Ik heb 1000 euro aangevraagd. Maar dat zal niet gauw gebeuren. Ik houd precies bij wat ik uitgeef en geef dus niet vaak meer uit dan ik heb.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:20 schreef Light het volgende:
[..]
TrueGelukkig kan ik niet veel rood staan
Ja, sinds gisteren is het vrij vochtig.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het hier wel een paar graadjes warmer is dan dat. Het is vooral erg benauwd.
Als Paypal me nu ook de logingegevens meedeelt van het account dat ik kennelijk heb dan heb ik er ook nog wat aanquote:You have added undergroundseller@yahoo.com as a new email address for
your PayPal account.
If you did not authorize this change , or feel there is an error made ,
Click here to cancel your new email address
If this change was initiated by you ,
the new email address will be set as primary within 3 working days .
Thank you for using PayPal!
The PayPal Team .
Trustenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga maar eens een poging doen om te slapen.
Dat klinkt wel als een heerlijk rustige dagquote:Op zondag 23 juli 2006 23:35 schreef miss_sly het volgende:
Weer thuis
Heerlijk dagje: terrasje in het Vondelpark, lekker gegeten bij de Thai en terug naar het Vondelpark en lekker in het gras gelegen. Dat vind ik toch wel de manier om een vrije zondag door te brengen
ik geloof dat daar niet eens naar gekeken isquote:Op zondag 23 juli 2006 23:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hm, vind ik toch vreemd. Iemand die thuis woont heeft véél minder kosten.
vandaag (maandag dus)?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:00 schreef DionysuZ het volgende:
dankjewel allemaal voor de felicitaties in mijn fotoboek
Hier 't zelfdequote:Op maandag 24 juli 2006 06:40 schreef miss_sly het volgende:
Goed geslapengeen muggen hier en de warmte viel nog mee:)
De NS heeft maximum-tarieven.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dit weekend gewoon meer dan 50 euro naar de NS gebracht.Enkeltje Leeuwarden-Eindhoven, enkeltje Eindhoven-Rotterdam en enkeltje Rotterdam-Leeuwarden. Wel apart dat een enkeltje Eindhoven-Rotterdam bijna even duur is als een enkeltje Rotterdam-Leeuwarden, terwijl het ene ruim een uur en het andere drie uur duurt.
quote:
Dat arme kind heeft misschien niet eens door dat het sarcasme er van af druipt.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:50 schreef het_fokschaap het volgende:
uit de beschrijving in de TT lijkt dit me een doorsnee droomprins
waarom mag je eigenlijk niet met bepaalde mensen omgaan van hem ? misschien kun je dat ook eens vragen. ben ik wel benieuwd naar
alvast bedankt voor het posten.
er van af druipt?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat arme kind heeft misschien niet eens door dat het sarcasme er van af druipt.
oprechte interessequote:Op maandag 24 juli 2006 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat arme kind heeft misschien niet eens door dat het sarcasme er van af druipt.
Het komt uit een goed hart, echt waarquote:
Ligt eraan waar en hoe laat, maar we wilden wel mee ja.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:45 schreef miss_sly het volgende:
Trin, ga je ook mee donderdag naar Pirates 2? dat meende ik op te maken uit je eerdere post. Gezellig
Truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |