Je zou zeggen dat het dan moet kloppenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:49 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik heb net ook gebeld en ik kreeg hetzelfde antwoord
Ja, ik weet 't.. ik ben een meeloperquote:Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
tssssk. Had ik naar Blijdorp nog wel zo solidair mn compactje meegenomen, word ik hier ff vrolijk voorbijgetoeterd.
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb ff gebeld, je kan alleen introducees meenemen op de vrijkaartjes die je bij je abbo hebt gekregen..... (kan ik nu nog mee?)
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb nog een intro-kaartje over
Die was al voor jou gereserveerd
En anders had ik ook nog gehad, want ik ga morgen mijn abo afsluitenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb nog een intro-kaartje over
Die was al voor jou gereserveerd
Dat wist je toch alquote:
Heeeeel matig jaquote:Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
Die lui bij Blijdorp liggen nu helemaal dubbel: "dr belde net twee mensen met dezelfde vraag, heb ze allebei hetzelfde kul-antwoord gegeven"![]()
![]()
![]()
Matige-dierentuin-helpdesk-grap![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
Die lui bij Blijdorp liggen nu helemaal dubbel: "dr belde net twee mensen met dezelfde vraag, heb ze allebei hetzelfde kul-antwoord gegeven"![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
![]()
![]()
* PdeHoog bekijkt de rest van het topicquote:
Doe nou eens rustig, ik ben een heel verhaal aan het schrijven jaquote:Op maandag 24 juli 2006 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog bekijkt de rest van het topic
Waar is dat verslag danOf is dit een vooraankondiging
![]()
Ja kom op met dat verhaal!quote:
Lang verhaal denk ikquote:Op maandag 24 juli 2006 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Dit was idd de vooraankondiging.. Het hele verhaal komt volledig in ONZ als los topique..quote:Op maandag 24 juli 2006 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Mijn collega's beginnen vreemd te kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |