Ik heb hem pas om 23.00 op Talpa gezet ! Ik heb nog geen 5 minuten gekeken.quote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef Killer_Mom het volgende:
wat een muts, D66 . de gasten intersseren haar helemaal niet, en die kale Kees zit er voor spek en bonen bij. op t end gaat ze mark rutten stemmen. * zapp*.
je hebt niks gemist, de aankondiging van t programma zag in de wereld draait door, ik mis t nooit, heel goed,...quote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef XiChico het volgende:
Kut, zet ik het net op. Is het afgelopen. Ik dacht dat het 23 30 begon, niet dus.![]()
en het is weer zooi. iedereen heeft zijn /haar nek ervan vol, al die opgedrongen tv klets shows, met al die mensen die hun kop op TV willen , Talking haeads, met de nodige reclame, verkiezingstijd,quote:
Ja dat werd me in het stukje DWDD al duidelijkquote:Op maandag 13 november 2006 23:26 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
je hebt niks gemist, de aankondiging van t programma zag in de wereld draait door, ik mis t nooit, heel goed,...
maar dit niks, egotrippers die de mensen niet laten praten, . zelf wel. blond , kaal en dom. weer niks op TV. jammer
ik geef alle mensen een kans, die 2 hebben de kans om met de meest proninente mensen te praten, wie niet,quote:Op maandag 13 november 2006 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat werd me in het stukje DWDD al duidelijk
ik moest lachen, bestaat dat echt?quote:Op maandag 13 november 2006 23:40 schreef boneyard het volgende:
komt ie eigenlijk ook op de talpa uitzendinggemist?
en heeft t geholpen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:03 schreef static het volgende:
Toen Beau tafelheer was bij DWDD kwam de suggestie al dat hij aan dit programma mee moest doen. Ben ik het wel mee eens.
en zo praten we sukkel TV goed. . okeequote:Op dinsdag 14 november 2006 00:07 schreef senesta het volgende:
Ach en het was pas de eerste afleveringen, ik vond ze nogal gespannen overkomen.
sorry, wist niet dat alleen jij hier een oordeel mocht gevenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:22 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en zo praten we sukkel TV goed. . okee
zeker, bijna alle talpa programma's kun je op talpa.tv terug kijken. maar het land van ... staat er nog niet bij.quote:Op maandag 13 november 2006 23:57 schreef Killer_Mom het volgende:
ik moest lachen, bestaat dat echt?![]()
Vanmorgen heb ik hem nochtans bekeken en *checkt* ja hoor, staat er nog steeds op.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:26 schreef boneyard het volgende:
[..]
zeker, bijna alle talpa programma's kun je op talpa.tv terug kijken. maar het land van ... staat er nog niet bij.
De staat van verwarringquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het wordt een talkshow. Late night. Dubbelpresentatie.
Tot op heden is er in dat genre nog niet overdreven veel variatie/creativiteit/originaliteit aan de dag gelegd in Nederland, hoor.
V.
Redelijk of niet ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Land van Maas & Geel-233.000 kijkers..
Voor Talpa is het denk ik wel redelijk, ook gezien de concurrentie.quote:
Ik heb er nog niks van gezien,wat scoort Koppensnellers gem ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:36 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Voor Talpa is het denk ik wel redelijk, ook gezien de concurrentie.
Als Geert Wilders al je show gaat mijden omdat-ie bang is voor wat het betekent voor z'n imago, dan weet je dat je goed zit,quote:
idd dit wordt een top programmaquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef bolivian het volgende:
[..]
Als Geert Wilders al je show gaat mijden omdat-ie bang is voor wat het betekent voor z'n imago, dan weet je dat je goed zit,.
Dat moet me een feest geweest zijn, gisteren,quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:10 schreef Palomar het volgende:
Die Nawijn is soms nog wel lachen met zn uitspraken en zn Beavis&Butthead-hoofdMaar de andere gasten boeien totaal niet. Al is het al wel beter dan gisteren.
Ik van Bridget,quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:13 schreef Badabingea het volgende:
Al ben ik een persoonlijk fan van Cees Geel.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:16 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik van Bridget,.
Is dat gratis, in het publiek zitten,?
quote:Publiek Het Land van Maas en Geel
Vanaf 13 november is de nieuwe late-night talkshow Het Land van Maas en Geel op Talpa te zien. En daar kan jíj bijzijn! We zijn nog op zoek naar publiek voor alle uitzenddata.
Het programma zal elke maandag t/m donderdag vanuit het Ketelhuis in Amsterdam live uitgezonden worden. Lijkt het je leuk om bij één van deze opnamen aanwezig te zijn mail dan nu naar:
publiekhetlandvanmaasengeel@talpamedia.tv
Vergeet daarbij niet het aantal personen, telefoonnummer en voorkeursdatum door te geven!
Tot in het Ketelhuis!
heel dom, of hij is heel dom. of t moet van talpa, of hij denkt dat alle kijkes dom zijn, ik denk t laatste. en dat draait t programma meteen de nek om.quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:36 schreef Cee het volgende:
Man met de schaats: "Zodra de temperatuur van het ijs bekend is, kiezen we een schaats met een bepaalde dikte..."
Cees Geel: "HO, HO, WACHT EFFE...
<stilte om de spanning op te bouwen; wat voor een ingenieuze vraag zou hij dit keer stellen?>
"...de temperatuur van het ijs?? En naar aanleiding daarvan bepaal je de dikte van je schaats? Leg dat eens even uit."
Jongen, hoe dom denkt ie dat Talpa kijkers zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |