Bij mij dus helemaal nietquote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow mijn instructeur heeft dat er zo ingehamerd, die zat bijna te schreeuwen naast me:
voor! links! voor! rechts! voor! bah irritant was dat
Gulden middenweg: minuutje of 20quote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Tussen de 10 en de 45 minuten dus, afhankelijk van hoe hard je loopt.
![]()
Ik heb 1 keer in het Kurhaus geslapen. Viel best tegen eigenlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kurhaus
Maareh...in de buurt van de haven is an sich geen slecht plan hoor![]()
Nou ja...laatste keer dat ik het liep was ook al weer een tijdje geledenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[..]
Tussen de 10 en de 45 minuten dus, afhankelijk van hoe hard je loopt.
![]()
Maar je zit wel BOVENOP de pier zo ongeveerquote:Op maandag 24 juli 2006 11:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer in het Kurhaus geslapen. Viel best tegen eigenlijk![]()
Ja daar ben je nou te laat meequote:Op maandag 24 juli 2006 11:09 schreef Yoni het volgende:
Lekker veel foto's maken ook dusRondje NL ofzo
![]()
Ja maar dan ben ik niet vrij. En ik ga met de autoquote:Op maandag 24 juli 2006 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar ben je nou te laat mee
[Treinen] iets met "Rondje Nederland" - Aanmeld en infotopic
Ja dat wel, drie keer vallen en je ligt op 't strand. Alleen viel ik alleen maar in 't badquote:Op maandag 24 juli 2006 11:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar je zit wel BOVENOP de pier zo ongeveer
Boeiequote:
Lopen is minder pijnlijk hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 11:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja dat wel, drie keer vallen en je ligt op 't strand. Alleen viel ik alleen maar in 't bad(uitgegleden).
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
Volgens mij is Pea:
- 1 badkamer
- 1 slaapkamer
- 1 overloop
aan het stofzuigen/chemisch reinigen.. En heeft ze haar dochter nu tot Sint Juttemis huisarest gegeven...![]()
Dat slaat ook nergens op, als je voldoende overzicht hebt, is t toch goed?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef Debsterr het volgende:
Tussentijdsetoets niet gehaald.. ik kijk niet volgens de goeie volgorde, maar heb wel genoeg overzicht. Dus..
Maar ach, straks het examen doe ik alles goed en dan haal ik het in 1 keeruch..uch.. hoop ik dan!
Ik lees het net terug in de SCquote:Op maandag 24 juli 2006 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
Volgens mij is Pea:
- 1 badkamer
- 1 slaapkamer
- 1 overloop
aan het stofzuigen/chemisch reinigen.. En heeft ze haar dochter nu tot Sint Juttemis huisarest gegeven...![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik lees het net terug in de SC
strakke aktie!
Heej.quote:
middag zal je bedoelenquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:14 schreef Yoni het volgende:
Lekker rustig dagje voor jou dus An
Ik moet zo maar eens ff een rondje lopen. Heb ik mijn plicht ook weer enigszins gedaan
Ja, op Hawaiquote:
Extra accu?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:30 schreef ultra_ivo het volgende:
extra accu sowieso.
Handiger is natuurlijk een cam te kopen die op AA-s loopt. Die heb je meestal toch in huis.
De gemiddelde cam van het soort D50 en 350D (k ga morgen ofzo ff real-life shoppen om te bekijken welke t aantrekkelijkst is enzo...) loopt over het algemeen niet op AA-s toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:30 schreef ultra_ivo het volgende:
extra accu sowieso.
Handiger is natuurlijk een cam te kopen die op AA-s loopt. Die heb je meestal toch in huis.
Een 350D met grip kan wel op AA'squote:Op maandag 24 juli 2006 13:36 schreef WurM het volgende:
[..]
De gemiddelde cam van het soort D50 en 350D (k ga morgen ofzo ff real-life shoppen om te bekijken welke t aantrekkelijkst is enzo...) loopt over het algemeen niet op AA-s toch?
Ik had geen extra accu aangeschaft, en dat was zo nu en dan ff zwetenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:29 schreef WurM het volgende:
ff een FOT-vraagje tussendoor. Hoe dringend achten jullie het dat je bij de aanschaf van een nieuwe cam, ook direct een extra geheugenkaartje en een extra accu erbij koopt?
Ik heb 'm nog niet echt gekocht, maar ga morgen even kijken naar een tweedehands (2 maandjes) Sigme 70-300 lensje zodat ik ook met jullie mee kan toeterenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef An24 het volgende:
Welke lens heb je aangeschaft Yoni?
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet echt gekocht, maar ga morgen even kijken naar een tweedehands (2 maandjes) Sigme 70-300 lensje zodat ik ook met jullie mee kan toeteren
Joepie.......meetoeterenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet echt gekocht, maar ga morgen even kijken naar een tweedehands (2 maandjes) Sigme 70-300 lensje zodat ik ook met jullie mee kan toeteren
Da's een tof lensjequote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bied je nou aan model te spelenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Joepie.......meetoeterenFijne close-up portretjes in Blijdorp woensdag
![]()
![]()
Ik ben het allebei armerquote:Op maandag 24 juli 2006 14:18 schreef Yoni het volgende:
Zo, als het goed is ben ik morgen een lensje rijker en wat geld armer
Patserquote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik ben het allebei armer
Lens weggedaan, geld weggedaan, andere lens ervoor terug
Canon 70-200L 2.8 IS USM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |