Aparte, onverwachte combinatie. Ben benieuwd of het klikt en hoe het programma zich zal ontwikkelen. Het tijdstip is opzich wel prima, in principe is er verder geen ruk op tv, dus voor het slapen gaan kijkt het altijd wel lekker weg.quote:Cees Geel en Bridget Maasland met talkshow bij Talpa
Geplaatst op 21-07-2006 om 16:30
Bridget Maasland en Cees Geel gaan in het komend najaar een dagelijkse talkshow presenteren voor Talpa. In Late Night met Maasland & Geel wordt gesproken met actuele gasten uit de wereld van politiek, sport, kunst en cultuur. De waan van de dag door de ogen van Bridget Maasland en Cees Geel, in een informatief en onderhoudend uurtje op de late avond.
De talkshow met Bridget Maasland en Cees Geel wordt in het najaar iedere werkdag rond 23.30 uur uitgezonden. Het praatprogramma moet profiteren van de lead-in van de quizshow De Slimste met Linda de Mol, die het komend jaar van maandag tot en met donderdag tussen 22.30 en 23.30 uur te zien zal zijn bij Talpa. Cees Geel was in het eerste seizoen van De Slimste te zien als ‘deskundoloog’. Zijn rol wordt in het nieuwe seizoen overgenomen door de Vlaamse filmregisseur Jan Verheyen. Verheyen zal de komische toelichting op de juiste antwoorden verzorgen.
Hopen dat het snel naar voren wordt gehaald. Half 12 is al zo'n tijd dat de meeste 'kijkers' worden behaald met mensen die voor de TV in slaap zijn gevallen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Half 12 is wel laaaaat.
Wat is het eeeeeeeeeenorme verschil danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:48 schreef mbn het volgende:
Wel goed dat er is gekozen voor iets nieuws en niet voor het format van Frits Barend.
Ik heb de gemaakte pilots niet gezien en ken de voorstellen ook niet precies, maar het was in mijn ogen niet slim geweest om een late night talkshow te doen waar Frits Barend nadrukkelijk bij betrokken zou zij, omdat het dan enorm vergeleken zou worden met Barend & Van Dorp. Nu kunnen ze rustig aan een eigen stijl gaan werken en hopen dat het gaat lopen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat is het eeeeeeeeeenorme verschil dan
Het wordt een talkshow. Late night. Dubbelpresentatie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:36 schreef mbn het volgende:
[..]
Ik heb de gemaakte pilots niet gezien en ken de voorstellen ook niet precies, maar het was in mijn ogen niet slim geweest om een late night talkshow te doen waar Frits Barend nadrukkelijk bij betrokken zou zij, omdat het dan enorm vergeleken zou worden met Barend & Van Dorp. Nu kunnen ze rustig aan een eigen stijl gaan werken en hopen dat het gaat lopen.
Laat Frits Barend een opvolger verzinnen voor Cafe de Sport of zich bemoeien met De Wedstrijden. Ik denk dat met zijn inbreng bij beiden nog veel aan kwaliteit kan worden gewonnen.
Dat valt toch meequote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:04 schreef BigFire het volgende:
vervelende gozer die Cees Geel
gedoemd om te mislukken
Kleine kutmongool zou al erg zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:11 schreef PimpNLimp het volgende:
cees geel... echt een hele grote kutmongool.
Mensen uit schagen mislukken nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:04 schreef BigFire het volgende:
vervelende gozer die Cees Geel
gedoemd om te mislukken
Ik kijk liever naar Pauw en Witteman als naar Bridget en Ceesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk niet dat ze tegenover Pauw en Witteman staan, want die beginnen vast eerder dan half 12.
Ik vind Barend ook een enorme bokkelul.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:26 schreef SunChaser het volgende:
Pauw en Witteman lijkt me wel leuk. Beter dan die valse Barend die continu kokketeert met zn Jodemdom en vriendschappen met Boudwijn Buch en Ande Hazes.
Nu je het zegt ja. Zelfs B&vD scoorden niet met hun programma.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:23 schreef SunChaser het volgende:
Er keken 250.000 mensen naar barend en Van Dorp. Ik schat dat Geel en maaskland er 100.000 a 125.000 gemiddeld gaan halen.
Ligt eraan of ie goede teksten heefrt, bij Koppensnellers vond ik m vreselijk en ook de voice over bij 1 Miljoen Wat? isquote:
Eigenlijk was het sarcastisch en kan ik de beste man niet uitstaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ligt eraan of ie goede teksten heefrt, bij Koppensnellers vond ik m vreselijk en ook de voice over bij 1 Miljoen Wat? is
Dat was echt een zeer slecht optreden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:45 schreef staticdata het volgende:
Cees geel, bij de slimste was zo
net doen alsof hij overal van afwist terwijl hij het ook gewoon uit zijn hooft had geleerd. beetje mislukte aktie
Ben benieuwd of dit iets is wat hem ligt.
Idd... die kneus is gewoon dom, man.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:45 schreef staticdata het volgende:
Cees geel, bij de slimste was zo
net doen alsof hij overal van afwist terwijl hij het ook gewoon uit zijn hooft had geleerd. beetje mislukte aktie
Ben benieuwd of dit iets is wat hem ligt.
quote:Talpa-talkshow vanuit Amsterdamse bioscoop
De nieuwe late night-talkshow van Talpa wordt rechtstreeks vanuit de Amsterdamse bioscoop Het Ketelhuis uitgezonden. Het programma, Het land van Maas en Geel, is vanaf 2 oktober iedere maandag tot en met donderdag te zien.
We hebben voor Het Ketelhuis gekozen, omdat het de juiste sfeer heeft voor een late night-show. Het is intiem, gezellig en informeel. Bovendien bruist het daar aan activiteiten op cultuurgebied, aldus een woordvoerder van Talpa.
Bridget Maasland en Cees Geel presenteren het programma. (ANP/Medialog)
quote:Maasland en Geel mogen nog maandje rijpen
Het Land van Maas en Geel moet meteen staan als een huis. En daarom is de nieuwe talkshow van Talpa met een maand uitgesteld. In de programmaschema's stond de talkshow de eerste weken om 23.30 uur gepland. Als De Slimste dan begin november afgelopen was, zouden Maasland en Geel een uurtje vroeger op de buis komen. Een risicovolle operatie, want hoeveel mensen zijn bereid om half twaalf 's avonds nog een uur lang tv te kijken? Dat bedachten ze zich op het Talpa Headquarters ook.
Toch kleeft er wel een minpuntje aan. Want De Slimste zou een mooie lead-in zijn voor het programma. Zeker door het voetbal van de afgelopen week wint De Slimste aan populariteit. Daarmee zou het talkshow duo alvast een kijkerspubliek op kunnen bouwen. Nu moet Het Land van Maas en Geel telkens een ander programma voor zich dulden.
Ander puntje is dat Cees Geel nu voor niets zijn deskundoloog-schap in De Slimste heeft opgezegd. Hij stapte daar op omdat het anders een overkill aan Cees Geel zou worden, twee uur achter elkaar. Maar dat is met terugwerkende kracht eigenlijk niet nodig geweest.
quote:Talpa stelt talkshow opnieuw uit
Talpa heeft de late night talkshow met Brigdet Maasland en Cees Geel opnieuw uitgesteld. Volgens Evert Santegoeds zal Het Land van Maas en Geel nu op 13 november beginnen. Van uitstel komt afstel?
De talkshow zou oorspronkelijk beginnen op 2 oktober maar werd een maand opgeschoven. Dit tot verbazing van Cees Geel.
Nee da's Frank lammersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:12 schreef Jivis het volgende:
Cees Geel, dat is toch die gast die op radio en tv de Euroknallers van McDonalds inspreekt?
quote:Maasland en Geel nog langer in de wacht
Gaat de talkshow van Bridget Maasland en Cees Geel er ooit nog komen? Talpa heeft het programma dat al een maand op de buis zou moeten zijn opnieuw uitgesteld. De nieuwe datum is nu van 2 naar 13 november verschoven meldt RTL Boulevard. In de eerste week zullen er veel politici aanschuiven. Niet heel gek, gezien de verkiezingen van 22 november.
Cees doet ook mac donalds en super de boer.quote:
Is de eerste uitzending al geweest dan?quote:Op zondag 12 november 2006 03:01 schreef SunChaser het volgende:
En wie hebben ze in de erste uitzending... Rutten
Pauw en Witteman hadden nog de eerste keer die hoer van een Hulscher.
Nee, morgen is de eerstequote:Op zondag 12 november 2006 09:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Is de eerste uitzending al geweest dan?
Was het wel leuk verder?
quote:Het ’Land van Maas en Geel’ over de waan van de dag
„Alles met een glimlach”
TALPA, 22.30 UUR
door PATRICK VAN WEERDENBURG
Het heeft even geduurd, uitgesteld omdat de dagelijkse quiz De Slimste, met Linda de Mol, nog even doorging en er nog een paar stevige potten voetbal geprogrammeerd stonden, maar vanaf vanavond gaan Bridget Maasland en Cees Geel (41) er vol tegenaan met de nieuwe late night talkshow Het Land van Maas en Geel.
„Ik heb er zin in”, roept Cees Geel tijdens zijn laatste draaidag voor de nieuwe KROjeugdtelevisieserie Adriaan, waarin hij de vader van de titelheld speelt. „Ik ben vanaf nu 24 uur per dag beschikbaar voor Het Land van Maas en Geel (Talpa). Van maandag tot en met donderdag live vanuit Het Ketelhuis in Amsterdam. Hier ontvangen Bridget en ik gasten uit de wereld van politiek, sport, kunst en cultuur. Geïnteresseerd, leuk, luchtig, waarbij we ook best de diepte in zullen gaan. Maar vooral met een glimlach nemen we de waan van de dag en de nabije toekomst door.”
Het Land van Maas en Geel zal volgens Geel ’lichter van toon’ zijn dan veel andere talkshows. „Het is basic anders. Bridget en ik zijn geen journalisten en gaan niet op zoek naar het harde nieuws. Ook zullen wij mensen niet tot op het bot doorzagen. Daarmee wordt de kijker met veel andere programma’s op andere netten al bediend. De NOVA’s, Pauws en Wittemannen. Naast de presentatie vanuit Het Ketelhuis gaan Bridget en ik er zelf ook op uit voor reportages. Op zoek naar mensen die in het nieuws zijn of iets zinnigs over het nieuws kunnen zeggen”, vertelt Cees die zich nagenoeg exclusief verbindt aan het programma. Geel liet er zelfs het deskundoloogschap bij De Slimste voor schieten.
Goeie klik
„De samenwerking met Bridget is uitstekend. We zijn allebei tamelijk dominant, maar professioneel genoeg om elkaar de ruimte te geven. We hebben een hele goeie klik samen”, zegt Geel met pretoogjes. „Ja, de komende drie maanden ben ik geheel gefocust op Het land van Maas en Geel. Het lijkt allemaal luchtig en makkelijk, maar het is wel een programma dat ik serieus neem. Dus ik heb alles hier voor opzij gezet en steek er al mijn energie in.”
En als onverhoopt toch dat prachtaanbod uit Hollywood zo pats boem op je bordje komt vallen? „Nou dan wachten die boys daar maar even. Nu even dit..!”
Ze krijgen 3 maanden van Johnquote:Op maandag 13 november 2006 11:35 schreef Bombardier het volgende:
Ik kan dit presentatieduo niet serieus nemen. Vooral die Maasland. De arrogantie en domheid straalt er vanaf.
Half jaar, is het programma weer opgedoekt.
quote:
quote:Talpa-talkshow trapt af met Rutte
Het heeft even geduurd, maar vanaf maandagavond heeft Talpa voor het eerst sinds het WK voetbal van afgelopen zomer weer een dagelijkse talkshow op de late avond. Het duo Bridget Maasland en Cees Geel treedt in de voetsporen van het illustere tweetal Frits Barend en Henk van Dorp.
Het programma is 'Het Land van Maas & Geel' gedoopt en op werkdagen telkens om 22.30 uur op Talpa te zien. Dat is een half uur eerder dan Pauw & Witteman op Nederland 1, met wie de nieuwe show deels de concurrentie aan zal moeten gaan. Het Land van Maas & Geel wordt rechtstreeks uitgezonden vanuit het filmcafé van Het Ketelhuis in Amsterdam.
Maasland en Geel pronken maandagavond met VVD-leider Mark Rutte.
Verder is Viva-hoofdredactrice Karin van Gilst te gast om te praten over het 15-jarig bestaan van de rubriek AnyBody in dat blad. In de rubriek 'Het mes op de keel' laat politicus Marco Pastors zich letterlijk scheren door de programmamakers.
Idem hier.quote:Op maandag 13 november 2006 22:32 schreef boneyard het volgende:
ga wel kijken, maar om 23:00 gaat ie wel naar pauw & witteman denk ik.
idd, zitten ze nu al een kwartier oid over het aantal milimeter van een schaats te ouwehoerenquote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef Type-R het volgende:
best suffig programma
Ja dat zag ik ookquote:Op maandag 13 november 2006 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Cees Geel heeft hetzelfde T-shirt aan als Paul de Leeuw afgelopen zaterdag.
Dat was grappig bedoeld ja, om de Ajacieden nog even te herinneren aan de nederlaag, goed gezien.quote:Op maandag 13 november 2006 23:16 schreef Type-R het volgende:
Volgens mij was dat gesprek met Cocu fake
Ik heb hem pas om 23.00 op Talpa gezet ! Ik heb nog geen 5 minuten gekeken.quote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef Killer_Mom het volgende:
wat een muts, D66 . de gasten intersseren haar helemaal niet, en die kale Kees zit er voor spek en bonen bij. op t end gaat ze mark rutten stemmen. * zapp*.
je hebt niks gemist, de aankondiging van t programma zag in de wereld draait door, ik mis t nooit, heel goed,...quote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef XiChico het volgende:
Kut, zet ik het net op. Is het afgelopen. Ik dacht dat het 23 30 begon, niet dus.![]()
en het is weer zooi. iedereen heeft zijn /haar nek ervan vol, al die opgedrongen tv klets shows, met al die mensen die hun kop op TV willen , Talking haeads, met de nodige reclame, verkiezingstijd,quote:
Ja dat werd me in het stukje DWDD al duidelijkquote:Op maandag 13 november 2006 23:26 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
je hebt niks gemist, de aankondiging van t programma zag in de wereld draait door, ik mis t nooit, heel goed,...
maar dit niks, egotrippers die de mensen niet laten praten, . zelf wel. blond , kaal en dom. weer niks op TV. jammer
ik geef alle mensen een kans, die 2 hebben de kans om met de meest proninente mensen te praten, wie niet,quote:Op maandag 13 november 2006 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat werd me in het stukje DWDD al duidelijk
ik moest lachen, bestaat dat echt?quote:Op maandag 13 november 2006 23:40 schreef boneyard het volgende:
komt ie eigenlijk ook op de talpa uitzendinggemist?
en heeft t geholpen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:03 schreef static het volgende:
Toen Beau tafelheer was bij DWDD kwam de suggestie al dat hij aan dit programma mee moest doen. Ben ik het wel mee eens.
en zo praten we sukkel TV goed. . okeequote:Op dinsdag 14 november 2006 00:07 schreef senesta het volgende:
Ach en het was pas de eerste afleveringen, ik vond ze nogal gespannen overkomen.
sorry, wist niet dat alleen jij hier een oordeel mocht gevenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:22 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en zo praten we sukkel TV goed. . okee
zeker, bijna alle talpa programma's kun je op talpa.tv terug kijken. maar het land van ... staat er nog niet bij.quote:Op maandag 13 november 2006 23:57 schreef Killer_Mom het volgende:
ik moest lachen, bestaat dat echt?![]()
Vanmorgen heb ik hem nochtans bekeken en *checkt* ja hoor, staat er nog steeds op.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:26 schreef boneyard het volgende:
[..]
zeker, bijna alle talpa programma's kun je op talpa.tv terug kijken. maar het land van ... staat er nog niet bij.
De staat van verwarringquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het wordt een talkshow. Late night. Dubbelpresentatie.
Tot op heden is er in dat genre nog niet overdreven veel variatie/creativiteit/originaliteit aan de dag gelegd in Nederland, hoor.
V.
Redelijk of niet ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Land van Maas & Geel-233.000 kijkers..
Voor Talpa is het denk ik wel redelijk, ook gezien de concurrentie.quote:
Ik heb er nog niks van gezien,wat scoort Koppensnellers gem ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:36 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Voor Talpa is het denk ik wel redelijk, ook gezien de concurrentie.
Als Geert Wilders al je show gaat mijden omdat-ie bang is voor wat het betekent voor z'n imago, dan weet je dat je goed zit,quote:
idd dit wordt een top programmaquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef bolivian het volgende:
[..]
Als Geert Wilders al je show gaat mijden omdat-ie bang is voor wat het betekent voor z'n imago, dan weet je dat je goed zit,.
Dat moet me een feest geweest zijn, gisteren,quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:10 schreef Palomar het volgende:
Die Nawijn is soms nog wel lachen met zn uitspraken en zn Beavis&Butthead-hoofdMaar de andere gasten boeien totaal niet. Al is het al wel beter dan gisteren.
Ik van Bridget,quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:13 schreef Badabingea het volgende:
Al ben ik een persoonlijk fan van Cees Geel.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:16 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik van Bridget,.
Is dat gratis, in het publiek zitten,?
quote:Publiek Het Land van Maas en Geel
Vanaf 13 november is de nieuwe late-night talkshow Het Land van Maas en Geel op Talpa te zien. En daar kan jíj bijzijn! We zijn nog op zoek naar publiek voor alle uitzenddata.
Het programma zal elke maandag t/m donderdag vanuit het Ketelhuis in Amsterdam live uitgezonden worden. Lijkt het je leuk om bij één van deze opnamen aanwezig te zijn mail dan nu naar:
publiekhetlandvanmaasengeel@talpamedia.tv
Vergeet daarbij niet het aantal personen, telefoonnummer en voorkeursdatum door te geven!
Tot in het Ketelhuis!
heel dom, of hij is heel dom. of t moet van talpa, of hij denkt dat alle kijkes dom zijn, ik denk t laatste. en dat draait t programma meteen de nek om.quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:36 schreef Cee het volgende:
Man met de schaats: "Zodra de temperatuur van het ijs bekend is, kiezen we een schaats met een bepaalde dikte..."
Cees Geel: "HO, HO, WACHT EFFE...
<stilte om de spanning op te bouwen; wat voor een ingenieuze vraag zou hij dit keer stellen?>
"...de temperatuur van het ijs?? En naar aanleiding daarvan bepaal je de dikte van je schaats? Leg dat eens even uit."
Jongen, hoe dom denkt ie dat Talpa kijkers zijn?
Bij dat stukje over die schaatsen had ik een Jack Spijkerman-deja vuquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:36 schreef Cee het volgende:
Man met de schaats: "Zodra de temperatuur van het ijs bekend is, kiezen we een schaats met een bepaalde dikte..."
Cees Geel: "HO, HO, WACHT EFFE...
<stilte om de spanning op te bouwen; wat voor een ingenieuze vraag zou hij dit keer stellen?>
"...de temperatuur van het ijs?? En naar aanleiding daarvan bepaal je de dikte van je schaats? Leg dat eens even uit."
quote:Op woensdag 15 november 2006 07:45 schreef Jonnyboy het volgende:
Gister 164.000 kijkers.
Leuk geprobeerd.
Dat viel mij ook op.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Geel is trouwens echt weinig aan het woord![]()
OMGquote:Op woensdag 15 november 2006 07:45 schreef Jonnyboy het volgende:
Gister 164.000 kijkers.
Leuk geprobeerd.
Heerlijk, het zoveelste programma van de doos die mislukt.quote:Op woensdag 15 november 2006 07:45 schreef Jonnyboy het volgende:
Gister 164.000 kijkers.
Leuk geprobeerd.
Ja, en korte items erdoorheen. En de naam veranderen naar Land van No en Vaquote:Op woensdag 15 november 2006 20:00 schreef Type-R het volgende:
Ze hadden bridget moeten vervangen met Harmke Pijpers, die heeft meer qualiteiten.
Wat zeg ik
Stel wijven en Beau. Die mocht vertellen over M/V.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie was er vanavond ?
Whehehe, toeval Linda bij P&W en Beau bij Bridget en Ceesquote:Op donderdag 16 november 2006 00:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stel wijven en Beau. Die mocht vertellen over M/V.
Pauw en Witteman hadden Linda om over M/V te vertellen. Zie daar t nivoverschil.
En Pauw en Witteman scoorde uitzonderlijk goedquote:Op donderdag 16 november 2006 08:23 schreef SunChaser het volgende:
125.000 kijkers
Elke dag gaat er 125.000 af dus morgen zitten ze op de 60 ofzo.
En dat ondanks Witteman.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:28 schreef X. het volgende:
En Pauw en Witteman scoorde uitzonderlijk goed
Gasten waren wel okay maar ik heb de schurft aan Witteman. Personal thing..quote:Op donderdag 16 november 2006 09:32 schreef SunChaser het volgende:
Gisteren was t een leuke uitzending. Pauw en Witteman dan.
Volgens een onderzoek van Linda heeft Witteman een hoog testosterongehalte met een hoog libido. Dat klopt wel, ben m wel eens tegengekomen op de Wallen.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:37 schreef Eightball het volgende:
[..]
Gasten waren wel okay maar ik heb de schurft aan Witteman. Personal thing..
gezien je icon zou het best wel es iets kunnen zijn voor jou.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:59 schreef Urquhart het volgende:
Nog geen een keer gezien.
T'is dus niks?
Het wordt te gelijk met Jensen uitgezonden he, dat wordt dus niks.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:16 schreef Palomar het volgende:
[..]
gezien je icon zou het best wel es iets kunnen zijn voor jou.
Wijven neuken niet veel ofzo?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens een onderzoek van Linda heeft Witteman een hoog testosterongehalte met een hoog libido. Dat klopt wel, ben m wel eens tegengekomen op de Wallen.
Hoewel ik t idee heb dat Pauw ook veel neukt, al is t soms net een wijf.
Ik kom in diezelfde berekening uit op 0 kijkers exact?quote:Op donderdag 16 november 2006 08:23 schreef SunChaser het volgende:
125.000 kijkers
Daar loopt niemand warm voor lijkt mequote:In de uitzending:
Paul Rosenmöller is ambassadeur van de actie ‘Heel Nederland danst’. Vanmorgen werd in Den Haag het startschot gegeven. Tienduizenden Nederlanders dansten gelijktijdig om 11.15 uur.
Jan Verheyen en Jan Doense reizen momenteel het land rond met de vijfde editie van ‘De nacht van de wansmaaak’. Een rondleiding door de riolen van de internationale filmindustrie.
Bijna goed: 80.000quote:Op donderdag 16 november 2006 08:23 schreef SunChaser het volgende:
125.000 kijkers
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
80.000Hahaha.
De herhaling van de Gouden Kooi wordt nog beter bekeken
Volgens mij zit het zo: iedereen denkt dat Talpa-programma's mislukken. Mensen gaan niet kijken omdat het toch mislukt en dus niet interessant is, met als gevolg dat het ook mislukt. Dat is een beetje het probleem van Talpa.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:51 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t zo raar dat ze blijkbaar geen programma op de markt kunnen brengen dat werkt. Net als dit weer, iedereen zei al dat t gedoemd was om te mislukken, en jawel, het mislukt. Natuurlijk zijn er altijd mensen die bij alles van Talpa roepen dat t mislukt, maar kom op, dit had een kind aan kunnen zien komen.
Maar dan hebben ze Rutten en dan nodigen ze Hyvessletjes uit en hebben ze het over biseksualiteit.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tel daarbij op de enorm niet boeiende gasten op misschien Rutte en Beau na.
Jij heb gelijk, er is te veel concurentiequote:Op zaterdag 18 november 2006 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit had je op 10 vingers na kunnen tellen natuurlijk.
Jensen heeft de jongeren, P&W en NOVA de wat hoger-opgeleiden, meer in het nieuws geïnteresseerden en de campingzender heeft de rest met Hart van Nederland. Tel daarbij op de enorm niet boeiende gasten op misschien Rutte en Beau na.
Dan verdubbelen de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:15 schreef Nouk het volgende:
Ik ga donderdag in het publiek zitten, ben benieuwd. Zal dus wel niks zijn, maargoed, toch wel leuk om s heen te gaan.
Misschien is dat het probleem, ze willen te graag spraakmakend zijn ofzo? Als ze nou eerst eens een normaal fatsoenlijk programma maken, dus met Rutte over de politiek hebben, je nodigt iemand van BNN uit om over de Lama's en andere programmas te ouwehoeren en Cees Geel kent vast wat acteurs, dus nodig die uit en lul daarover.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze Rutten en dan nodigen ze Hyvessletjes uit en hebben ze het over biseksualiteit.
Dan stabiliseert t in ieder geval wel.quote:
Stabielquote:
Het weekend denk ik nog niet eensquote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Type-R het volgende:
dat programma haalt de kerst niet.
Idd Cees Geel heeft in zijn contract staan dat er 40 afleveringen worden gemaakt.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:42 schreef arneaux het volgende:
Ik hoorde van Cees Geel dat t programma zowieso 3 maanden duurt, wát de kijkcijfers ook zijn.
Dan zal hij waarschijnlijk betaald krijgen voor sowieso 3 maanden maar als het programma écht kut scoort gaat het echt van de buis...quote:Op donderdag 23 november 2006 15:42 schreef arneaux het volgende:
Ik hoorde van Cees Geel dat t programma zowieso 3 maanden duurt, wát de kijkcijfers ook zijn.
Je moet de kijker natuurlijk ook het programma laten wennen. Dat gezegd hebbende realiseer ik me ook wel dat dit concept al langer bekend is. Het werkt gewoon niet op Talpa allemaal.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zal hij waarschijnlijk betaald krijgen voor sowieso 3 maanden maar als het programma écht kut scoort gaat het echt van de buis...
Geel ? Zucht.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:34 schreef SunChaser het volgende:
Ik zap er wel eens langs en zie Geel alleen vermoeid en ongeintersseerd kijken.
Nouk?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:52 schreef Zwansen het volgende:
Oh mijn god! Het is dat mn vriendin in het pubiek zit, want het is echt DRAMATISCH slecht zeg!![]()
![]()
Ja. Net toen die flapdrollen aan het zingen waren, zag je haar ergens in de hoek. Maar onduidelijk.quote:
Ik heb het vandaag voor het eerst gezien. Het was zo slecht dat ik overweeg Tien/Talpa van mn tv af te halen..quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:24 schreef golfer het volgende:
Kijken er nog mensen op Fok! naar dit programma dan?
Er keken bijna drie keer zoveel mensen naar tekst-tv om kwart voor 2 's nachtsquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag voor het eerst gezien. Het was zo slecht dat ik overweeg Tien/Talpa van mn tv af te halen..
Gister keken er 50.000 mensen. Ter vergelijking, er keken 100.000 mensen naar Het Weer op sbs6 dat om half 1 begon.
Dat klopt ook wel aangezien er nu geen verkiezingen waren.quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:55 schreef Cee het volgende:
Gisteravond 77.000 kijkers. De cijfers schieten omhoog!!!!
![]()
Vreemde redenatie {:-/quote:Op donderdag 23 november 2006 22:52 schreef Zwansen het volgende:
Oh mijn god! Het is dat mn vriendin in het pubiek zit, want het is echt DRAMATISCH slecht zeg!![]()
![]()
Pcies..en dat kwam ook al direct naar voren bij De Wereld Draait Door. Ik had al gelijk iets van: Nou..als dit het moet worden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:31 schreef Lucid het volgende:
Paar keer proberen te kijken, maar het is eigenlijk gewoon niet om aan te zien. Geel en Maasland zijn een afstotend presentatieduo. Cees Geel is een goed acteur, maar als presentator is hij bot, niet vriendelijk en gewoonweg irritant. Bridget is nog wel redelijk te pruimen, maar komt ook niet echt goed als interviewer uit de verf. Ik denk dat de komende drie maanden een lange martelgang zal worden.
En behalve dat is er tussen hen beiden ook totaal geen magie te bekennen. Ze wekken de indruk elkaar helemaal niet per se erg leuk te vinden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:31 schreef Lucid het volgende:
Cees Geel is een goed acteur, maar als presentator is hij bot, niet vriendelijk en gewoonweg irritant. Bridget is nog wel redelijk te pruimen, maar komt ook niet echt goed als interviewer uit de verf.
Welke column?quote:Op maandag 27 november 2006 22:48 schreef SunChaser het volgende:
Het zit ze wel hoog, die column van Daphne Deckers, ze hadden t er ook al over bij Live & Cooking
Die van zaterdag in TV Weekeinde (telegraaf)quote:
Komt door de BB6 kijkers die wisten dat Jeroen zou komenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:42 schreef boneyard het volgende:
155.000 kijkers, gaat weer flink omhoog, eens kijken of ze dat vol kunnen houden deze week.
En het erge is dat dat hele Talpa op haar gebouwd is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze moeten die Bridget gewoon dumpen, wat kan die nu eigenlijk? Interviewen is een vak.
Is er weer nieuw leven in Entertainment live geblazen ofzoquote:Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef SunChaser het volgende:
Beau was wel goed van de week, Beau en Humberto Tan dagelijks
Inderdaad, als DJ is ie best okeequote:Op woensdag 29 november 2006 18:16 schreef SunChaser het volgende:
E-live en NSE zijn ander soort programma';s als een praatshow waar er natuurlijk genoeg van zijn nu. Ik hoor Tan regelmatig als vervanger bvan Edwin Evers en dan is ie toch wel erg goed.
Nou, mn vriendin is er geweest en ze vond het echt geen ene reet aan.quote:In hun eigen omgeving horen ze vooral lof. „Dat begint al bij het publiek in de studio: die mensen vinden het echt hartstikke leuk om erbij te zijn”, zegt Maasland. „Ook onze gasten blijven regelmatig na de uitzending nog even hangen voor een drankje.
Als die kijkcijfers haar echt niet interesseerden, zou ze ze niet uit haar hoofd kennen, lijkt me. Overigens waren die 155.000 kijkers van maandag waarschijnlijk grotendeels mensen die naar de finale van Big Brother hadden gekeken en bleven hangen omdat de winnaar van BB daarna bij hen te gast zou zijn. Woensdag 29 november keken er weer 72.000 mensen en donderdag 30 november 74.000.quote:Op zondag 3 december 2006 09:33 schreef SunChaser het volgende:
Kijkcijfers niet belangrijk, bij een commerciële zender die is opgericht om geld te verdienen? „Voor mij niet nee, ik ben John de Mol niet.”
Afgelopen donderdag had Het Land van Maas en Geel 74.000 kijkers, woensdag slechts 72.000… „Maar maandag 155.000 en dinsdag 113.000”, haast Bridget Maasland zich te zeggen.
Als het zo zou zijn dat zij boven het maaiveld uitsteken, dan zou deze theorie kunnen kloppen, maar hun programma is gewoon slecht. Het is nogal hoogmoedig en absurd om te denken dat je zo goed bent dat mensen daarom expres niet naar je willen kijken.quote:Maasland: „De bekende Nederlandse mentaliteit: doe maar gewoon, alles boven het maaiveld wordt afgehakt, iemand die geld heeft, gunnen we niks!”
De Telegraaf. Maakt dat uit dan, aangezien Maas en Geel gewoon geciteerd zijn nav een interview? Dit hadde3n ze net zo goed gezegd in het NRCquote:Op zondag 3 december 2006 13:03 schreef dwerg het volgende:
Ik vraag me ook af in welk blad dit journalistieke meesterwerk gestaan heeft.
idd, staat nu gewoon weer op 83.000quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:49 schreef boneyard het volgende:
finale expeditie robinson was goed voor het programma, 153.000 kijkers gisteren.
eigenlijk zou Talpa 1 programma moeten hebben dat wel scoort. Dan kan dit hele argument in 1 keer naar de prullenbak.quote:Op zondag 3 december 2006 14:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het stuk in de Telegraaf is WEER het bekende lulverhaal van "de mensen in het land vinden het een goed programma maar kijken niet om John de Mol te pesten".
Dat hebben ze: de Wedstrijden wordt uitstekend bekeken. Het heeft werkelijk niets met het niet kunnen vinden van de zender te maken, maar vooral met de amateuristische opzet van vele programma's. Programma's op Talpa scoren alleen goed als er verder niets op TV is of in het kielzog van een populair programma. Ik kijk wel naar Talpa, maar alleen via hun 'uitzendinggemist' feature -- zonder reclame.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:00 schreef Argento het volgende:
[..]
eigenlijk zou Talpa 1 programma moeten hebben dat wel scoort. Dan kan dit hele argument in 1 keer naar de prullenbak.
DOND?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:27 schreef SunChaser het volgende:
DOND vind ik leuk maar ik schakel meestal laatste 5 min in, net na DWDD
Ook gekopieerd van miljoenenjachtquote:Op woensdag 6 december 2006 10:57 schreef SunChaser het volgende:
Deal Or No Deal
Hier wordt ik zo moe van. Echt complete bullshit. Wat maakt mij het nou uit of de eigenaar van een tv zender rijk is of niet, zolang er maar goede programmas op komen. En dat is gewoon niet het geval bij Talpa (iig niet mijn smaak)quote:„De bekende Nederlandse mentaliteit: doe maar gewoon, alles boven het maaiveld wordt afgehakt, iemand die geld heeft, gunnen we niks!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |