gezien je icon zou het best wel es iets kunnen zijn voor jou.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:59 schreef Urquhart het volgende:
Nog geen een keer gezien.
T'is dus niks?
Het wordt te gelijk met Jensen uitgezonden he, dat wordt dus niks.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:16 schreef Palomar het volgende:
[..]
gezien je icon zou het best wel es iets kunnen zijn voor jou.
Wijven neuken niet veel ofzo?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens een onderzoek van Linda heeft Witteman een hoog testosterongehalte met een hoog libido. Dat klopt wel, ben m wel eens tegengekomen op de Wallen.
Hoewel ik t idee heb dat Pauw ook veel neukt, al is t soms net een wijf.
Ik kom in diezelfde berekening uit op 0 kijkers exact?quote:Op donderdag 16 november 2006 08:23 schreef SunChaser het volgende:
125.000 kijkers
Elke dag gaat er 125.000 af dus morgen zitten ze op de 60 ofzo.
Daar loopt niemand warm voor lijkt mequote:In de uitzending:
Paul Rosenmöller is ambassadeur van de actie ‘Heel Nederland danst’. Vanmorgen werd in Den Haag het startschot gegeven. Tienduizenden Nederlanders dansten gelijktijdig om 11.15 uur.
Jan Verheyen en Jan Doense reizen momenteel het land rond met de vijfde editie van ‘De nacht van de wansmaaak’. Een rondleiding door de riolen van de internationale filmindustrie.
Bijna goed: 80.000quote:Op donderdag 16 november 2006 08:23 schreef SunChaser het volgende:
125.000 kijkers
Elke dag gaat er 125.000 af dus morgen zitten ze op de 60 ofzo.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
80.000Hahaha.
De herhaling van de Gouden Kooi wordt nog beter bekeken
Volgens mij zit het zo: iedereen denkt dat Talpa-programma's mislukken. Mensen gaan niet kijken omdat het toch mislukt en dus niet interessant is, met als gevolg dat het ook mislukt. Dat is een beetje het probleem van Talpa.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:51 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t zo raar dat ze blijkbaar geen programma op de markt kunnen brengen dat werkt. Net als dit weer, iedereen zei al dat t gedoemd was om te mislukken, en jawel, het mislukt. Natuurlijk zijn er altijd mensen die bij alles van Talpa roepen dat t mislukt, maar kom op, dit had een kind aan kunnen zien komen.
Maar dan hebben ze Rutten en dan nodigen ze Hyvessletjes uit en hebben ze het over biseksualiteit.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tel daarbij op de enorm niet boeiende gasten op misschien Rutte en Beau na.
Jij heb gelijk, er is te veel concurentiequote:Op zaterdag 18 november 2006 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit had je op 10 vingers na kunnen tellen natuurlijk.
Jensen heeft de jongeren, P&W en NOVA de wat hoger-opgeleiden, meer in het nieuws geïnteresseerden en de campingzender heeft de rest met Hart van Nederland. Tel daarbij op de enorm niet boeiende gasten op misschien Rutte en Beau na.
Dan verdubbelen de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:15 schreef Nouk het volgende:
Ik ga donderdag in het publiek zitten, ben benieuwd. Zal dus wel niks zijn, maargoed, toch wel leuk om s heen te gaan.
Misschien is dat het probleem, ze willen te graag spraakmakend zijn ofzo? Als ze nou eerst eens een normaal fatsoenlijk programma maken, dus met Rutte over de politiek hebben, je nodigt iemand van BNN uit om over de Lama's en andere programmas te ouwehoeren en Cees Geel kent vast wat acteurs, dus nodig die uit en lul daarover.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze Rutten en dan nodigen ze Hyvessletjes uit en hebben ze het over biseksualiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |