Dat ga ik dus ook doen. Gezellig samen met de hond op het balkon.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kwam ergens in, naar ik meen een KLB, topic een foto tegen van een matras op een balkon.
dan moet je wel een rijk belegde tosti doen hequote:Op maandag 24 juli 2006 19:42 schreef Isegrim het volgende:
Tosti's.
Koken met dit weer doe ik écht niet.
Ik heb met Acuka (een Turks kruidensmeersel) en kaas.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet je wel een rijk belegde tosti doen he
met tomaat, en chorizo enzo
Ik vind juist hete gerechten wel lekker met dit weer.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:42 schreef Isegrim het volgende:
Tosti's.
Koken met dit weer doe ik écht niet.
Het gaat er niet om wat ik wel of niet wil eten, het gaat erom dat ik niet boven een heet gasstel ga staan.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind juist hete gerechten wel lekker met dit weer.
Hoef je ook neit de hele tijd bovenop te zitten.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wel of niet wil eten, het gaat erom dat ik niet boven een heet gasstel ga staan.
5 seconden is al te veel.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoef je ook neit de hele tijd bovenop te zitten.
Je bent gewoon een zwakkeling zonder ruggengraat die zelfs de meest eenvoudige beproevingen niet doorstaat. Huilie.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zwakkeling zonder ruggengraat die zelfs de meest eenvoudige beproevingen niet doorstaat. Huilie.
Doffeltjepantoffeltje.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:24 schreef Doffy het volgende:
Dat krijg je he, met alleen maar vrouwen in de LFC
Wat heb je dan gedaan?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:15 schreef Isegrim het volgende:
Makkelijk hoor, iemand die ruggemergtering heeft zo uitschelden.
Wat zit je toch af te geven de laatste tijd.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:24 schreef Doffy het volgende:
Dat krijg je he, met alleen maar vrouwen in de LFC
Nee, behalve dan dat het seksueel overdraagbaar is.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, weet je niet waar je ruggemergtering van krijgt dan?
Bestaat het echt dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, behalve dan dat het seksueel overdraagbaar is.
Hoezo? Ik ben er nauwelijks?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat zit je toch af te geven de laatste tijd.
En dan denk je dat ik vanzelf vaker ga komen?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zegt Alicey. Ik sla je alleen maar omdat je er nooit bent.
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
De keren dat je er wel bent natuurlijk.
Shit, je bent niet als Alicey.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
En dan denk je dat ik vanzelf vaker ga komen?![]()
Ah, je zit nog in de fase zonder symptomen.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb geen symptomen van wat dan ook dus dat zal wel meevallen.
Of niet lief genoeg natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Om dan op het laatst weer te beweren dat ik te lief ben zeker.
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, je zit nog in de fase zonder symptomen.
dan word ik ook homo!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Juist daarom. Ik mag oneindig veel vrouwen leuk vinden
Geertjequote:Op maandag 24 juli 2006 21:34 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Of open een topic waarin je beweert dat licht eigenlijk stil staat maar dat maar niemand dat maar wil snappen (het is zo duidelijk!). Dat houdt Haus wel een tijdje zoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |