Ze post alleen hier... de DIG mods zijn Slarioux, Godlike02 en FredvZ. (kun je op de index-pagina zien in de laatste kolom)quote:Op maandag 24 juli 2006 17:17 schreef Enlightenment het volgende:
Hey wat leuk, een meisje als dig-moderator! Woei!![]()
Het probleem is eerder dat over het algemeen meiden vertikken van hun rechten gebruik te makenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:21 schreef Enlightenment het volgende:
![]()
Nieuw topic: Fok! is niet geëmancipeerd...
Nou in elk geval één.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:25 schreef Kiteless het volgende:
Hoeveel ken je er die echt heel goed zijn met computers ?
dat is ze dan wel weerquote:Op maandag 24 juli 2006 17:25 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Het probleem is eerder dat over het algemeen meiden vertikken van hun rechten gebruik te maken
en dan bedoel ik niet : "ik ken er eentje die html kan" of "mijn zus weet hoe ftp werkt!" he
da's statistisch gezien niet zo overtuigend hequote:Op maandag 24 juli 2006 17:42 schreef Enlightenment het volgende:
[..]
Nou in elk geval één.![]()
(zie profiel)
1. Slechte verbinding (controleer flatcables)quote:Op maandag 24 juli 2006 16:24 schreef Haushofer het volgende:
Hoi, heb een klein vraagje over mijn computer; 't is een pentium3 450 MHZ.
Als mijn computer goed opstart, dan hoor je de harde schijf zoemen ( zo'n opkomend geluidje ). Maar het komt nog wel es voor dat mn pc de harde schijf niet kan vinden ( een Maxtor met 40GB, overigens ). Bij het booten vind hij dan de CD-ROM, de harde schijf niet ( error message ) en dan zegt-ie ( niet letterlijk natuurlijk) in een zwart scherm "system operator not found". Na een paar maal Ctrl-Alt-dellen begint mn harde schijf dan opeens weer te zoemen, en start mn pc wel fijn op.
Nou was mijn vraag hoe dit precies kan, wat ik er tegen kan doen, of het misschien iets hardware matigs is? Alvast bedankt voor het lezen
Ze is programmice.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:17 schreef Enlightenment het volgende:
Hey wat leuk, een meisje als dig-moderator! Woei!![]()
Heb je het over mij of over Alicey?quote:
Mja, ik vind dat zo stom. Waarom zou een beroep moeten aangeven of je man of vrouw bent? Whats next? Een ander woord voor oudere mensen? voor zwarte mensen? Voor homo's? etcetc, het is allemaal niet relevant. Een programmeur is een programmeur, en voor die definitie maakt het niet uit of het een man/vrouw is of welke leeftijd of blank/zwart etc.quote:Of is dat niet het vrouwelijke woord voor programmeur?
Sssht straks gaan ze nog denken dat ik er iets vanaf weet.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze is programmice.![]()
Of is dat niet het vrouwelijke woord voor programmeur?
dat moet jij toch wetenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze is programmice.![]()
Of is dat niet het vrouwelijke woord voor programmeur?
Ja.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:01 schreef Enlightenment het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat zo stom. Waarom zou een beroep moeten aangeven of je man of vrouw bent? Whats next? Een ander woord voor oudere mensen? voor zwarte mensen? Voor homo's? etcetc, het is allemaal niet relevant. Een programmeur is een programmeur, en voor die definitie maakt het niet uit of het een man/vrouw is of welke leeftijd of blank/zwart etc.
Of zeur ik nu?![]()
Och, ik vermaak me wel hoor, pipeline stalls vermijden, cache misses voorkomen - it's all in a days jobquote:Op maandag 24 juli 2006 22:21 schreef Enlightenment het volgende:
Saai werk joh. :p
Daar is maar 1 antwoord op : gewoon doenquote:Ik ben ook een meisje en stiekem had ik ook best programmice willen worden.
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik hou wel van 'priegelwerk', neuken. Lijkt me dat je dan als programmice wel aan je trekken komt.
You have a dirty mind.quote:
Niet veel idd. Maar neemt niet weg dat Alicey gelijk heeft naar mijn mening. Vrouwen en emancipatie discussie hoort hier in elk geval niet thuis.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:25 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Het probleem is eerder dat over het algemeen meiden vertikken van hun rechten gebruik te maken
en dan bedoel ik niet : "ik ken er eentje die html kan" of "mijn zus weet hoe ftp werkt!" he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |