Moggeehhhquote:Op maandag 24 juli 2006 08:29 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Nog een weekje en dan heb ik vakantie...
okidoki.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:50 schreef Kleintje het volgende:
Mail over Ardennen afwikkeling is rondgestuurd. Voor degene die het aangaat... graag deze week nog reageren over de afwikkeling gezien ik daarna met vakantie ben.
Nog 5 werkdagen en dan ben ik 2 weken vrijquote:Op maandag 24 juli 2006 08:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moggeehhh![]()
Nog 7 werkdagen en ik heb 4 werkdagen vrij...![]()
Crosspost.....hihi, jammer dat ik hier gen msn heb, hadden we elkaar kunnen lastig vallen in plaats van ons werkquote:Op maandag 24 juli 2006 09:21 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Nog 10 werkdagen en dan ben ik 8 werkdagen vrij![]()
En ik kan haast niet wachten!
*werk spuugzat is*
Misschien moet je dreigen met een zweep om hen te motiveren? Of wat meestal bij honden werkt is belonenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:25 schreef An24 het volgende:
Goed..drie clienten vandaag en nul komma nul motivatie. Alle motivatietructjes zijn dus welkom![]()
Gevalletje van miscommunicatie, heb zelf geen motivatie, en dan moet ik het hun wel bijbrengen....snap je mijn dilemmaquote:Op maandag 24 juli 2006 09:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Misschien moet je dreigen met een zweep om hen te motiveren? Of wat meestal bij honden werkt is belonen
Ik heb heel braaf mijn zakelijke, op een paar na, vriendenvrije MSN aanstaan vandaag. In de hoop dat er iets uit mijn handen komt.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Crosspost.....hihi, jammer dat ik hier gen msn heb, hadden we elkaar kunnen lastig vallen in plaats van ons werk![]()
Poe hey, klinkt goed. Lekker en gezellig. Had je niet ook een paar FOTters kunnen uitnodigenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
Pfoe feestje in Friesland werkt nog na
We hebben de zon op zien komen en teveel bier, maar het feessie was top! Zelfs het verschrikkelijke onweer kon ons niet tegenhouden buiten te blijven zitten en stug door BBQ-en
Er was tenminste nog 1 andere FOT-erquote:Op maandag 24 juli 2006 09:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Poe hey, klinkt goed. Lekker en gezellig. Had je niet ook een paar FOTters kunnen uitnodigen![]()
![]()
@ Yoni, kom op meid, aan de slag![]()
![]()
hoe sneller het gaat, hoe eerder je kan nokken
![]()
Soms, HEEL soms, gebeurt er ook nog weleens iets in de wereld zonder dat jij daar iets mee van doen hebtquote:
Was 't maar waarquote:Op maandag 24 juli 2006 09:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Poe hey, klinkt goed. Lekker en gezellig. Had je niet ook een paar FOTters kunnen uitnodigen![]()
![]()
@ Yoni, kom op meid, aan de slag![]()
![]()
hoe sneller het gaat, hoe eerder je kan nokken
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms, HEEL soms, gebeurt er ook nog weleens iets in de wereld zonder dat jij daar iets mee van doen hebt
My pleasurequote:Op maandag 24 juli 2006 09:51 schreef An24 het volgende:
[..]
bedankt voor het relativeren, sta nu weer met beide benen op de grond
![]()
ik 3 wekenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:14 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nog 5 werkdagen en dan ben ik 2 weken vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |