Komt wel goed, desnoods haal ik jullie op. Uurtje of 19:30 bij de bios lijkt me wel ok. Of 20:00. Welke bios pakken we trouwens?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:39 schreef -Trinity- het volgende:
Ligt eraan waar en hoe laat, maar we wilden wel mee ja.
In Pathe de Munt draait ie om 20 uurquote:Op maandag 24 juli 2006 11:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Komt wel goed, desnoods haal ik jullie op. Uurtje of 19:30 bij de bios lijkt me wel ok. Of 20:00. Welke bios pakken we trouwens?
Doen we!quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:56 schreef livEliveD het volgende:
Doen we!
Oeehhhhh ik in een donkere ruimte met vrouwen die zeggen dat ze een lekkere man zien![]()
zit ie naast je ofzo?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
. Dan hoef ik alleen maar naast me te kijken
.
Ik neem mijn eigen lekkere man mee, maar aangezien het donker is en ik hem niet kan zien, zal ik helaas moeten kijken naar Johnny en Orlandoquote:Op maandag 24 juli 2006 11:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Doen we!
Oeehhhhh ik in een donkere ruimte met vrouwen die zeggen dat ze een lekkere man zien![]()
ik ga wel voor het scherm staanquote:Op maandag 24 juli 2006 12:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik neem mijn eigen lekkere man mee, maar aangezien het donker is en ik hem niet kan zien, zal ik helaas moeten kijken naar Johnny en Orlando
zo groot ben je nietquote:Op maandag 24 juli 2006 12:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ga wel voor het scherm staan
Je kunt altijd bellenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:32 schreef -Trinity- het volgende:. Dan hoef ik alleen maar naast me te kijken
. Maar we konden dus niet te laat weg daar ivm treinen enzo, en werken de volgende dag. Dat waren de main criteria. Maar dat komt vast goed, hopelijk spreek ik 'm vanavond nog ff, geef ik het door. Morgen vakantie
.
Ik ben bang dat mijn vriendin ook meer oog zal hebben voor Johnnyquote:Op maandag 24 juli 2006 12:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik neem mijn eigen lekkere man mee, maar aangezien het donker is en ik hem niet kan zien, zal ik helaas moeten kijken naar Johnny en Orlando
Op ieder lulletje past een doosjequote:
Die svast aan het uitslapen/.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:10 schreef Causa het volgende:
hoe zou het met MM zijn ?
Het is idd pas kwart over 1. Zou kunnenquote:
quote:
Mja, de heenweg is geen probleem. Alleen de tijden terug werden misschien moeilijk. Dus heen kunnen we makkelijk met de trein (kunnen ook naar jouw huuiiisss toe komen), alleen terug wisten we niet hoe laat ze bleven rijden naar ons kneuterig dorpje.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je kunt altijd bellen![]()
Misschien is het trouwens wel handig als jullie naar amsterdam centraal kunnen komen maar het is geen ramp als ik jullie op moet halen.
Miss_sly schijnt goed te zijn in wegbrengen zodat ik kan drinken
[..]
Ik ben bang dat mijn vriendin ook meer oog zal hebben voor Johnny![]()
Ik was hier al geweest vandaagquote:
oohja! vorige paginaquote:Op maandag 24 juli 2006 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik was hier al geweest vandaag
met mij is alles ok hoorheb me net klaar gemaakt om boodschappen te doen
dus dat ga ik nu maar eens doen
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ga wel voor het scherm staan
Op zich wel bereid, maar even kijken hoe en wat. Ik denk namelijk dat wij eigenlijk op de fiets naar de bios willen komen en niet met de auto...ik overleg even met schaapquote:Op maandag 24 juli 2006 13:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..].
[..]
Mja, de heenweg is geen probleem. Alleen de tijden terug werden misschien moeilijk. Dus heen kunnen we makkelijk met de trein (kunnen ook naar jouw huuiiisss toe komen), alleen terug wisten we niet hoe laat ze bleven rijden naar ons kneuterig dorpje.
Als sly bereid zou zijn dat te doen zou zij uiteraard eeuwige dankbaarheid krijgen.
whaahaaquote:Op maandag 24 juli 2006 13:42 schreef qu63 het volgende:
het water verdampt gewoon waar je bij staat zeg
de grond is al heet, dus ik overal water spuiten zodat het wat frisser wordt, zie ik ineens overal kleine rookwolkjes
natuurljk kan dat. fokkers helpen fokkersquote:Op maandag 24 juli 2006 13:44 schreef miss_sly het volgende:
schaap: kunnen wij igv nood Trin enwegbrengen naar Hillegom?
dan gaan Miss en ik wel gordijnen kopenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
natuurljk kan dat. fokkers helpen fokkers
wat is een nep programma ? je denkt dat je naar een programma zit te kijken, blijkt het nepquote:Op maandag 24 juli 2006 14:24 schreef Causa het volgende:
volgens mij is er weer een nep programma op discovery.
hehequote:Op maandag 24 juli 2006 14:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat is een nep programma ? je denkt dat je naar een programma zit te kijken, blijkt het nep
dat programma heet dan ook " What if"quote:Op maandag 24 juli 2006 15:01 schreef Causa het volgende:
[..]
hehenee dat het gebracht wordt alsof het realiteit is maar dan is het eenuh, hoe heet dat? alleen maar een mogelijkheid. Dat wordt dan aan het eind van het programma gezegd.
Een dorp is een dorp, ookal is het officieel een stad (22.000 inwoners of zelfs meer) en ligt het in de randstad.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:26 schreef Causa het volgende:
hey Trinity
Ik wist niet dat je ook in een dorpie woont
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:59 schreef miss_sly het volgende:
En ik ben verhuisd naar de enige echte stad in Nederland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |