Dan stabiliseert t in ieder geval wel.quote:
Stabielquote:
Het weekend denk ik nog niet eensquote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Type-R het volgende:
dat programma haalt de kerst niet.
Idd Cees Geel heeft in zijn contract staan dat er 40 afleveringen worden gemaakt.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:42 schreef arneaux het volgende:
Ik hoorde van Cees Geel dat t programma zowieso 3 maanden duurt, wát de kijkcijfers ook zijn.
Dan zal hij waarschijnlijk betaald krijgen voor sowieso 3 maanden maar als het programma écht kut scoort gaat het echt van de buis...quote:Op donderdag 23 november 2006 15:42 schreef arneaux het volgende:
Ik hoorde van Cees Geel dat t programma zowieso 3 maanden duurt, wát de kijkcijfers ook zijn.
Je moet de kijker natuurlijk ook het programma laten wennen. Dat gezegd hebbende realiseer ik me ook wel dat dit concept al langer bekend is. Het werkt gewoon niet op Talpa allemaal.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zal hij waarschijnlijk betaald krijgen voor sowieso 3 maanden maar als het programma écht kut scoort gaat het echt van de buis...
Geel ? Zucht.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:34 schreef SunChaser het volgende:
Ik zap er wel eens langs en zie Geel alleen vermoeid en ongeintersseerd kijken.
Nouk?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:52 schreef Zwansen het volgende:
Oh mijn god! Het is dat mn vriendin in het pubiek zit, want het is echt DRAMATISCH slecht zeg!![]()
![]()
Ja. Net toen die flapdrollen aan het zingen waren, zag je haar ergens in de hoek. Maar onduidelijk.quote:
Ik heb het vandaag voor het eerst gezien. Het was zo slecht dat ik overweeg Tien/Talpa van mn tv af te halen..quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:24 schreef golfer het volgende:
Kijken er nog mensen op Fok! naar dit programma dan?
Er keken bijna drie keer zoveel mensen naar tekst-tv om kwart voor 2 's nachtsquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag voor het eerst gezien. Het was zo slecht dat ik overweeg Tien/Talpa van mn tv af te halen..
Gister keken er 50.000 mensen. Ter vergelijking, er keken 100.000 mensen naar Het Weer op sbs6 dat om half 1 begon.
Dat klopt ook wel aangezien er nu geen verkiezingen waren.quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:55 schreef Cee het volgende:
Gisteravond 77.000 kijkers. De cijfers schieten omhoog!!!!
![]()
Vreemde redenatie {:-/quote:Op donderdag 23 november 2006 22:52 schreef Zwansen het volgende:
Oh mijn god! Het is dat mn vriendin in het pubiek zit, want het is echt DRAMATISCH slecht zeg!![]()
![]()
Pcies..en dat kwam ook al direct naar voren bij De Wereld Draait Door. Ik had al gelijk iets van: Nou..als dit het moet worden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:31 schreef Lucid het volgende:
Paar keer proberen te kijken, maar het is eigenlijk gewoon niet om aan te zien. Geel en Maasland zijn een afstotend presentatieduo. Cees Geel is een goed acteur, maar als presentator is hij bot, niet vriendelijk en gewoonweg irritant. Bridget is nog wel redelijk te pruimen, maar komt ook niet echt goed als interviewer uit de verf. Ik denk dat de komende drie maanden een lange martelgang zal worden.
En behalve dat is er tussen hen beiden ook totaal geen magie te bekennen. Ze wekken de indruk elkaar helemaal niet per se erg leuk te vinden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:31 schreef Lucid het volgende:
Cees Geel is een goed acteur, maar als presentator is hij bot, niet vriendelijk en gewoonweg irritant. Bridget is nog wel redelijk te pruimen, maar komt ook niet echt goed als interviewer uit de verf.
Welke column?quote:Op maandag 27 november 2006 22:48 schreef SunChaser het volgende:
Het zit ze wel hoog, die column van Daphne Deckers, ze hadden t er ook al over bij Live & Cooking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |