dat het werd afgelast.
GOD-mode onquote:Op maandag 24 juli 2006 22:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, cheatcodes voor het echte leven.
Dat ligt er ook aan hoe je oud wordt. Als je op je 75ste met een rollator gaat lopen is het toch anders dan wanneer je op je 80ste nog de vierdaagse loopt.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Over zestig jaar ben ik 88. Dan is 't wel genoeg.
Dat is waar. Lichamelijke gebreken zou ik trouwens minder erg vinden dan geestelijke.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:14 schreef Light het volgende:
[..]
Dat ligt er ook aan hoe je oud wordt. Als je op je 75ste met een rollator gaat lopen is het toch anders dan wanneer je op je 80ste nog de vierdaagse loopt.
Ik ben geneigd te denken dat je er toch zelf ook wel veel invloed op hebt..quote:Op maandag 24 juli 2006 22:14 schreef Light het volgende:
[..]
Dat ligt er ook aan hoe je oud wordt. Als je op je 75ste met een rollator gaat lopen is het toch anders dan wanneer je op je 80ste nog de vierdaagse loopt.
ik wil gewoon gezond dood gaanquote:Op maandag 24 juli 2006 22:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is waar. Lichamelijke gebreken zou ik trouwens minder erg vinden dan geestelijke.
Tenzij je onder een auto komt ofzo.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dood gaan is meestal toch een gevolg van iets minder gezonds.
De stukken over deugd en zeden.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:19 schreef Doffy het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Heb ik een hoofdstuk gemist ofzo?
Geen godslasteringen meer, je mag meerdere vrouwen hebben, je hoeft veel minder na te denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |