Is het een wisselkind?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef pea4fun het volgende:
Ze is rustiger als ik dacht...de hele zooi ligt nog op haar kamerIk zou niet verbaasd staan kijken als ze de stofzuiger pakt ff de zooi uit haar bed zuigt en er zo weer instapt
Tegen je moeder wel? Het joch is hier kind aan huisquote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om dat zomaar te zeggen tegen mn schoonmoeder idd![]()
Ik moet nog afwachten of ik niet wat in mijn bed vindquote:Op maandag 24 juli 2006 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
Blegh ik had minstens een intens sjaggerijnige tiener verwacht die compleet verongelijkt tegen je aan zou beginnen te gillen.
de jeugd van tegenwoordigkan geeneens een lekker relletje meer af
Zo het vuile nest weer instappen? Als ik dacht dat ik daar iemand mee kon hebben wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is het een wisselkind?![]()
Of doe/deed jij dat soort dingen ook?
Tegen mn eigen moeder helemaaaal nietquote:Op maandag 24 juli 2006 15:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tegen je moeder wel? Het joch is hier kind aan huis
Ben jij zo preuts of is je moeder dat?quote:
beidequote:Op maandag 24 juli 2006 15:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ben jij zo preuts of is je moeder dat?
En dat voor iemand uit een rockband (of is het dat niet)quote:
In dat geval zal haar dochter het ook doenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:20 schreef pea4fun het volgende:
Zo het vuile nest weer instappen? Als ik dacht dat ik daar iemand mee kon hebben wel.![]()
Nou ja, haar vader heeft ook nog enige invloed op haar genen hoor..quote:Op maandag 24 juli 2006 15:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In dat geval zal haar dochter het ook doen
Je hebt me zien eten tochquote:
Ja het is een rockband en uhh, als we weer eens optreden (t is nu zelfs te warm om te repeteren), zullen we wat FOT-ers uitnodigenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En dat voor iemand uit een rockband (of is het dat niet)
jullie moeten trouwens eens fatsoenlijke foto's laten maken voor op die website
zijn ze daar wel op voorbereid bij de Jeugdsoos?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja het is een rockband en uhh, als we weer eens optreden (t is nu zelfs te warm om te repeteren), zullen we wat FOT-ers uitnodigen
Of bedoelde je niet-actie foto's?
Ik bedoelde een soort foto's die je ook op een cd-hoes zou zetten, maar aktiefoto's zijn natuurlijk ook erg fraai voor op de website.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja het is een rockband en uhh, als we weer eens optreden (t is nu zelfs te warm om te repeteren), zullen we wat FOT-ers uitnodigen
Of bedoelde je niet-actie foto's?
jeugdsoos?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zijn ze daar wel op voorbereid bij de Jeugdsoos?
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:47 schreef RonaldV het volgende:
Ik denk dat ik eens even in mijn GSM het telefoonnummer van iemand ga zoeken die ik kan voorzien van tips om haar moeder te pesten als ze het niet meer verwacht
Er zal verdorie een sappig vervolg komen op dit verhaal!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Dan moet de band wel ietsje meer meewerken dan het bandje wat ik toen heb geschoten, damn wat waren die ongeinteresseerdquote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik bedoelde een soort foto's die je ook op een cd-hoes zou zetten, maar aktiefoto's zijn natuurlijk ook erg fraai voor op de website.
Nou ja, de manier waarop ze kreng tegen me zei gaf me al voldoening hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef An24 het volgende:
Pea, die meid van jou heeft anti-climax uitgevonden......Slim van haar om rustig te blijven, maar niet leuk voor het verhaal.....
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jij zoekt helemaal niks opquote:Op maandag 24 juli 2006 15:47 schreef RonaldV het volgende:
Ik denk dat ik eens even in mijn GSM het telefoonnummer van iemand ga zoeken die ik kan voorzien van tips om haar moeder te pesten als ze het niet meer verwacht
Er zal verdorie een sappig vervolg komen op dit verhaal!![]()
Het idee om een fotoshoot te organiseren, voor wat foto's anders dan bij een optreden zie ik op zich ook wel zitten... Komt bij een volgende repetitie wel aan de ordequote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik bedoelde een soort foto's die je ook op een cd-hoes zou zetten, maar aktiefoto's zijn natuurlijk ook erg fraai voor op de website.
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Heel bewegend staan wij ook niet op het podiumquote:Op maandag 24 juli 2006 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan moet de band wel ietsje meer meewerken dan het bandje wat ik toen heb geschoten, damn wat waren die ongeinteresseerd
Hm ja, das minder dan idd. Ik zou het liefst een band zien die er zelf ook ideeen over heeft, en voorbeelden aandraagt.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan moet de band wel ietsje meer meewerken dan het bandje wat ik toen heb geschoten, damn wat waren die ongeinteresseerd
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Jij hebt de goeie ideeën, ik maak ze briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ah nee ik had het over een shoot die ik een keer gedaan heb met een bandje. Ze wouden foto's maar echt lekker meewerken deden ze niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Heel bewegend staan wij ook niet op het podium
Maar zie mn website
Ja wij zijn een goed team!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt de goeie ideeën, ik maak ze briljant
?
Wacht ff tot die kleine heks niet meer meeleestquote:Op maandag 24 juli 2006 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
@dochter van Pea: neem gerust contact op voor passende wraakacties op het volgende e-mail adres: Puckzzz_Flash@RevengeService.com
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ah nee ik had het over een shoot die ik een keer gedaan heb met een bandje. Ze wouden foto's maar echt lekker meewerken deden ze niet.
Gelukkig leest ze niet mee, het is een buitenkindquote:Op maandag 24 juli 2006 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja wij zijn een goed team!![]()
@dochter van Pea: neem gerust contact op voor passende wraakacties op het volgende e-mail adres: Puckzzz_Flash@RevengeService.com
Shit, te laatquote:Op maandag 24 juli 2006 16:01 schreef pea4fun het volgende:
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht ff tot die kleine heks niet meer meeleest
Daarom doet ze ook niet zo moeilijk over een beetje zand in haar bed en gras in haar ondergoedquote:Op maandag 24 juli 2006 16:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gelukkig leest ze niet mee, het is een buitenkind
haha, das wel grappig ja.....je had je camera ten tijden van "de blik" zeker niet bij de handquote:Op maandag 24 juli 2006 15:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja, de manier waarop ze kreng tegen me zei gaf me al voldoening hoorVooral toen ik zei dat ik óók van haar hield, haar vriend in lachen uitbarste en zij hem vernietigend aankeek
Geweld is een teken van onmachtquote:
Grun is voor mij wat ver weg, maar er zijn er hier vast wel die het leuk vinden om te doenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Het idee om een fotoshoot te organiseren, voor wat foto's anders dan bij een optreden zie ik op zich ook wel zitten... Komt bij een volgende repetitie wel aan de orde
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:02 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Daarom doet ze ook niet zo moeilijk over een beetje zand in haar bed en gras in haar ondergoed![]()
Je onthoudt teveelquote:Op maandag 24 juli 2006 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geweld is een teken van onmacht
Heb ik laatst iemand horen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |