beleggen gaat niet goed iig, een aantal javascript-functies doen t niet goedquote:Op zondag 23 juli 2006 22:29 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb geen klachten over de raboInternetbankieren lukt iig wel met Firefox, hoewel ze geloof ik nog steeds Internet Explorer aanraden.
Ik beleg niet via de rabobankquote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
beleggen gaat niet goed iig, een aantal javascript-functies doen t niet goed
Dat ligt eraan wat je doet en met hoeveel geld je dat doet (en vooral welk percentage van je vermogen dat is).quote:Op zondag 23 juli 2006 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik beleg helemaal niet, tenzij brood.Beleggen is eng.
ik welquote:Op zondag 23 juli 2006 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik beleg helemaal niet, tenzij brood.Beleggen is eng.
en of je het geld nodig hebtquote:Op zondag 23 juli 2006 22:45 schreef Light het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je doet en met hoeveel geld je dat doet (en vooral welk percentage van je vermogen dat is).
Mijn vermogen is nul.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:45 schreef Light het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je doet en met hoeveel geld je dat doet (en vooral welk percentage van je vermogen dat is).
Ik draai verlies op m'n aandelenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wel
ik krijg iig meer rente dan op het spaar gedeelte
ik heb nu nog 200 euro op mn rekening staan, 70 euro op mn spaarrekening, en de rest(ong. 3000) belegdquote:
gaat om het aantal kilometersquote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dit weekend gewoon meer dan 50 euro naar de NS gebracht.Enkeltje Leeuwarden-Eindhoven, enkeltje Eindhoven-Rotterdam en enkeltje Rotterdam-Leeuwarden. Wel apart dat een enkeltje Eindhoven-Rotterdam bijna even duur is als een enkeltje Rotterdam-Leeuwarden, terwijl het ene ruim een uur en het andere drie uur duurt.
Maar jij had toch een uitkering?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nu nog 200 euro op mn rekening staan, 70 euro op mn spaarrekening, en de rest(ong. 3000) belegd
ik niet, maar ik heb ook gewoon een simpel beleggingspakket met weinig risico en weinig winstquote:
jupquote:Op zondag 23 juli 2006 22:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar jij had toch een uitkering?
Wat mij betreft is geld er om uit te geven.
Als je thuis woont kan dat ja. Maar hoe zit dat dan eigenlijk, heb je gewoon recht op een uitkering als je bij je ouders woont?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup
4/5 gaat op aan t sparen, de rest gaat op
das gekquote:Op zondag 23 juli 2006 22:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
R'dam - E'hoven: 110 km
R'dam - L'den: 220 km
Ik heb minder op m'n betaalrekening staan nu. Wordt hoog tijd dat er weer salaris wordt gestort.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nu nog 200 euro op mn rekening staan, 70 euro op mn spaarrekening, en de rest(ong. 3000) belegd
Ik heb een OV, maar het is zomervakantie.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:53 schreef Light het volgende:
Ik moest ongeveer een maand terug een dag naar Den Haag. Dan is zo'n kortingkaart heel handig. Behalve als je vroeg weg moet. Het eerste station na 09:00 's morgens was Amersfoort, en de goedkoopste oplossing was dan een vol tarief retourtje.
Wmb is het ook wel erg handig als je wat geld achter de hand hebt voor het geval de maandelijkse inkomsten problemen geven, of voor onverwachte uitgaven ofzo.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:52 schreef Isegrim het volgende:
Wat mij betreft is geld er om uit te geven.
WeekOV?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb een OV, maar het is zomervakantie.
Hmja, dat regelt zich altijd wel. Als ik echt iets concreets wil, dan spaar ik er wel voor, maar verder gaat alles gewoon op. Ik heb meestal ook niet zodanig veel inkomen dat er een redelijk bedrag overblijft.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:58 schreef Light het volgende:
[..]
Wmb is het ook wel erg handig als je wat geld achter de hand hebt voor het geval de maandelijkse inkomsten problemen geven, of voor onverwachte uitgaven ofzo.
Ja. Dat is wel het handigst gezien mijn wekelijkse trips naar R'dam. Ik vertrek op vrijdag en kom terug op maandag (soms zondag).quote:
ik krijg nu een volledige uitkering ja. als ik op mezelf zou wonen krijg ik netzoveel, maar dan kan ik nog huursubsidie en bijstand enzo aanvragenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je thuis woont kan dat ja. Maar hoe zit dat dan eigenlijk, heb je gewoon recht op een uitkering als je bij je ouders woont?En is dat dan een volledige uitkering zoals je die ook zou krijgen als je op jezelf zou wonen? Dat zou ik eigenlijk wel een beetje raar vinden...
Ja, dan is de vakantie idd duur. Maar met weekendOV zijn je weekenden in Rotterdam korter, of veel duurder.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja. Dat is wel het handigst gezien mijn wekelijkse trips naar R'dam. Ik vertrek op vrijdag en kom terug op maandag (soms zondag).
Met bijstand moet je wel je vermogen in de gaten houden. Als je boven 5000 euro komt moet je geld gaan uitgeven.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik krijg nu een volledige uitkering ja. als ik op mezelf zou wonen krijg ik netzoveel, maar dan kan ik nog huursubsidie en bijstand enzo aanvragen
dan geven we het dus lekker uitquote:Op zondag 23 juli 2006 23:05 schreef Light het volgende:
[..]
Met bijstand moet je wel je vermogen in de gaten houden. Als je boven 5000 euro komt moet je geld gaan uitgeven.
't Is gelukkig maar een maand dat 'ie niet geldig is.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:04 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dan is de vakantie idd duur. Maar met weekendOV zijn je weekenden in Rotterdam korter, of veel duurder.
Ik heb verschillende mensen in paniek zien raken op het moment dat het salaris een paar dagen te laat wordt overgemaakt, da's ook niet handig.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja, dat regelt zich altijd wel. Als ik echt iets concreets wil, dan spaar ik er wel voor, maar verder gaat alles gewoon op. Ik heb meestal ook niet zodanig veel inkomen dat er een redelijk bedrag overblijft.
Hm, vind ik toch vreemd. Iemand die thuis woont heeft véél minder kosten.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik krijg nu een volledige uitkering ja. als ik op mezelf zou wonen krijg ik netzoveel, maar dan kan ik nog huursubsidie en bijstand enzo aanvragen
Ik dacht 2 maanden, maar ik zal me wel vergissenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
't Is gelukkig maar een maand dat 'ie niet geldig is.
Daarvoor heb je roodstaan, dan is er geen reden tot paniek.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:06 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb verschillende mensen in paniek zien raken op het moment dat het salaris een paar dagen te laat wordt overgemaakt, da's ook niet handig.
16 juli - 16 augustus.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:06 schreef Light het volgende:
[..]
Ik dacht 2 maanden, maar ik zal me wel vergissen
Als je normaal een positief saldo hebt dan valt het idd wel meequote:Op zondag 23 juli 2006 23:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daarvoor heb je roodstaan, dan is er geen reden tot paniek.
Ik sta zelden rood, hooguit een keer honderd euro ofzo. Maar het is wel prettig als het wel kan, als je een keer een dikke rekening moet betalen ofzo.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:10 schreef Light het volgende:
[..]
Als je normaal een positief saldo hebt dan valt het idd wel mee
Hier binnen is het nu niet meer zo heel warmquote:Op zondag 23 juli 2006 23:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier alleen maar, maar zó warm is het hier dus.
Truequote:Op zondag 23 juli 2006 23:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik sta zelden rood, hooguit een keer honderd euro ofzo. Maar het is wel prettig als het wel kan, als je een keer een dikke rekening moet betalen ofzo.
Ik vermoed dat het hier wel een paar graadjes warmer is dan dat. Het is vooral erg benauwd.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef Light het volgende:
[..]
Hier binnen is het nu niet meer zo heel warm
Tenminste, vergeleken met de afgelopen dagen is 28 graden niet warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |