quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:16 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik van Bridget,.
Is dat gratis, in het publiek zitten,?
quote:Publiek Het Land van Maas en Geel
Vanaf 13 november is de nieuwe late-night talkshow Het Land van Maas en Geel op Talpa te zien. En daar kan jíj bijzijn! We zijn nog op zoek naar publiek voor alle uitzenddata.
Het programma zal elke maandag t/m donderdag vanuit het Ketelhuis in Amsterdam live uitgezonden worden. Lijkt het je leuk om bij één van deze opnamen aanwezig te zijn mail dan nu naar:
publiekhetlandvanmaasengeel@talpamedia.tv
Vergeet daarbij niet het aantal personen, telefoonnummer en voorkeursdatum door te geven!
Tot in het Ketelhuis!
heel dom, of hij is heel dom. of t moet van talpa, of hij denkt dat alle kijkes dom zijn, ik denk t laatste. en dat draait t programma meteen de nek om.quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:36 schreef Cee het volgende:
Man met de schaats: "Zodra de temperatuur van het ijs bekend is, kiezen we een schaats met een bepaalde dikte..."
Cees Geel: "HO, HO, WACHT EFFE...
<stilte om de spanning op te bouwen; wat voor een ingenieuze vraag zou hij dit keer stellen?>
"...de temperatuur van het ijs?? En naar aanleiding daarvan bepaal je de dikte van je schaats? Leg dat eens even uit."
Jongen, hoe dom denkt ie dat Talpa kijkers zijn?
Bij dat stukje over die schaatsen had ik een Jack Spijkerman-deja vuquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:36 schreef Cee het volgende:
Man met de schaats: "Zodra de temperatuur van het ijs bekend is, kiezen we een schaats met een bepaalde dikte..."
Cees Geel: "HO, HO, WACHT EFFE...
<stilte om de spanning op te bouwen; wat voor een ingenieuze vraag zou hij dit keer stellen?>
"...de temperatuur van het ijs?? En naar aanleiding daarvan bepaal je de dikte van je schaats? Leg dat eens even uit."
quote:Op woensdag 15 november 2006 07:45 schreef Jonnyboy het volgende:
Gister 164.000 kijkers.
Leuk geprobeerd.
Dat viel mij ook op.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Geel is trouwens echt weinig aan het woord![]()
OMGquote:Op woensdag 15 november 2006 07:45 schreef Jonnyboy het volgende:
Gister 164.000 kijkers.
Leuk geprobeerd.
Heerlijk, het zoveelste programma van de doos die mislukt.quote:Op woensdag 15 november 2006 07:45 schreef Jonnyboy het volgende:
Gister 164.000 kijkers.
Leuk geprobeerd.
Ja, en korte items erdoorheen. En de naam veranderen naar Land van No en Vaquote:Op woensdag 15 november 2006 20:00 schreef Type-R het volgende:
Ze hadden bridget moeten vervangen met Harmke Pijpers, die heeft meer qualiteiten.
Wat zeg ik
Stel wijven en Beau. Die mocht vertellen over M/V.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie was er vanavond ?
Whehehe, toeval Linda bij P&W en Beau bij Bridget en Ceesquote:Op donderdag 16 november 2006 00:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stel wijven en Beau. Die mocht vertellen over M/V.
Pauw en Witteman hadden Linda om over M/V te vertellen. Zie daar t nivoverschil.
En Pauw en Witteman scoorde uitzonderlijk goedquote:Op donderdag 16 november 2006 08:23 schreef SunChaser het volgende:
125.000 kijkers
Elke dag gaat er 125.000 af dus morgen zitten ze op de 60 ofzo.
En dat ondanks Witteman.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:28 schreef X. het volgende:
En Pauw en Witteman scoorde uitzonderlijk goed
Gasten waren wel okay maar ik heb de schurft aan Witteman. Personal thing..quote:Op donderdag 16 november 2006 09:32 schreef SunChaser het volgende:
Gisteren was t een leuke uitzending. Pauw en Witteman dan.
Volgens een onderzoek van Linda heeft Witteman een hoog testosterongehalte met een hoog libido. Dat klopt wel, ben m wel eens tegengekomen op de Wallen.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:37 schreef Eightball het volgende:
[..]
Gasten waren wel okay maar ik heb de schurft aan Witteman. Personal thing..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |