Dat was grappig bedoeld ja, om de Ajacieden nog even te herinneren aan de nederlaag, goed gezien.quote:Op maandag 13 november 2006 23:16 schreef Type-R het volgende:
Volgens mij was dat gesprek met Cocu fake
Ik heb hem pas om 23.00 op Talpa gezet ! Ik heb nog geen 5 minuten gekeken.quote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef Killer_Mom het volgende:
wat een muts, D66 . de gasten intersseren haar helemaal niet, en die kale Kees zit er voor spek en bonen bij. op t end gaat ze mark rutten stemmen. * zapp*.
je hebt niks gemist, de aankondiging van t programma zag in de wereld draait door, ik mis t nooit, heel goed,...quote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef XiChico het volgende:
Kut, zet ik het net op. Is het afgelopen. Ik dacht dat het 23 30 begon, niet dus.![]()
en het is weer zooi. iedereen heeft zijn /haar nek ervan vol, al die opgedrongen tv klets shows, met al die mensen die hun kop op TV willen , Talking haeads, met de nodige reclame, verkiezingstijd,quote:
Ja dat werd me in het stukje DWDD al duidelijkquote:Op maandag 13 november 2006 23:26 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
je hebt niks gemist, de aankondiging van t programma zag in de wereld draait door, ik mis t nooit, heel goed,...
maar dit niks, egotrippers die de mensen niet laten praten, . zelf wel. blond , kaal en dom. weer niks op TV. jammer
ik geef alle mensen een kans, die 2 hebben de kans om met de meest proninente mensen te praten, wie niet,quote:Op maandag 13 november 2006 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat werd me in het stukje DWDD al duidelijk
ik moest lachen, bestaat dat echt?quote:Op maandag 13 november 2006 23:40 schreef boneyard het volgende:
komt ie eigenlijk ook op de talpa uitzendinggemist?
en heeft t geholpen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:03 schreef static het volgende:
Toen Beau tafelheer was bij DWDD kwam de suggestie al dat hij aan dit programma mee moest doen. Ben ik het wel mee eens.
en zo praten we sukkel TV goed. . okeequote:Op dinsdag 14 november 2006 00:07 schreef senesta het volgende:
Ach en het was pas de eerste afleveringen, ik vond ze nogal gespannen overkomen.
sorry, wist niet dat alleen jij hier een oordeel mocht gevenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:22 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en zo praten we sukkel TV goed. . okee
zeker, bijna alle talpa programma's kun je op talpa.tv terug kijken. maar het land van ... staat er nog niet bij.quote:Op maandag 13 november 2006 23:57 schreef Killer_Mom het volgende:
ik moest lachen, bestaat dat echt?![]()
Vanmorgen heb ik hem nochtans bekeken en *checkt* ja hoor, staat er nog steeds op.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:26 schreef boneyard het volgende:
[..]
zeker, bijna alle talpa programma's kun je op talpa.tv terug kijken. maar het land van ... staat er nog niet bij.
De staat van verwarringquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het wordt een talkshow. Late night. Dubbelpresentatie.
Tot op heden is er in dat genre nog niet overdreven veel variatie/creativiteit/originaliteit aan de dag gelegd in Nederland, hoor.
V.
Redelijk of niet ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Land van Maas & Geel-233.000 kijkers..
Voor Talpa is het denk ik wel redelijk, ook gezien de concurrentie.quote:
Ik heb er nog niks van gezien,wat scoort Koppensnellers gem ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:36 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Voor Talpa is het denk ik wel redelijk, ook gezien de concurrentie.
Als Geert Wilders al je show gaat mijden omdat-ie bang is voor wat het betekent voor z'n imago, dan weet je dat je goed zit,quote:
idd dit wordt een top programmaquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef bolivian het volgende:
[..]
Als Geert Wilders al je show gaat mijden omdat-ie bang is voor wat het betekent voor z'n imago, dan weet je dat je goed zit,.
Dat moet me een feest geweest zijn, gisteren,quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:10 schreef Palomar het volgende:
Die Nawijn is soms nog wel lachen met zn uitspraken en zn Beavis&Butthead-hoofdMaar de andere gasten boeien totaal niet. Al is het al wel beter dan gisteren.
Ik van Bridget,quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:13 schreef Badabingea het volgende:
Al ben ik een persoonlijk fan van Cees Geel.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:16 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik van Bridget,.
Is dat gratis, in het publiek zitten,?
quote:Publiek Het Land van Maas en Geel
Vanaf 13 november is de nieuwe late-night talkshow Het Land van Maas en Geel op Talpa te zien. En daar kan jíj bijzijn! We zijn nog op zoek naar publiek voor alle uitzenddata.
Het programma zal elke maandag t/m donderdag vanuit het Ketelhuis in Amsterdam live uitgezonden worden. Lijkt het je leuk om bij één van deze opnamen aanwezig te zijn mail dan nu naar:
publiekhetlandvanmaasengeel@talpamedia.tv
Vergeet daarbij niet het aantal personen, telefoonnummer en voorkeursdatum door te geven!
Tot in het Ketelhuis!
heel dom, of hij is heel dom. of t moet van talpa, of hij denkt dat alle kijkes dom zijn, ik denk t laatste. en dat draait t programma meteen de nek om.quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:36 schreef Cee het volgende:
Man met de schaats: "Zodra de temperatuur van het ijs bekend is, kiezen we een schaats met een bepaalde dikte..."
Cees Geel: "HO, HO, WACHT EFFE...
<stilte om de spanning op te bouwen; wat voor een ingenieuze vraag zou hij dit keer stellen?>
"...de temperatuur van het ijs?? En naar aanleiding daarvan bepaal je de dikte van je schaats? Leg dat eens even uit."
Jongen, hoe dom denkt ie dat Talpa kijkers zijn?
Bij dat stukje over die schaatsen had ik een Jack Spijkerman-deja vuquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:36 schreef Cee het volgende:
Man met de schaats: "Zodra de temperatuur van het ijs bekend is, kiezen we een schaats met een bepaalde dikte..."
Cees Geel: "HO, HO, WACHT EFFE...
<stilte om de spanning op te bouwen; wat voor een ingenieuze vraag zou hij dit keer stellen?>
"...de temperatuur van het ijs?? En naar aanleiding daarvan bepaal je de dikte van je schaats? Leg dat eens even uit."
quote:Op woensdag 15 november 2006 07:45 schreef Jonnyboy het volgende:
Gister 164.000 kijkers.
Leuk geprobeerd.
Dat viel mij ook op.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Geel is trouwens echt weinig aan het woord![]()
OMGquote:Op woensdag 15 november 2006 07:45 schreef Jonnyboy het volgende:
Gister 164.000 kijkers.
Leuk geprobeerd.
Heerlijk, het zoveelste programma van de doos die mislukt.quote:Op woensdag 15 november 2006 07:45 schreef Jonnyboy het volgende:
Gister 164.000 kijkers.
Leuk geprobeerd.
Ja, en korte items erdoorheen. En de naam veranderen naar Land van No en Vaquote:Op woensdag 15 november 2006 20:00 schreef Type-R het volgende:
Ze hadden bridget moeten vervangen met Harmke Pijpers, die heeft meer qualiteiten.
Wat zeg ik
Stel wijven en Beau. Die mocht vertellen over M/V.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie was er vanavond ?
Whehehe, toeval Linda bij P&W en Beau bij Bridget en Ceesquote:Op donderdag 16 november 2006 00:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stel wijven en Beau. Die mocht vertellen over M/V.
Pauw en Witteman hadden Linda om over M/V te vertellen. Zie daar t nivoverschil.
En Pauw en Witteman scoorde uitzonderlijk goedquote:Op donderdag 16 november 2006 08:23 schreef SunChaser het volgende:
125.000 kijkers
Elke dag gaat er 125.000 af dus morgen zitten ze op de 60 ofzo.
En dat ondanks Witteman.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:28 schreef X. het volgende:
En Pauw en Witteman scoorde uitzonderlijk goed
Gasten waren wel okay maar ik heb de schurft aan Witteman. Personal thing..quote:Op donderdag 16 november 2006 09:32 schreef SunChaser het volgende:
Gisteren was t een leuke uitzending. Pauw en Witteman dan.
Volgens een onderzoek van Linda heeft Witteman een hoog testosterongehalte met een hoog libido. Dat klopt wel, ben m wel eens tegengekomen op de Wallen.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:37 schreef Eightball het volgende:
[..]
Gasten waren wel okay maar ik heb de schurft aan Witteman. Personal thing..
gezien je icon zou het best wel es iets kunnen zijn voor jou.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:59 schreef Urquhart het volgende:
Nog geen een keer gezien.
T'is dus niks?
Het wordt te gelijk met Jensen uitgezonden he, dat wordt dus niks.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:16 schreef Palomar het volgende:
[..]
gezien je icon zou het best wel es iets kunnen zijn voor jou.
Wijven neuken niet veel ofzo?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens een onderzoek van Linda heeft Witteman een hoog testosterongehalte met een hoog libido. Dat klopt wel, ben m wel eens tegengekomen op de Wallen.
Hoewel ik t idee heb dat Pauw ook veel neukt, al is t soms net een wijf.
Ik kom in diezelfde berekening uit op 0 kijkers exact?quote:Op donderdag 16 november 2006 08:23 schreef SunChaser het volgende:
125.000 kijkers
Daar loopt niemand warm voor lijkt mequote:In de uitzending:
Paul Rosenmöller is ambassadeur van de actie ‘Heel Nederland danst’. Vanmorgen werd in Den Haag het startschot gegeven. Tienduizenden Nederlanders dansten gelijktijdig om 11.15 uur.
Jan Verheyen en Jan Doense reizen momenteel het land rond met de vijfde editie van ‘De nacht van de wansmaaak’. Een rondleiding door de riolen van de internationale filmindustrie.
Bijna goed: 80.000quote:Op donderdag 16 november 2006 08:23 schreef SunChaser het volgende:
125.000 kijkers
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
80.000Hahaha.
De herhaling van de Gouden Kooi wordt nog beter bekeken
Volgens mij zit het zo: iedereen denkt dat Talpa-programma's mislukken. Mensen gaan niet kijken omdat het toch mislukt en dus niet interessant is, met als gevolg dat het ook mislukt. Dat is een beetje het probleem van Talpa.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:51 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t zo raar dat ze blijkbaar geen programma op de markt kunnen brengen dat werkt. Net als dit weer, iedereen zei al dat t gedoemd was om te mislukken, en jawel, het mislukt. Natuurlijk zijn er altijd mensen die bij alles van Talpa roepen dat t mislukt, maar kom op, dit had een kind aan kunnen zien komen.
Maar dan hebben ze Rutten en dan nodigen ze Hyvessletjes uit en hebben ze het over biseksualiteit.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tel daarbij op de enorm niet boeiende gasten op misschien Rutte en Beau na.
Jij heb gelijk, er is te veel concurentiequote:Op zaterdag 18 november 2006 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit had je op 10 vingers na kunnen tellen natuurlijk.
Jensen heeft de jongeren, P&W en NOVA de wat hoger-opgeleiden, meer in het nieuws geïnteresseerden en de campingzender heeft de rest met Hart van Nederland. Tel daarbij op de enorm niet boeiende gasten op misschien Rutte en Beau na.
Dan verdubbelen de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:15 schreef Nouk het volgende:
Ik ga donderdag in het publiek zitten, ben benieuwd. Zal dus wel niks zijn, maargoed, toch wel leuk om s heen te gaan.
Misschien is dat het probleem, ze willen te graag spraakmakend zijn ofzo? Als ze nou eerst eens een normaal fatsoenlijk programma maken, dus met Rutte over de politiek hebben, je nodigt iemand van BNN uit om over de Lama's en andere programmas te ouwehoeren en Cees Geel kent vast wat acteurs, dus nodig die uit en lul daarover.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze Rutten en dan nodigen ze Hyvessletjes uit en hebben ze het over biseksualiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |