ik 3 wekenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:14 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nog 5 werkdagen en dan ben ik 2 weken vrij
ach man, Tijd gaat toch snel zat!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga in september pasEn dat is nog zes weken
Da's wel handig met werken...quote:Op maandag 24 juli 2006 09:51 schreef An24 het volgende:
[..]
bedankt voor het relativeren, sta nu weer met beide benen op de grond
![]()
Drie weekjes is laaaaaangquote:Op maandag 24 juli 2006 10:09 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Da's wel handig met werken...kop op meid nog 3 weken.
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:09 schreef TripleBee het volgende:
ohja....ik ben herkend olé olé...Yoni thanks you made my day![]()
same herequote:Op maandag 24 juli 2006 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ik deze week nog werken
Ik eentje, en dan weer lekker op mijn werk uitrusten van een week met die kleine duiveltjesquote:en dan twee weekjes vakantie
Voor mij zit er geen vakantie in, maar geniet ook zo wel... zo ver als dat mogelijk is.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:21 schreef Kleintje het volgende:
Gaan jullie nog weg met de vakantie?
Ikke naar Frankrijk, de Dordogne.
Heb er echt zin in.
Van de week nog ff een geheugenkaartje erbij halen.
Het genoegen was geheel wederzijds, zo langzamerhand weet ik ook gezichten (IRL) te plaatsen met wie An zo druk op msn is...quote:Op maandag 24 juli 2006 10:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja joh je bent beroemd
![]()
Leuk je ontmoet te hebben trouwens. Hoewel wel erg kort![]()
Is ook wel prettig hequote:Op maandag 24 juli 2006 10:25 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Het genoegen was geheel wederzijds, zo langzamerhand weet ik ook gezichten (IRL) te plaatsen met wie An zo druk op msn is...![]()
Oe....sociale controle......is that a good thing?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:25 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Het genoegen was geheel wederzijds, zo langzamerhand weet ik ook gezichten (IRL) te plaatsen met wie An zo druk op msn is...![]()
In dat geval: suc6quote:Op maandag 24 juli 2006 09:27 schreef An24 het volgende:
Gevalletje van miscommunicatie, heb zelf geen motivatie, en dan moet ik het hun wel bijbrengen....snap je mijn dilemma![]()
Oh Dordognequote:Op maandag 24 juli 2006 10:21 schreef Kleintje het volgende:
Heb er echt zin in.
Thanksquote:Op maandag 24 juli 2006 10:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In dat geval: suc6
je zal het nodig hebben
Is wel leuk he, als je een beetje ziet wie er nou allemaal achter die nicks zittenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:25 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Ik ga niet meer weg op vakantie. Ik ben in juni naar Parijs geweest en zou naar Tsjechie twee weken, maar dat gaat niet door.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:21 schreef Kleintje het volgende:
Heb er echt zin in.
Om lekker te genieten hoef je ook niet weg op vakantie, vakantie zit tussen je oren ...toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ga niet meer weg op vakantie. Ik ben in juni naar Parijs geweest en zou naar Tsjechie twee weken, maar dat gaat niet door.
Ik ga dus gewoon lekker thuis leuke dingen doen. Misschien dat ik een weekje in 't huis van mijn ouders ga bivakkeren (lekker grote tuin).
Ja zekerquote:Op maandag 24 juli 2006 10:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Om lekker te genieten hoef je ook niet weg op vakantie, vakantie zit tussen je oren ...toch?![]()
Nope. Blijf thuis, mijn vakantiegeld zit in een objec....oh wacht ff... weekje London. in Oktober weekje Athene.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:21 schreef Kleintje het volgende:
Heb er echt zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |