Mjah, ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat je er je hele leven last van zult hebben. Het goede nieuws is dat dat niet zo lang duurt.quote:
Nou, lief zijn voor Grimmetjequote:Op maandag 24 juli 2006 21:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat je er je hele leven last van zult hebben. Het goede nieuws is dat dat niet zo lang duurt.
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat je er je hele leven last van zult hebben. Het goede nieuws is dat dat niet zo lang duurt.
Sorry Doffeltje.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou, lief zijn voor Grimmetje
Anders gaat er een slotje op dit topic
Ach, jij kunt altijd nog het laatste woord nemenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan zal Doffy wel met de eer gaan strijken.
Of met Doffy gaan modderworstelen.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef Light het volgende:
[..]
Ach, jij kunt altijd nog het laatste woord nemen
Dan krijgt ze volgende keer geen pak slaagquote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef Light het volgende:
[..]
Ach, jij kunt altijd nog het laatste woord nemen
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal het voorleggen aan de cheat-commissie.
Je bent toch ook heerlijk raar?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:06 schreef Alicey het volgende:
Ik voel me heerlijk raar....![]()
![]()
![]()
allemaal tegelijk eigenlijk.
Drugs?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:06 schreef Alicey het volgende:
Ik voel me heerlijk raar....![]()
![]()
![]()
allemaal tegelijk eigenlijk.
Ach, wie weet werkt het ook wel straks.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, cheatcodes voor het echte leven.
En dan op je 80ste nog net zo kwiek als die Robert Cohen die in Netwerk te zien was? Hij liep nog vrolijk de 50 km bij de afgelopen vierdaagse, en had er zin in. En hij vond het niet leuk dat het werd afgelast.quote:
Vast wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, wie weet werkt het ook wel straks.
Over zestig jaar ben ik 88. Dan is 't wel genoeg.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:09 schreef Light het volgende:
[..]
En dan op je 80ste nog net zo kwiek als die Robert Cohen die in Netwerk te zien was? Hij liep nog vrolijk de 50 km bij de afgelopen vierdaagse, en had er zin in. En hij vond het niet leuk dat het werd afgelast.
GOD-mode onquote:Op maandag 24 juli 2006 22:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, cheatcodes voor het echte leven.
Dat ligt er ook aan hoe je oud wordt. Als je op je 75ste met een rollator gaat lopen is het toch anders dan wanneer je op je 80ste nog de vierdaagse loopt.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Over zestig jaar ben ik 88. Dan is 't wel genoeg.
Dat is waar. Lichamelijke gebreken zou ik trouwens minder erg vinden dan geestelijke.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:14 schreef Light het volgende:
[..]
Dat ligt er ook aan hoe je oud wordt. Als je op je 75ste met een rollator gaat lopen is het toch anders dan wanneer je op je 80ste nog de vierdaagse loopt.
Ik ben geneigd te denken dat je er toch zelf ook wel veel invloed op hebt..quote:Op maandag 24 juli 2006 22:14 schreef Light het volgende:
[..]
Dat ligt er ook aan hoe je oud wordt. Als je op je 75ste met een rollator gaat lopen is het toch anders dan wanneer je op je 80ste nog de vierdaagse loopt.
ik wil gewoon gezond dood gaanquote:Op maandag 24 juli 2006 22:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is waar. Lichamelijke gebreken zou ik trouwens minder erg vinden dan geestelijke.
Tenzij je onder een auto komt ofzo.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dood gaan is meestal toch een gevolg van iets minder gezonds.
De stukken over deugd en zeden.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:19 schreef Doffy het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Heb ik een hoofdstuk gemist ofzo?
Geen godslasteringen meer, je mag meerdere vrouwen hebben, je hoeft veel minder na te denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |