zeker, bijna alle talpa programma's kun je op talpa.tv terug kijken. maar het land van ... staat er nog niet bij.quote:Op maandag 13 november 2006 23:57 schreef Killer_Mom het volgende:
ik moest lachen, bestaat dat echt?![]()
Vanmorgen heb ik hem nochtans bekeken en *checkt* ja hoor, staat er nog steeds op.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:26 schreef boneyard het volgende:
[..]
zeker, bijna alle talpa programma's kun je op talpa.tv terug kijken. maar het land van ... staat er nog niet bij.
De staat van verwarringquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het wordt een talkshow. Late night. Dubbelpresentatie.
Tot op heden is er in dat genre nog niet overdreven veel variatie/creativiteit/originaliteit aan de dag gelegd in Nederland, hoor.
V.
Redelijk of niet ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Land van Maas & Geel-233.000 kijkers..
Voor Talpa is het denk ik wel redelijk, ook gezien de concurrentie.quote:
Ik heb er nog niks van gezien,wat scoort Koppensnellers gem ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:36 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Voor Talpa is het denk ik wel redelijk, ook gezien de concurrentie.
Als Geert Wilders al je show gaat mijden omdat-ie bang is voor wat het betekent voor z'n imago, dan weet je dat je goed zit,quote:
idd dit wordt een top programmaquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef bolivian het volgende:
[..]
Als Geert Wilders al je show gaat mijden omdat-ie bang is voor wat het betekent voor z'n imago, dan weet je dat je goed zit,.
Dat moet me een feest geweest zijn, gisteren,quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:10 schreef Palomar het volgende:
Die Nawijn is soms nog wel lachen met zn uitspraken en zn Beavis&Butthead-hoofdMaar de andere gasten boeien totaal niet. Al is het al wel beter dan gisteren.
Ik van Bridget,quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:13 schreef Badabingea het volgende:
Al ben ik een persoonlijk fan van Cees Geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |