Ik verduidelijkte het alleen maarquote:
Ik wist niet dat daar een lengte aan verbonden wasquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:07 schreef pea4fun het volgende:
hihi, maar daar heb ik geen foto's van
wel hiervan
Deze merel heeft in de avond een bad genomen in mijn waterding...ik hoop dat ie dat ook eens overdag gaat doen, het was een erg komisch gezicht, maar te donker voor foto's
[afbeelding]
Pea is geen meisje, Pea is een damequote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef WurM het volgende:
kleine meisjes zijn (naar mijn ervaring) vaak gemener dan grote meisjes
Nou........quote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef WurM het volgende:
of voor vrouwen hetzelfde geldt, weet ik niet
Daarvoor moet je eerst man worden natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef WurM het volgende:
Had m stiekem al geeditquote:Op zondag 23 juli 2006 22:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pea is geen meisje, Pea is een dame. (en dat is positief vind ik
)
jah, k denk t...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst man worden natuurlijk
Ey Nobody touches Tante Pea...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef WurM het volgende:
Oehquote:Op zondag 23 juli 2006 22:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pea is geen meisje, Pea is een dame. (en dat is positief vind ik
)
Wat voor auto, en kom je er even mee in de buurt, dan speel ik wel voor babe hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 22:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ey Nobody touches Tante Pea...![]()
Dat mag ik alleen maar doen....![]()
Weet iemand trouwens hou je het beste een splinternieuw-lijkende auto op de foto mikt??? Ja met polafilter, maar hoe je dat zo netjes mogelijk erop zet??![]()
Ik heb geen bikini-babe tot m'n beschikking..![]()
Is ie zilvergrijs metalic?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hou je het beste een splinternieuw-lijkende auto op de foto mikt??? Ja met polafilter, maar hoe je dat zo netjes mogelijk erop zet??![]()
Ik vond dat ronald dat wel leuk gedaan had bij die windmolens.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik had vanmiddag mijn WW aan maar ja geen nieuwe auto te bekennen toen....quote:Op zondag 23 juli 2006 22:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zoek een mooi stukje natuur, dump hem daar neer, pak een wide-angle en maak een foto met diepte. En kijk anders eens rond op de site van Top Gear of zoquote:Op zondag 23 juli 2006 22:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Haha ja! Bij de mamma van m'n vriendje afgelopen zondagquote:Op zondag 23 juli 2006 22:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi Deb!
Nog krijtdropjes gegeten de laatste tijd?
Deze, maar dan een dieselquote:Op zondag 23 juli 2006 22:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat voor auto, en kom je er even mee in de buurt, dan speel ik wel voor babe hoor.
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:20 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Ik heb wel een hele foute clown gespot op de kermis
Hi res is ie nog beter. Dan zie je ook zijn rotte tanden
go debje, go debjequote:Op zondag 23 juli 2006 22:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat voor auto, en kom je er even mee in de buurt, dan speel ik wel voor babe hoor.
Die kant op met PdeHquote:Op zondag 23 juli 2006 22:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Deze, maar dan een diesel
Je komt binnenkort toch deze kant op met PdeH????
Hmmmmzzz meteen een shoot![]()
Huhquote:Op zondag 23 juli 2006 22:21 schreef HMaster-II het volgende:
Je komt binnenkort toch deze kant op met PdeH????
Hmmmmzzz meteen een shoot![]()
lol...was die ontsnapt uit het spookhuis?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:20 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Ik heb wel een hele foute clown gespot op de kermis
Hi res is ie nog beter. Dan zie je ook zijn rotte tanden
Pea, je sig klopt nog niet echtquote:
[foutieve seksistische opmerking]quote:
och die sig gaat om het ideequote:Op zondag 23 juli 2006 22:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pea, je sig klopt nog niet echt. Ennum.. korsetten
hoge hakken
.
41quote:Op zondag 23 juli 2006 22:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
och die sig gaat om het idee
en je hebt geen schoenmaat 36 zeker...anders kon ik je wel van hoge hakken voorzien
8 uur, moet lukkenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:25 schreef Debsterr het volgende:
Mensen, denk a.u.b. morgenochtend om 8 uur allemaal aan mij, dan heb ik namelijk TussenTijdseToets.. ik ga slapen nu dus. Tot morgen!
![]()
Hmmmmzzz zolang ze geen krassen op de lak maakt...quote:
Je wil gewoon horen dat je nog best jong bent...tssss...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:31 schreef HMaster-II het volgende:
Dan zit ik in de auto.... Thinkin @ the mokkel-from-Fot....oude snoeperd word ik al...
Hij is al 32 hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 22:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je wil gewoon horen dat je nog best jong bent...tssss...
Ik kan me nu scharen tussen de krasse knarren van FOTquote:Op zondag 23 juli 2006 22:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je wil gewoon horen dat je nog best jong bent...tssss...
Omdat je teveel op hebt en je ex eens los moet laten... Vort met dat wicht... Sorry dat ik het zeg.. Er loopt meer leuks los dan je eigenlijk wist...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:44 schreef WurM het volgende:
Trusten Pea, hf vannacht!!
Waarom post ik in R&P?
Oow.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Omdat je teveel op hebt en je ex eens los moet laten... Vort met dat wicht... Sorry dat ik het zeg.. Er loopt meer leuks los dan je eigenlijk wist...
Goeie timingquote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef PKfotografie het volgende:
hmmm hij is minder als wat het leek op het schermpje.
maar toch.
wie riep dat de kans dat je tegelijk een foto maakt nihiel is ?
[afbeelding]
heb er trouwens nog 1 dat we tegelijk een foto maken maar das iets vals gespeeld
Toch redelijk niet over gehad vandaag toch??quote:
hij heeft wel gelijk hoorquote:
De term Bokeh staat voor "de kwaliteit van het gebied dat out of focus is"quote:Op zondag 23 juli 2006 22:56 schreef PKfotografie het volgende:
[afbeelding]
hoe hete die scherpte diepte ook alweer dat je je diafragma zag? bokeh?
hmmm is de 18-70 kitlens.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De term Bokeh staat voor "de kwaliteit van het gebied dat out of focus is"
Aan glinstering in dat gebied kun je wel af zien hoeveel diafragmabladen een lens heeft.
Die van jou is volgens mij een oudere lens omdat de diafragma bladen niet zijn afgerond.
't is een negatief filmquote:Op zondag 23 juli 2006 23:39 schreef SEMTEX het volgende:
Kan iemand me toevallig vertellen wat voor type rolletje dit is?
[afbeelding]
Van school gekregen, in 300V gebruikt, maar geen idee of het wel een negatiefrolletje is. En waar staat het VX dan voor?
quote:An ultra-fine grain film offering brilliant color reproduction, VX100 is designed to provide sharp rich gradient expression. From highlights to shadows VX100 stabilizes color balance and offers satisfying results under a wide range of exposure conditions. VX100 ideal for your outdoor shooting needs.
Exposure Index: (Daylight or Electronic Flash) ISO 100/21°
Compatible Light Sources: Daylight, electronic flash and blue flash bulbs
Format: 135 size, 12 - 24 - 36 exposures; 120 size
Type: Color print film
Ahem, oudere lenzen hebben vaak juist een veel rondere opening, kwestie van meer bladen. M'n Jupiter heeft zelfs 69 diafragmabladen, daar is de hele opening zowat rond (ontwerp jaren 30).quote:Op zondag 23 juli 2006 23:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De term Bokeh staat voor "de kwaliteit van het gebied dat out of focus is"
Aan glinstering in dat gebied kun je wel af zien hoeveel diafragmabladen een lens heeft.
Die van jou is volgens mij een oudere lens omdat de diafragma bladen niet zijn afgerond.
ok ik verwoordde het misschien wat rot.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ahem, oudere lenzen hebben vaak juist een veel rondere opening, kwestie van meer bladen. M'n Jupiter heeft zelfs 69 diafragmabladen, daar is de hele opening zowat rond (ontwerp jaren 30).
Ha, bedankt en goed nieuws: dat worden waarschijnlijk hele mooie Ardennenfoto'squote:Op zondag 23 juli 2006 23:46 schreef Mauro het volgende:
http://ca.konicaminolta.c(...)00/Introduction.html
[..]
Moggeehhhquote:Op maandag 24 juli 2006 08:29 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Nog een weekje en dan heb ik vakantie...
okidoki.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:50 schreef Kleintje het volgende:
Mail over Ardennen afwikkeling is rondgestuurd. Voor degene die het aangaat... graag deze week nog reageren over de afwikkeling gezien ik daarna met vakantie ben.
Nog 5 werkdagen en dan ben ik 2 weken vrijquote:Op maandag 24 juli 2006 08:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moggeehhh![]()
Nog 7 werkdagen en ik heb 4 werkdagen vrij...![]()
Crosspost.....hihi, jammer dat ik hier gen msn heb, hadden we elkaar kunnen lastig vallen in plaats van ons werkquote:Op maandag 24 juli 2006 09:21 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Nog 10 werkdagen en dan ben ik 8 werkdagen vrij![]()
En ik kan haast niet wachten!
*werk spuugzat is*
Misschien moet je dreigen met een zweep om hen te motiveren? Of wat meestal bij honden werkt is belonenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:25 schreef An24 het volgende:
Goed..drie clienten vandaag en nul komma nul motivatie. Alle motivatietructjes zijn dus welkom![]()
Gevalletje van miscommunicatie, heb zelf geen motivatie, en dan moet ik het hun wel bijbrengen....snap je mijn dilemmaquote:Op maandag 24 juli 2006 09:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Misschien moet je dreigen met een zweep om hen te motiveren? Of wat meestal bij honden werkt is belonen
Ik heb heel braaf mijn zakelijke, op een paar na, vriendenvrije MSN aanstaan vandaag. In de hoop dat er iets uit mijn handen komt.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Crosspost.....hihi, jammer dat ik hier gen msn heb, hadden we elkaar kunnen lastig vallen in plaats van ons werk![]()
Poe hey, klinkt goed. Lekker en gezellig. Had je niet ook een paar FOTters kunnen uitnodigenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
Pfoe feestje in Friesland werkt nog na
We hebben de zon op zien komen en teveel bier, maar het feessie was top! Zelfs het verschrikkelijke onweer kon ons niet tegenhouden buiten te blijven zitten en stug door BBQ-en
Er was tenminste nog 1 andere FOT-erquote:Op maandag 24 juli 2006 09:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Poe hey, klinkt goed. Lekker en gezellig. Had je niet ook een paar FOTters kunnen uitnodigen![]()
![]()
@ Yoni, kom op meid, aan de slag![]()
![]()
hoe sneller het gaat, hoe eerder je kan nokken
![]()
Soms, HEEL soms, gebeurt er ook nog weleens iets in de wereld zonder dat jij daar iets mee van doen hebtquote:
Was 't maar waarquote:Op maandag 24 juli 2006 09:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Poe hey, klinkt goed. Lekker en gezellig. Had je niet ook een paar FOTters kunnen uitnodigen![]()
![]()
@ Yoni, kom op meid, aan de slag![]()
![]()
hoe sneller het gaat, hoe eerder je kan nokken
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms, HEEL soms, gebeurt er ook nog weleens iets in de wereld zonder dat jij daar iets mee van doen hebt
My pleasurequote:Op maandag 24 juli 2006 09:51 schreef An24 het volgende:
[..]
bedankt voor het relativeren, sta nu weer met beide benen op de grond
![]()
ik 3 wekenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:14 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nog 5 werkdagen en dan ben ik 2 weken vrij
ach man, Tijd gaat toch snel zat!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga in september pasEn dat is nog zes weken
Da's wel handig met werken...quote:Op maandag 24 juli 2006 09:51 schreef An24 het volgende:
[..]
bedankt voor het relativeren, sta nu weer met beide benen op de grond
![]()
Drie weekjes is laaaaaangquote:Op maandag 24 juli 2006 10:09 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Da's wel handig met werken...kop op meid nog 3 weken.
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:09 schreef TripleBee het volgende:
ohja....ik ben herkend olé olé...Yoni thanks you made my day![]()
same herequote:Op maandag 24 juli 2006 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ik deze week nog werken
Ik eentje, en dan weer lekker op mijn werk uitrusten van een week met die kleine duiveltjesquote:en dan twee weekjes vakantie
Voor mij zit er geen vakantie in, maar geniet ook zo wel... zo ver als dat mogelijk is.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:21 schreef Kleintje het volgende:
Gaan jullie nog weg met de vakantie?
Ikke naar Frankrijk, de Dordogne.
Heb er echt zin in.
Van de week nog ff een geheugenkaartje erbij halen.
Het genoegen was geheel wederzijds, zo langzamerhand weet ik ook gezichten (IRL) te plaatsen met wie An zo druk op msn is...quote:Op maandag 24 juli 2006 10:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja joh je bent beroemd
![]()
Leuk je ontmoet te hebben trouwens. Hoewel wel erg kort![]()
Is ook wel prettig hequote:Op maandag 24 juli 2006 10:25 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Het genoegen was geheel wederzijds, zo langzamerhand weet ik ook gezichten (IRL) te plaatsen met wie An zo druk op msn is...![]()
Oe....sociale controle......is that a good thing?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:25 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Het genoegen was geheel wederzijds, zo langzamerhand weet ik ook gezichten (IRL) te plaatsen met wie An zo druk op msn is...![]()
In dat geval: suc6quote:Op maandag 24 juli 2006 09:27 schreef An24 het volgende:
Gevalletje van miscommunicatie, heb zelf geen motivatie, en dan moet ik het hun wel bijbrengen....snap je mijn dilemma![]()
Oh Dordognequote:Op maandag 24 juli 2006 10:21 schreef Kleintje het volgende:
Heb er echt zin in.
Thanksquote:Op maandag 24 juli 2006 10:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In dat geval: suc6
je zal het nodig hebben
Is wel leuk he, als je een beetje ziet wie er nou allemaal achter die nicks zittenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:25 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Ik ga niet meer weg op vakantie. Ik ben in juni naar Parijs geweest en zou naar Tsjechie twee weken, maar dat gaat niet door.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:21 schreef Kleintje het volgende:
Heb er echt zin in.
Om lekker te genieten hoef je ook niet weg op vakantie, vakantie zit tussen je oren ...toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ga niet meer weg op vakantie. Ik ben in juni naar Parijs geweest en zou naar Tsjechie twee weken, maar dat gaat niet door.
Ik ga dus gewoon lekker thuis leuke dingen doen. Misschien dat ik een weekje in 't huis van mijn ouders ga bivakkeren (lekker grote tuin).
Ja zekerquote:Op maandag 24 juli 2006 10:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Om lekker te genieten hoef je ook niet weg op vakantie, vakantie zit tussen je oren ...toch?![]()
Nope. Blijf thuis, mijn vakantiegeld zit in een objec....oh wacht ff... weekje London. in Oktober weekje Athene.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:21 schreef Kleintje het volgende:
Heb er echt zin in.
Lekkerrrrrrrrr ... gaan en staan waar je wil, kortom ...genieten dus.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:57 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja zeker![]()
En ik heb wel lekker twee weken de auto van mijn moeder, dus kan alle kanten op![]()
Ik wilde net zeggenquote:
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrr ... gaan en staan waar je wil, kortom ...genieten dus.![]()
Bel de VVV, vraag om een bed & breakfast. Stuk goedkoper dan hotels en vaak veel leuker.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:34 schreef Puckzzz het volgende:
We willen twee dagen naar Scheveningen, het liefst vrijdag (dan is er vuurwerk toch??) Ik zoek nog een goedkoop hotelletje om te overnachten, tips anyone?)
dat is ook een optie ja, ik heb net een hotel gevonden tweepersoonskamer voor 69 euro, maar ik moet nog ff informeren of de kids er gewoon bij mogen of dat je dan aan een 4 persoonskamer vast zit...quote:Op maandag 24 juli 2006 11:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Bel de VVV, vraag om een bed & breakfast. Stuk goedkoper dan hotels en vaak veel leuker.
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En gisteren hoorde ik dat het transport van mijn nieuwste glas geregeld is. In een ouwe soken in een washandje...
Ja thnx, ik was er ook al achterquote:Op maandag 24 juli 2006 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.vuurwerkscheveningen.nl/
Ja dus
Yessssssssss ... zo ben ik momenteel bezig geweest in en om Rotterdam ...als het enigzins kan.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Lekker veel foto's maken ook dusRondje NL ofzo
![]()
Ik heb eigenlijk nog geen vastomlijnd plan van plaatsen om heen te gaan. Ik wil in ieder geval een dagje naar Brielle voor foto's. Daar ben ik in de lente een keer geweest en werd toen helemaal verliefd. Had wel mijn powershotje bij me toen, maar had halverwege lege batterijen.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yessssssssss ... zo ben ik momenteel bezig geweest in en om Rotterdam ...als het enigzins kan.
Eens wat anders dan het Noorden van het land![]()
EUR 110 lijkt me een redelijk bedrag voor vier personen. En als je een beetje gezond bent ben je in 30-45 minuten van de haven naar de pier gelopen. Dat je het beter vanaf de haven ziet lijkt me stug.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja thnx, ik was er ook al achter
Ik stel mischien wat stomme vragen hoor, maar nu heb ik een B&B gevonden, die zitten meer in de buurt van de haven dan van de pier. Die mevrouw zegt dat je het vuurwerk beter ziet vanaf de haven ( "De Naald" noemde ze het). Dat kost 110 euro voor ons viertjes. Is dat redelijk? totale n00b op dit gebied![]()
Vuurwerk beter zien vanaf de haven lijkt me vrij onzinnig. Je kunt het vast wel zien, maar beter ga je gewoon lekker bij de pier op 't strand zitten voor 't vuurwerk, dan weet je zéker dat je gewoon alles goed ziet.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik stel mischien wat stomme vragen hoor, maar nu heb ik een B&B gevonden, die zitten meer in de buurt van de haven dan van de pier. Die mevrouw zegt dat je het vuurwerk beter ziet vanaf de haven ( "De Naald" noemde ze het). Dat kost 110 euro voor ons viertjes. Is dat redelijk? totale n00b op dit gebied![]()
Kijk, dat is al heel wat anders dan dat deze mevrouw mij vertelde (maar die wou ook heel graag meteen al boekenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EUR 110 lijkt me een redelijk bedrag voor vier personen. En als je een beetje gezond bent ben je in 30-45 minuten van de haven naar de pier gelopen. Dat je het beter vanaf de haven ziet lijkt me stug.
Brielle is ook MOOI, ben daar ook pas nog geweest. Heb nog niet alles gezien, ben met een motorbootje naar Briele geweest. Maar eigenlijk moet je er gewoon door wandelen, voor de foto's ook beter.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen vastomlijnd plan van plaatsen om heen te gaan. Ik wil in ieder geval een dagje naar Brielle voor foto's. Daar ben ik in de lente een keer geweest en werd toen helemaal verliefd. Had wel mijn powershotje bij me toen, maar had halverwege lege batterijen.
Het is idd best een stukje wandelen, maar op zich wel te doen hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kijk, dat is al heel wat anders dan dat deze mevrouw mij vertelde (maar die wou ook heel graag meteen al boeken) Jeetje wat is dat frustrerend wanneer je de omgeving niet kent en toch iets in de buurt van die pier wilt boeken
op het kaartje leek het ook al best een flinke afstand...
Ja, Brielle is echt super, dus vandaar dat ik nog eens terug wil. Met een bootje is ook wel leuk denk ik, zie je alles eens vanaf de andere kantquote:Op maandag 24 juli 2006 11:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Brielle is ook MOOI, ben daar ook pas nog geweest. Heb nog niet alles gezien, ben met een motorbootje naar Briele geweest. Maar eigenlijk moet je er gewoon door wandelen, voor de foto's ook beter.![]()
Een plan heb ik ook niet, mijn vriendin woont bij Rotjeknor, zodoende ....![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, Brielle is echt super, dus vandaar dat ik nog eens terug wil. Met een bootje is ook wel leuk denk ik, zie je alles eens vanaf de andere kant![]()
Pff, nu krijg ik helemaal zin in vakantie!!!![]()
Kurhausquote:Op maandag 24 juli 2006 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kijk, dat is al heel wat anders dan dat deze mevrouw mij vertelde (maar die wou ook heel graag meteen al boeken) Jeetje wat is dat frustrerend wanneer je de omgeving niet kent en toch iets in de buurt van die pier wilt boeken
Is niet goedkoop, maar qua kust en hoogseizoen is het ws wel redelijk (voor 2 kamers en 4 ontbijten dan he). Pier-haven is 10-15 minuten lopen. Haven plus oude dorp is minder massatoerisme en imho gezelliger. Plus je kan er beter eten. Vuurwerk wordt op de pier afgestoken, maar ik denk dat het qua zicht niet zo gek veel uitmaakt waar je zit.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lopen is geen hobby...quote:Op maandag 24 juli 2006 11:36 schreef Yoni het volgende:
[..]
Het is idd best een stukje wandelen, maar op zich wel te doen hoorAls je een beetje van wandelen houdt tenminste. Alleen als je van plan bent die 2 dagen voornl. rondom de pier door te brengen, dan zou ik toch proberen iets dichterbij te vinden, anders blijf je lopen.
ow mijn instructeur heeft dat er zo ingehamerd, die zat bijna te schreeuwen naast me:quote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef Debsterr het volgende:
Tussentijdsetoets niet gehaald.. ik kijk niet volgens de goeie volgorde, maar heb wel genoeg overzicht. Dus..
Maar ach, straks het examen doe ik alles goed en dan haal ik het in 1 keeruch..uch.. hoop ik dan!
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
30-45 minuten van de haven naar de pier gelopen.
quote:
Bij mij dus helemaal nietquote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow mijn instructeur heeft dat er zo ingehamerd, die zat bijna te schreeuwen naast me:
voor! links! voor! rechts! voor! bah irritant was dat
Gulden middenweg: minuutje of 20quote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Tussen de 10 en de 45 minuten dus, afhankelijk van hoe hard je loopt.
![]()
Ik heb 1 keer in het Kurhaus geslapen. Viel best tegen eigenlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kurhaus
Maareh...in de buurt van de haven is an sich geen slecht plan hoor![]()
Nou ja...laatste keer dat ik het liep was ook al weer een tijdje geledenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[..]
Tussen de 10 en de 45 minuten dus, afhankelijk van hoe hard je loopt.
![]()
Maar je zit wel BOVENOP de pier zo ongeveerquote:Op maandag 24 juli 2006 11:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer in het Kurhaus geslapen. Viel best tegen eigenlijk![]()
Ja daar ben je nou te laat meequote:Op maandag 24 juli 2006 11:09 schreef Yoni het volgende:
Lekker veel foto's maken ook dusRondje NL ofzo
![]()
Ja maar dan ben ik niet vrij. En ik ga met de autoquote:Op maandag 24 juli 2006 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar ben je nou te laat mee
[Treinen] iets met "Rondje Nederland" - Aanmeld en infotopic
Ja dat wel, drie keer vallen en je ligt op 't strand. Alleen viel ik alleen maar in 't badquote:Op maandag 24 juli 2006 11:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar je zit wel BOVENOP de pier zo ongeveer
Boeiequote:
Lopen is minder pijnlijk hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 11:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja dat wel, drie keer vallen en je ligt op 't strand. Alleen viel ik alleen maar in 't bad(uitgegleden).
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
Volgens mij is Pea:
- 1 badkamer
- 1 slaapkamer
- 1 overloop
aan het stofzuigen/chemisch reinigen.. En heeft ze haar dochter nu tot Sint Juttemis huisarest gegeven...![]()
Dat slaat ook nergens op, als je voldoende overzicht hebt, is t toch goed?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef Debsterr het volgende:
Tussentijdsetoets niet gehaald.. ik kijk niet volgens de goeie volgorde, maar heb wel genoeg overzicht. Dus..
Maar ach, straks het examen doe ik alles goed en dan haal ik het in 1 keeruch..uch.. hoop ik dan!
Ik lees het net terug in de SCquote:Op maandag 24 juli 2006 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
Volgens mij is Pea:
- 1 badkamer
- 1 slaapkamer
- 1 overloop
aan het stofzuigen/chemisch reinigen.. En heeft ze haar dochter nu tot Sint Juttemis huisarest gegeven...![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik lees het net terug in de SC
strakke aktie!
Heej.quote:
middag zal je bedoelenquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:14 schreef Yoni het volgende:
Lekker rustig dagje voor jou dus An
Ik moet zo maar eens ff een rondje lopen. Heb ik mijn plicht ook weer enigszins gedaan
Ja, op Hawaiquote:
Extra accu?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:30 schreef ultra_ivo het volgende:
extra accu sowieso.
Handiger is natuurlijk een cam te kopen die op AA-s loopt. Die heb je meestal toch in huis.
De gemiddelde cam van het soort D50 en 350D (k ga morgen ofzo ff real-life shoppen om te bekijken welke t aantrekkelijkst is enzo...) loopt over het algemeen niet op AA-s toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:30 schreef ultra_ivo het volgende:
extra accu sowieso.
Handiger is natuurlijk een cam te kopen die op AA-s loopt. Die heb je meestal toch in huis.
Een 350D met grip kan wel op AA'squote:Op maandag 24 juli 2006 13:36 schreef WurM het volgende:
[..]
De gemiddelde cam van het soort D50 en 350D (k ga morgen ofzo ff real-life shoppen om te bekijken welke t aantrekkelijkst is enzo...) loopt over het algemeen niet op AA-s toch?
Ik had geen extra accu aangeschaft, en dat was zo nu en dan ff zwetenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:29 schreef WurM het volgende:
ff een FOT-vraagje tussendoor. Hoe dringend achten jullie het dat je bij de aanschaf van een nieuwe cam, ook direct een extra geheugenkaartje en een extra accu erbij koopt?
Ik heb 'm nog niet echt gekocht, maar ga morgen even kijken naar een tweedehands (2 maandjes) Sigme 70-300 lensje zodat ik ook met jullie mee kan toeterenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef An24 het volgende:
Welke lens heb je aangeschaft Yoni?
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet echt gekocht, maar ga morgen even kijken naar een tweedehands (2 maandjes) Sigme 70-300 lensje zodat ik ook met jullie mee kan toeteren
Joepie.......meetoeterenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet echt gekocht, maar ga morgen even kijken naar een tweedehands (2 maandjes) Sigme 70-300 lensje zodat ik ook met jullie mee kan toeteren
Da's een tof lensjequote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bied je nou aan model te spelenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Joepie.......meetoeterenFijne close-up portretjes in Blijdorp woensdag
![]()
![]()
Ik ben het allebei armerquote:Op maandag 24 juli 2006 14:18 schreef Yoni het volgende:
Zo, als het goed is ben ik morgen een lensje rijker en wat geld armer
Patserquote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik ben het allebei armer
Lens weggedaan, geld weggedaan, andere lens ervoor terug
Canon 70-200L 2.8 IS USM
quote:
Als jij Bigma wilt mag je daarmee gaan spelen hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PatserEn waar ga je Debsterr nou mee laten fotograferen
Of krijg ik bigma weer in mijn handen gedrukt
![]()
Ik was na hoogstens 2 uurtjes spelen al helemaal verkochtquote:Op maandag 24 juli 2006 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Die is echt vet
Heb hem een keer een weekje gehuurd
Kijk...dit gaat leuke foto's opleverenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef RubberDuckey het volgende:
Of ik laat Debsterr met Bigma schieten...
Ik heb ff gebeld, je kan alleen introducees meenemen op de vrijkaartjes die je bij je abbo hebt gekregen..... (kan ik nu nog mee?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bied je nou aan model te spelenGoed plan
edit: overigens.....kan iemand nog eens met Blijdorp bellen en navragen of abbo-houders idd wel introducees mee kunnen nemenIk heb wel gebeld en tegen mij zeiden ze dat het kon, maar freud beweerde dat het niet kon.
Dus als iemand nou nog ff belt, weten we het zeker
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik ben het allebei armer
Lens weggedaan, geld weggedaan, andere lens ervoor terug
Canon 70-200L 2.8 IS USM
quote:
Ik heb net ook gebeld en ik kreeg hetzelfde antwoordquote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb ff gebeld, je kan alleen introducees meenemen op de vrijkaartjes die je bij je abbo hebt gekregen..... (kan ik nu nog mee?)
Je zou zeggen dat het dan moet kloppenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:49 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik heb net ook gebeld en ik kreeg hetzelfde antwoord
Ja, ik weet 't.. ik ben een meeloperquote:Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
tssssk. Had ik naar Blijdorp nog wel zo solidair mn compactje meegenomen, word ik hier ff vrolijk voorbijgetoeterd.
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb ff gebeld, je kan alleen introducees meenemen op de vrijkaartjes die je bij je abbo hebt gekregen..... (kan ik nu nog mee?)
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb nog een intro-kaartje over
Die was al voor jou gereserveerd
En anders had ik ook nog gehad, want ik ga morgen mijn abo afsluitenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb nog een intro-kaartje over
Die was al voor jou gereserveerd
Dat wist je toch alquote:
Heeeeel matig jaquote:Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
Die lui bij Blijdorp liggen nu helemaal dubbel: "dr belde net twee mensen met dezelfde vraag, heb ze allebei hetzelfde kul-antwoord gegeven"![]()
![]()
![]()
Matige-dierentuin-helpdesk-grap![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
Die lui bij Blijdorp liggen nu helemaal dubbel: "dr belde net twee mensen met dezelfde vraag, heb ze allebei hetzelfde kul-antwoord gegeven"![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
![]()
![]()
* PdeHoog bekijkt de rest van het topicquote:
Doe nou eens rustig, ik ben een heel verhaal aan het schrijven jaquote:Op maandag 24 juli 2006 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog bekijkt de rest van het topic
Waar is dat verslag danOf is dit een vooraankondiging
![]()
Ja kom op met dat verhaal!quote:
Lang verhaal denk ikquote:Op maandag 24 juli 2006 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Dit was idd de vooraankondiging.. Het hele verhaal komt volledig in ONZ als los topique..quote:Op maandag 24 juli 2006 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Mijn collega's beginnen vreemd te kijkenquote:
Ik wou het net zeggen... ff ander toetsenbord regelen hieroquote:
Je brengt het goedquote:
Was dat nou weer voor een rot-streekquote:Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef pea4fun het volgende:
Wordt vervolgd voor de wachters
jeetje dan was ik vroeger als dochter toch wel wat sneller met scene's schoppen. Moet ze eerst koffie hebben ofzo? Die Pea dan weer voor haar zet natuurlijkquote:
Dat is geen rotstreek, dat is voer voor de ongeduldigenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Was dat nou weer voor een rot-streekVolgens mij is Pea wel echt een gemene mamma hoor!
Och, als ze ooit zelf een dochter krijgt, dan kan ze ws haar lol opquote:Op maandag 24 juli 2006 15:12 schreef pea4fun het volgende:
Dus daar zit ik nu dan maar op te wachten
Dat ie dat doet, ala, maar dat ie dat tegen jou durft te zeggen...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:12 schreef pea4fun het volgende:
Spuit elf (haar vriend) zegt, Ik vond het wel lachen, heb alle grassprietjes uit haar ondergoed geplukt
Niet iedereen leeft nog in de jaren vijftig hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 15:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Dat ie dat doet, ala, maar dat ie dat tegen jou durft te zeggen...[afbeelding]
Ze is rustiger als ik dacht...de hele zooi ligt nog op haar kamerquote:Op maandag 24 juli 2006 15:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jeetje dan was ik vroeger als dochter toch wel wat sneller met scene's schoppen. Moet ze eerst koffie hebben ofzo? Die Pea dan weer voor haar zet natuurlijk
Moet er niet aan denken om dat zomaar te zeggen tegen mn schoonmoeder iddquote:Op maandag 24 juli 2006 15:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wacht maar als die van jou groot zijn!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Is het een wisselkind?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef pea4fun het volgende:
Ze is rustiger als ik dacht...de hele zooi ligt nog op haar kamerIk zou niet verbaasd staan kijken als ze de stofzuiger pakt ff de zooi uit haar bed zuigt en er zo weer instapt
Tegen je moeder wel? Het joch is hier kind aan huisquote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om dat zomaar te zeggen tegen mn schoonmoeder idd![]()
Ik moet nog afwachten of ik niet wat in mijn bed vindquote:Op maandag 24 juli 2006 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
Blegh ik had minstens een intens sjaggerijnige tiener verwacht die compleet verongelijkt tegen je aan zou beginnen te gillen.
de jeugd van tegenwoordigkan geeneens een lekker relletje meer af
Zo het vuile nest weer instappen? Als ik dacht dat ik daar iemand mee kon hebben wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is het een wisselkind?![]()
Of doe/deed jij dat soort dingen ook?
Tegen mn eigen moeder helemaaaal nietquote:Op maandag 24 juli 2006 15:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tegen je moeder wel? Het joch is hier kind aan huis
Ben jij zo preuts of is je moeder dat?quote:
beidequote:Op maandag 24 juli 2006 15:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ben jij zo preuts of is je moeder dat?
En dat voor iemand uit een rockband (of is het dat niet)quote:
In dat geval zal haar dochter het ook doenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:20 schreef pea4fun het volgende:
Zo het vuile nest weer instappen? Als ik dacht dat ik daar iemand mee kon hebben wel.![]()
Nou ja, haar vader heeft ook nog enige invloed op haar genen hoor..quote:Op maandag 24 juli 2006 15:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In dat geval zal haar dochter het ook doen
Je hebt me zien eten tochquote:
Ja het is een rockband en uhh, als we weer eens optreden (t is nu zelfs te warm om te repeteren), zullen we wat FOT-ers uitnodigenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En dat voor iemand uit een rockband (of is het dat niet)
jullie moeten trouwens eens fatsoenlijke foto's laten maken voor op die website
zijn ze daar wel op voorbereid bij de Jeugdsoos?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja het is een rockband en uhh, als we weer eens optreden (t is nu zelfs te warm om te repeteren), zullen we wat FOT-ers uitnodigen
Of bedoelde je niet-actie foto's?
Ik bedoelde een soort foto's die je ook op een cd-hoes zou zetten, maar aktiefoto's zijn natuurlijk ook erg fraai voor op de website.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja het is een rockband en uhh, als we weer eens optreden (t is nu zelfs te warm om te repeteren), zullen we wat FOT-ers uitnodigen
Of bedoelde je niet-actie foto's?
jeugdsoos?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zijn ze daar wel op voorbereid bij de Jeugdsoos?
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:47 schreef RonaldV het volgende:
Ik denk dat ik eens even in mijn GSM het telefoonnummer van iemand ga zoeken die ik kan voorzien van tips om haar moeder te pesten als ze het niet meer verwacht
Er zal verdorie een sappig vervolg komen op dit verhaal!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Dan moet de band wel ietsje meer meewerken dan het bandje wat ik toen heb geschoten, damn wat waren die ongeinteresseerdquote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik bedoelde een soort foto's die je ook op een cd-hoes zou zetten, maar aktiefoto's zijn natuurlijk ook erg fraai voor op de website.
Nou ja, de manier waarop ze kreng tegen me zei gaf me al voldoening hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef An24 het volgende:
Pea, die meid van jou heeft anti-climax uitgevonden......Slim van haar om rustig te blijven, maar niet leuk voor het verhaal.....
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jij zoekt helemaal niks opquote:Op maandag 24 juli 2006 15:47 schreef RonaldV het volgende:
Ik denk dat ik eens even in mijn GSM het telefoonnummer van iemand ga zoeken die ik kan voorzien van tips om haar moeder te pesten als ze het niet meer verwacht
Er zal verdorie een sappig vervolg komen op dit verhaal!![]()
Het idee om een fotoshoot te organiseren, voor wat foto's anders dan bij een optreden zie ik op zich ook wel zitten... Komt bij een volgende repetitie wel aan de ordequote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik bedoelde een soort foto's die je ook op een cd-hoes zou zetten, maar aktiefoto's zijn natuurlijk ook erg fraai voor op de website.
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Heel bewegend staan wij ook niet op het podiumquote:Op maandag 24 juli 2006 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan moet de band wel ietsje meer meewerken dan het bandje wat ik toen heb geschoten, damn wat waren die ongeinteresseerd
Hm ja, das minder dan idd. Ik zou het liefst een band zien die er zelf ook ideeen over heeft, en voorbeelden aandraagt.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan moet de band wel ietsje meer meewerken dan het bandje wat ik toen heb geschoten, damn wat waren die ongeinteresseerd
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Jij hebt de goeie ideeën, ik maak ze briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ah nee ik had het over een shoot die ik een keer gedaan heb met een bandje. Ze wouden foto's maar echt lekker meewerken deden ze niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Heel bewegend staan wij ook niet op het podium
Maar zie mn website
Ja wij zijn een goed team!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt de goeie ideeën, ik maak ze briljant
?
Wacht ff tot die kleine heks niet meer meeleestquote:Op maandag 24 juli 2006 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
@dochter van Pea: neem gerust contact op voor passende wraakacties op het volgende e-mail adres: Puckzzz_Flash@RevengeService.com
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ah nee ik had het over een shoot die ik een keer gedaan heb met een bandje. Ze wouden foto's maar echt lekker meewerken deden ze niet.
Gelukkig leest ze niet mee, het is een buitenkindquote:Op maandag 24 juli 2006 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja wij zijn een goed team!![]()
@dochter van Pea: neem gerust contact op voor passende wraakacties op het volgende e-mail adres: Puckzzz_Flash@RevengeService.com
Shit, te laatquote:Op maandag 24 juli 2006 16:01 schreef pea4fun het volgende:
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht ff tot die kleine heks niet meer meeleest
Daarom doet ze ook niet zo moeilijk over een beetje zand in haar bed en gras in haar ondergoedquote:Op maandag 24 juli 2006 16:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gelukkig leest ze niet mee, het is een buitenkind
haha, das wel grappig ja.....je had je camera ten tijden van "de blik" zeker niet bij de handquote:Op maandag 24 juli 2006 15:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja, de manier waarop ze kreng tegen me zei gaf me al voldoening hoorVooral toen ik zei dat ik óók van haar hield, haar vriend in lachen uitbarste en zij hem vernietigend aankeek
Geweld is een teken van onmachtquote:
Grun is voor mij wat ver weg, maar er zijn er hier vast wel die het leuk vinden om te doenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Het idee om een fotoshoot te organiseren, voor wat foto's anders dan bij een optreden zie ik op zich ook wel zitten... Komt bij een volgende repetitie wel aan de orde
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:02 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Daarom doet ze ook niet zo moeilijk over een beetje zand in haar bed en gras in haar ondergoed![]()
Je onthoudt teveelquote:Op maandag 24 juli 2006 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geweld is een teken van onmacht
Heb ik laatst iemand horen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |