Omdat je teveel op hebt en je ex eens los moet laten... Vort met dat wicht... Sorry dat ik het zeg.. Er loopt meer leuks los dan je eigenlijk wist...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:44 schreef WurM het volgende:
Trusten Pea, hf vannacht!!
Waarom post ik in R&P?
Oow.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Omdat je teveel op hebt en je ex eens los moet laten... Vort met dat wicht... Sorry dat ik het zeg.. Er loopt meer leuks los dan je eigenlijk wist...
Goeie timingquote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef PKfotografie het volgende:
hmmm hij is minder als wat het leek op het schermpje.
maar toch.
wie riep dat de kans dat je tegelijk een foto maakt nihiel is ?
[afbeelding]
heb er trouwens nog 1 dat we tegelijk een foto maken maar das iets vals gespeeld
Toch redelijk niet over gehad vandaag toch??quote:
hij heeft wel gelijk hoorquote:
De term Bokeh staat voor "de kwaliteit van het gebied dat out of focus is"quote:Op zondag 23 juli 2006 22:56 schreef PKfotografie het volgende:
[afbeelding]
hoe hete die scherpte diepte ook alweer dat je je diafragma zag? bokeh?
hmmm is de 18-70 kitlens.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De term Bokeh staat voor "de kwaliteit van het gebied dat out of focus is"
Aan glinstering in dat gebied kun je wel af zien hoeveel diafragmabladen een lens heeft.
Die van jou is volgens mij een oudere lens omdat de diafragma bladen niet zijn afgerond.
't is een negatief filmquote:Op zondag 23 juli 2006 23:39 schreef SEMTEX het volgende:
Kan iemand me toevallig vertellen wat voor type rolletje dit is?
[afbeelding]
Van school gekregen, in 300V gebruikt, maar geen idee of het wel een negatiefrolletje is. En waar staat het VX dan voor?
quote:An ultra-fine grain film offering brilliant color reproduction, VX100 is designed to provide sharp rich gradient expression. From highlights to shadows VX100 stabilizes color balance and offers satisfying results under a wide range of exposure conditions. VX100 ideal for your outdoor shooting needs.
Exposure Index: (Daylight or Electronic Flash) ISO 100/21°
Compatible Light Sources: Daylight, electronic flash and blue flash bulbs
Format: 135 size, 12 - 24 - 36 exposures; 120 size
Type: Color print film
Ahem, oudere lenzen hebben vaak juist een veel rondere opening, kwestie van meer bladen. M'n Jupiter heeft zelfs 69 diafragmabladen, daar is de hele opening zowat rond (ontwerp jaren 30).quote:Op zondag 23 juli 2006 23:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De term Bokeh staat voor "de kwaliteit van het gebied dat out of focus is"
Aan glinstering in dat gebied kun je wel af zien hoeveel diafragmabladen een lens heeft.
Die van jou is volgens mij een oudere lens omdat de diafragma bladen niet zijn afgerond.
ok ik verwoordde het misschien wat rot.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ahem, oudere lenzen hebben vaak juist een veel rondere opening, kwestie van meer bladen. M'n Jupiter heeft zelfs 69 diafragmabladen, daar is de hele opening zowat rond (ontwerp jaren 30).
Ha, bedankt en goed nieuws: dat worden waarschijnlijk hele mooie Ardennenfoto'squote:Op zondag 23 juli 2006 23:46 schreef Mauro het volgende:
http://ca.konicaminolta.c(...)00/Introduction.html
[..]
Moggeehhhquote:Op maandag 24 juli 2006 08:29 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Nog een weekje en dan heb ik vakantie...
okidoki.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:50 schreef Kleintje het volgende:
Mail over Ardennen afwikkeling is rondgestuurd. Voor degene die het aangaat... graag deze week nog reageren over de afwikkeling gezien ik daarna met vakantie ben.
Nog 5 werkdagen en dan ben ik 2 weken vrijquote:Op maandag 24 juli 2006 08:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moggeehhh![]()
Nog 7 werkdagen en ik heb 4 werkdagen vrij...![]()
Crosspost.....hihi, jammer dat ik hier gen msn heb, hadden we elkaar kunnen lastig vallen in plaats van ons werkquote:Op maandag 24 juli 2006 09:21 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Nog 10 werkdagen en dan ben ik 8 werkdagen vrij![]()
En ik kan haast niet wachten!
*werk spuugzat is*
Misschien moet je dreigen met een zweep om hen te motiveren? Of wat meestal bij honden werkt is belonenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:25 schreef An24 het volgende:
Goed..drie clienten vandaag en nul komma nul motivatie. Alle motivatietructjes zijn dus welkom![]()
Gevalletje van miscommunicatie, heb zelf geen motivatie, en dan moet ik het hun wel bijbrengen....snap je mijn dilemmaquote:Op maandag 24 juli 2006 09:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Misschien moet je dreigen met een zweep om hen te motiveren? Of wat meestal bij honden werkt is belonen
Ik heb heel braaf mijn zakelijke, op een paar na, vriendenvrije MSN aanstaan vandaag. In de hoop dat er iets uit mijn handen komt.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Crosspost.....hihi, jammer dat ik hier gen msn heb, hadden we elkaar kunnen lastig vallen in plaats van ons werk![]()
Poe hey, klinkt goed. Lekker en gezellig. Had je niet ook een paar FOTters kunnen uitnodigenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
Pfoe feestje in Friesland werkt nog na
We hebben de zon op zien komen en teveel bier, maar het feessie was top! Zelfs het verschrikkelijke onweer kon ons niet tegenhouden buiten te blijven zitten en stug door BBQ-en
Er was tenminste nog 1 andere FOT-erquote:Op maandag 24 juli 2006 09:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Poe hey, klinkt goed. Lekker en gezellig. Had je niet ook een paar FOTters kunnen uitnodigen![]()
![]()
@ Yoni, kom op meid, aan de slag![]()
![]()
hoe sneller het gaat, hoe eerder je kan nokken
![]()
Soms, HEEL soms, gebeurt er ook nog weleens iets in de wereld zonder dat jij daar iets mee van doen hebtquote:
Was 't maar waarquote:Op maandag 24 juli 2006 09:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Poe hey, klinkt goed. Lekker en gezellig. Had je niet ook een paar FOTters kunnen uitnodigen![]()
![]()
@ Yoni, kom op meid, aan de slag![]()
![]()
hoe sneller het gaat, hoe eerder je kan nokken
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms, HEEL soms, gebeurt er ook nog weleens iets in de wereld zonder dat jij daar iets mee van doen hebt
My pleasurequote:Op maandag 24 juli 2006 09:51 schreef An24 het volgende:
[..]
bedankt voor het relativeren, sta nu weer met beide benen op de grond
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |