Iddquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:12 schreef RonaldV het volgende:
Gloeiende.. nou is het buiten eindelijk lekker koel, blijft het binnen bijna 30 graden!
hihihihihiquote:
* PdeHoog noteert in agenda: FB over 6 dagen feliciterenquote:
nee, wel een stukje van je pizza graagquote:
12quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog noteert in agenda: FB over 6 dagen feliciteren
En hoe jong word je dan
hmm als er wat overblijftquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee, wel een stukje van je pizza graag
Woeiquote:
iedereen is gewoon in juli jarigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:41 schreef HMaster-II het volgende:
Het regent al langer dan een uur hierHet enig voordeel is de gezakte temperatuur naar 23 graden.
Ik ga nog even van mijn laatste avond 31 zijn genieten en morgen weer fris en fruitig jaar 32 starten.![]()
mot je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:09 schreef fraubitch het volgende:
sharkieparkie
hallo lekkerding
alles ok?
Ben je weer bezig?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun lekker buiten zit
Ik heb een waterdinges aangeschaft voor in de tuinIk vind het geinig, en de vogels ook
jou hartelijk verwelkomenquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef Xilantof het volgende:
Het ging niet zo soepel op het werk omdat ik ineens een bloedneus kreeg. Een behoorlijk heftige ook![]()
Verder donderde een fles wijn om. En dat is klote op te ruimen
Alles liep hierdoor uit. En tijdens het schoonmaken kreeg ik wéér een bloedneus.
Maar we hadden wel lol!
owhquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]hoi
hihihihihihihi
dat van die bloedneus, dat heb ik ook gehad. Lage bloeddruk. meer zout eten. klinkt raar werkt wel.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Doe je mij dan ook lief verwelkomen, ondanks dat ik een bagger tvptje neer pleur?![]()
Da's idd minder soepelquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef Xilantof het volgende:
Het ging niet zo soepel op het werk omdat ik ineens een bloedneus kreeg. Een behoorlijk heftige ook![]()
Verder donderde een fles wijn om. En dat is klote op te ruimen
Alles liep hierdoor uit. En tijdens het schoonmaken kreeg ik wéér een bloedneus.
Maar we hadden wel lol!
Het is een soort schaal met een bol erin en boven uit die bol komt dan water wat weer naar de schaal loopt. Hoe noem je zoiets dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben je weer bezig?
Wat is een "waterdinges"?
* Shark.Bait zit binnen zich af te vragen offie de airco zal aandoen of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |