hulp nodig dusquote:
Gefeliquote:Op maandag 24 juli 2006 15:59 schreef miss_sly het volgende:
En ik ben verhuisd naar de enige echte stad in Nederland![]()
Wat moet jij in Rotterdam dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:59 schreef miss_sly het volgende:
En ik ben verhuisd naar de enige echte stad in Nederland![]()
moet er een reden zijn tot feestvieren danquote:
voor de hond ook zekerquote:Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dus net tien kilometer gelopen in deze afschuwelijke hitte. Ik moest de hond ophalen uit het pension in Cornjum en er was niemand om met me met de auto te gaan. Ik ben er dus heen gefietst en terug gelopen samen met de hond. Het was een hel.
Er is altijd reden voor feest. Ik heb namelijk al een tijdje (ik hou de dagen niet bij zoals mijn leeftijdgenoten, foeiquote:
Feestquote:Op maandag 24 juli 2006 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Er is altijd reden voor feest. Ik heb namelijk al een tijdje (ik hou de dagen niet bij zoals mijn leeftijdgenoten, foei) een relaaaasie.
kon je niet op de rug van de hond zitten ?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dus net tien kilometer gelopen in deze afschuwelijke hitte. Ik moest de hond ophalen uit het pension in Cornjum en er was niemand om met me met de auto te gaan. Ik ben er dus heen gefietst en terug gelopen samen met de hond. Het was een hel.
Op zich is dat mogelijk, maar dan zouden we niet thuis zijn gekomen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kon je niet op de rug van de hond zitten ?
Ik zal eens op jou gaan zittenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef het_fokschaap het volgende:
kon je niet op de rug van de hond zitten ?
Zomervakantie. Vol.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom in conjum ise? ze zat toch eerst bij joun in de buurt ergens in een pension steeds?
Ik dus bijna 2x zo zwaarquote:Op maandag 24 juli 2006 16:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zal eens op jou gaan zitten!
The horror! Ik weeg wel 49 kilo!
dat gaat voor mij ook op, maar ben niet twee keer zo zwaarquote:Op maandag 24 juli 2006 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
1. je bent een man
2. je betn wss groter
3 je bent ouder
verpest het nou nietquote:Op maandag 24 juli 2006 16:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat gaat voor mij ook op, maar ben niet twee keer zo zwaar
Ja. Dit pension is duurder en slechter. Het beestje is schor van het blaffen. Dat is bij het asiel nooit zo.quote:
dan weer lekker een weekje verzorgenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja. Dit pension is duurder en slechter. Het beestje is schor van het blaffen. Dat is bij het asiel nooit zo.
wat rijmt ?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:42 schreef -Trinity- het volgende:
Waarschijnlijk groter, ik ken qu, ik ken mezelf nog beter, en ik weet het zeker! (rijmt) Er zijn maar weinig mensen 155- cm.
Gaverdegadverdammequote:Op maandag 24 juli 2006 16:43 schreef qu63 het volgende:
Kleuter stelselmatig misbruikt door familieleden
meer info/uitgebreider verhaal: http://mgl.digi-dition.nl(...)_20060724_39_445.php![]()
Dan is het helemaal balen, verder weg, duurder en slechterquote:Op maandag 24 juli 2006 16:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja. Dit pension is duurder en slechter. Het beestje is schor van het blaffen. Dat is bij het asiel nooit zo.
Straks zit ze daar drie weken.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan is het helemaal balen, verder weg, duurder en slechter
als jij ook nog even hebt: Hoe kom ik achter..quote:Op maandag 24 juli 2006 16:55 schreef Haushofer het volgende:
Als iemand tijd over heeft: Haus zijn computervraagje !
Hej, die had ik niet gezienquote:Op maandag 24 juli 2006 16:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
als jij ook nog even hebt: Hoe kom ik achter..
Is het soms een Apple?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben online vanaf mijn nieuwe laptop![]()
En hij is zoooo mooi
quote:
Haha net als een andere fokker?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Mijn hoofd.
Ik heb nog een oud eenpersoons matrasje liggen. Ik denk dat ik dat vanaaf op 't balkon flikker en daar ga slapen. Het is hier in huis echt niet te harden...
Als het geen Apple is, issie ook niet mooi.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoewel ik Apple ook altijd erg mooi vind, heb ik er geen gekocht. Kan ik niet maken natuurlijk
Ik heb gewoon een mooie laptop
Hoe openmindedquote:Op maandag 24 juli 2006 19:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als het geen Apple is, issie ook niet mooi.
Indoctrinatiequote:Op maandag 24 juli 2006 19:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als Apple-bezitter hoor je nu eenmaal fundamentalistisch te zijn.
Ik geloof je onmiddelijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Indoctrinatie
Ik heb volledig uit vrije keus zonder dwang voor deze Windows-laptop gekozen....had schaap helemaal niets mee te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |