Extra accu?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:30 schreef ultra_ivo het volgende:
extra accu sowieso.
Handiger is natuurlijk een cam te kopen die op AA-s loopt. Die heb je meestal toch in huis.
De gemiddelde cam van het soort D50 en 350D (k ga morgen ofzo ff real-life shoppen om te bekijken welke t aantrekkelijkst is enzo...) loopt over het algemeen niet op AA-s toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:30 schreef ultra_ivo het volgende:
extra accu sowieso.
Handiger is natuurlijk een cam te kopen die op AA-s loopt. Die heb je meestal toch in huis.
Een 350D met grip kan wel op AA'squote:Op maandag 24 juli 2006 13:36 schreef WurM het volgende:
[..]
De gemiddelde cam van het soort D50 en 350D (k ga morgen ofzo ff real-life shoppen om te bekijken welke t aantrekkelijkst is enzo...) loopt over het algemeen niet op AA-s toch?
Ik had geen extra accu aangeschaft, en dat was zo nu en dan ff zwetenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:29 schreef WurM het volgende:
ff een FOT-vraagje tussendoor. Hoe dringend achten jullie het dat je bij de aanschaf van een nieuwe cam, ook direct een extra geheugenkaartje en een extra accu erbij koopt?
Ik heb 'm nog niet echt gekocht, maar ga morgen even kijken naar een tweedehands (2 maandjes) Sigme 70-300 lensje zodat ik ook met jullie mee kan toeterenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef An24 het volgende:
Welke lens heb je aangeschaft Yoni?
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet echt gekocht, maar ga morgen even kijken naar een tweedehands (2 maandjes) Sigme 70-300 lensje zodat ik ook met jullie mee kan toeteren
Joepie.......meetoeterenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet echt gekocht, maar ga morgen even kijken naar een tweedehands (2 maandjes) Sigme 70-300 lensje zodat ik ook met jullie mee kan toeteren
Da's een tof lensjequote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bied je nou aan model te spelenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Joepie.......meetoeterenFijne close-up portretjes in Blijdorp woensdag
![]()
![]()
Ik ben het allebei armerquote:Op maandag 24 juli 2006 14:18 schreef Yoni het volgende:
Zo, als het goed is ben ik morgen een lensje rijker en wat geld armer
Patserquote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik ben het allebei armer
Lens weggedaan, geld weggedaan, andere lens ervoor terug
Canon 70-200L 2.8 IS USM
quote:
Als jij Bigma wilt mag je daarmee gaan spelen hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PatserEn waar ga je Debsterr nou mee laten fotograferen
Of krijg ik bigma weer in mijn handen gedrukt
![]()
Ik was na hoogstens 2 uurtjes spelen al helemaal verkochtquote:Op maandag 24 juli 2006 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Die is echt vet
Heb hem een keer een weekje gehuurd
Kijk...dit gaat leuke foto's opleverenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef RubberDuckey het volgende:
Of ik laat Debsterr met Bigma schieten...
Ik heb ff gebeld, je kan alleen introducees meenemen op de vrijkaartjes die je bij je abbo hebt gekregen..... (kan ik nu nog mee?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bied je nou aan model te spelenGoed plan
edit: overigens.....kan iemand nog eens met Blijdorp bellen en navragen of abbo-houders idd wel introducees mee kunnen nemenIk heb wel gebeld en tegen mij zeiden ze dat het kon, maar freud beweerde dat het niet kon.
Dus als iemand nou nog ff belt, weten we het zeker
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik ben het allebei armer
Lens weggedaan, geld weggedaan, andere lens ervoor terug
Canon 70-200L 2.8 IS USM
quote:
Ik heb net ook gebeld en ik kreeg hetzelfde antwoordquote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb ff gebeld, je kan alleen introducees meenemen op de vrijkaartjes die je bij je abbo hebt gekregen..... (kan ik nu nog mee?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |