Ik wou het net zeggen... ff ander toetsenbord regelen hieroquote:
Je brengt het goedquote:
Was dat nou weer voor een rot-streekquote:Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef pea4fun het volgende:
Wordt vervolgd voor de wachters
jeetje dan was ik vroeger als dochter toch wel wat sneller met scene's schoppen. Moet ze eerst koffie hebben ofzo? Die Pea dan weer voor haar zet natuurlijkquote:
Dat is geen rotstreek, dat is voer voor de ongeduldigenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Was dat nou weer voor een rot-streekVolgens mij is Pea wel echt een gemene mamma hoor!
Och, als ze ooit zelf een dochter krijgt, dan kan ze ws haar lol opquote:Op maandag 24 juli 2006 15:12 schreef pea4fun het volgende:
Dus daar zit ik nu dan maar op te wachten
Dat ie dat doet, ala, maar dat ie dat tegen jou durft te zeggen...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:12 schreef pea4fun het volgende:
Spuit elf (haar vriend) zegt, Ik vond het wel lachen, heb alle grassprietjes uit haar ondergoed geplukt
Niet iedereen leeft nog in de jaren vijftig hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 15:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Dat ie dat doet, ala, maar dat ie dat tegen jou durft te zeggen...[afbeelding]
Ze is rustiger als ik dacht...de hele zooi ligt nog op haar kamerquote:Op maandag 24 juli 2006 15:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jeetje dan was ik vroeger als dochter toch wel wat sneller met scene's schoppen. Moet ze eerst koffie hebben ofzo? Die Pea dan weer voor haar zet natuurlijk
Moet er niet aan denken om dat zomaar te zeggen tegen mn schoonmoeder iddquote:Op maandag 24 juli 2006 15:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wacht maar als die van jou groot zijn!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Is het een wisselkind?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef pea4fun het volgende:
Ze is rustiger als ik dacht...de hele zooi ligt nog op haar kamerIk zou niet verbaasd staan kijken als ze de stofzuiger pakt ff de zooi uit haar bed zuigt en er zo weer instapt
Tegen je moeder wel? Het joch is hier kind aan huisquote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om dat zomaar te zeggen tegen mn schoonmoeder idd![]()
Ik moet nog afwachten of ik niet wat in mijn bed vindquote:Op maandag 24 juli 2006 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
Blegh ik had minstens een intens sjaggerijnige tiener verwacht die compleet verongelijkt tegen je aan zou beginnen te gillen.
de jeugd van tegenwoordigkan geeneens een lekker relletje meer af
Zo het vuile nest weer instappen? Als ik dacht dat ik daar iemand mee kon hebben wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is het een wisselkind?![]()
Of doe/deed jij dat soort dingen ook?
Tegen mn eigen moeder helemaaaal nietquote:Op maandag 24 juli 2006 15:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tegen je moeder wel? Het joch is hier kind aan huis
Ben jij zo preuts of is je moeder dat?quote:
beidequote:Op maandag 24 juli 2006 15:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ben jij zo preuts of is je moeder dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |