Dan stabiliseert t in ieder geval wel.quote:
Stabielquote:
Het weekend denk ik nog niet eensquote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Type-R het volgende:
dat programma haalt de kerst niet.
Idd Cees Geel heeft in zijn contract staan dat er 40 afleveringen worden gemaakt.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:42 schreef arneaux het volgende:
Ik hoorde van Cees Geel dat t programma zowieso 3 maanden duurt, wát de kijkcijfers ook zijn.
Dan zal hij waarschijnlijk betaald krijgen voor sowieso 3 maanden maar als het programma écht kut scoort gaat het echt van de buis...quote:Op donderdag 23 november 2006 15:42 schreef arneaux het volgende:
Ik hoorde van Cees Geel dat t programma zowieso 3 maanden duurt, wát de kijkcijfers ook zijn.
Je moet de kijker natuurlijk ook het programma laten wennen. Dat gezegd hebbende realiseer ik me ook wel dat dit concept al langer bekend is. Het werkt gewoon niet op Talpa allemaal.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zal hij waarschijnlijk betaald krijgen voor sowieso 3 maanden maar als het programma écht kut scoort gaat het echt van de buis...
Geel ? Zucht.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:34 schreef SunChaser het volgende:
Ik zap er wel eens langs en zie Geel alleen vermoeid en ongeintersseerd kijken.
Nouk?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:52 schreef Zwansen het volgende:
Oh mijn god! Het is dat mn vriendin in het pubiek zit, want het is echt DRAMATISCH slecht zeg!![]()
![]()
Ja. Net toen die flapdrollen aan het zingen waren, zag je haar ergens in de hoek. Maar onduidelijk.quote:
Ik heb het vandaag voor het eerst gezien. Het was zo slecht dat ik overweeg Tien/Talpa van mn tv af te halen..quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:24 schreef golfer het volgende:
Kijken er nog mensen op Fok! naar dit programma dan?
Er keken bijna drie keer zoveel mensen naar tekst-tv om kwart voor 2 's nachtsquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag voor het eerst gezien. Het was zo slecht dat ik overweeg Tien/Talpa van mn tv af te halen..
Gister keken er 50.000 mensen. Ter vergelijking, er keken 100.000 mensen naar Het Weer op sbs6 dat om half 1 begon.
Dat klopt ook wel aangezien er nu geen verkiezingen waren.quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:55 schreef Cee het volgende:
Gisteravond 77.000 kijkers. De cijfers schieten omhoog!!!!
![]()
Vreemde redenatie {:-/quote:Op donderdag 23 november 2006 22:52 schreef Zwansen het volgende:
Oh mijn god! Het is dat mn vriendin in het pubiek zit, want het is echt DRAMATISCH slecht zeg!![]()
![]()
Pcies..en dat kwam ook al direct naar voren bij De Wereld Draait Door. Ik had al gelijk iets van: Nou..als dit het moet worden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:31 schreef Lucid het volgende:
Paar keer proberen te kijken, maar het is eigenlijk gewoon niet om aan te zien. Geel en Maasland zijn een afstotend presentatieduo. Cees Geel is een goed acteur, maar als presentator is hij bot, niet vriendelijk en gewoonweg irritant. Bridget is nog wel redelijk te pruimen, maar komt ook niet echt goed als interviewer uit de verf. Ik denk dat de komende drie maanden een lange martelgang zal worden.
En behalve dat is er tussen hen beiden ook totaal geen magie te bekennen. Ze wekken de indruk elkaar helemaal niet per se erg leuk te vinden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:31 schreef Lucid het volgende:
Cees Geel is een goed acteur, maar als presentator is hij bot, niet vriendelijk en gewoonweg irritant. Bridget is nog wel redelijk te pruimen, maar komt ook niet echt goed als interviewer uit de verf.
Welke column?quote:Op maandag 27 november 2006 22:48 schreef SunChaser het volgende:
Het zit ze wel hoog, die column van Daphne Deckers, ze hadden t er ook al over bij Live & Cooking
Die van zaterdag in TV Weekeinde (telegraaf)quote:
Komt door de BB6 kijkers die wisten dat Jeroen zou komenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:42 schreef boneyard het volgende:
155.000 kijkers, gaat weer flink omhoog, eens kijken of ze dat vol kunnen houden deze week.
En het erge is dat dat hele Talpa op haar gebouwd is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze moeten die Bridget gewoon dumpen, wat kan die nu eigenlijk? Interviewen is een vak.
Is er weer nieuw leven in Entertainment live geblazen ofzoquote:Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef SunChaser het volgende:
Beau was wel goed van de week, Beau en Humberto Tan dagelijks
Inderdaad, als DJ is ie best okeequote:Op woensdag 29 november 2006 18:16 schreef SunChaser het volgende:
E-live en NSE zijn ander soort programma';s als een praatshow waar er natuurlijk genoeg van zijn nu. Ik hoor Tan regelmatig als vervanger bvan Edwin Evers en dan is ie toch wel erg goed.
Nou, mn vriendin is er geweest en ze vond het echt geen ene reet aan.quote:In hun eigen omgeving horen ze vooral lof. „Dat begint al bij het publiek in de studio: die mensen vinden het echt hartstikke leuk om erbij te zijn”, zegt Maasland. „Ook onze gasten blijven regelmatig na de uitzending nog even hangen voor een drankje.
Als die kijkcijfers haar echt niet interesseerden, zou ze ze niet uit haar hoofd kennen, lijkt me. Overigens waren die 155.000 kijkers van maandag waarschijnlijk grotendeels mensen die naar de finale van Big Brother hadden gekeken en bleven hangen omdat de winnaar van BB daarna bij hen te gast zou zijn. Woensdag 29 november keken er weer 72.000 mensen en donderdag 30 november 74.000.quote:Op zondag 3 december 2006 09:33 schreef SunChaser het volgende:
Kijkcijfers niet belangrijk, bij een commerciële zender die is opgericht om geld te verdienen? „Voor mij niet nee, ik ben John de Mol niet.”
Afgelopen donderdag had Het Land van Maas en Geel 74.000 kijkers, woensdag slechts 72.000… „Maar maandag 155.000 en dinsdag 113.000”, haast Bridget Maasland zich te zeggen.
Als het zo zou zijn dat zij boven het maaiveld uitsteken, dan zou deze theorie kunnen kloppen, maar hun programma is gewoon slecht. Het is nogal hoogmoedig en absurd om te denken dat je zo goed bent dat mensen daarom expres niet naar je willen kijken.quote:Maasland: „De bekende Nederlandse mentaliteit: doe maar gewoon, alles boven het maaiveld wordt afgehakt, iemand die geld heeft, gunnen we niks!”
De Telegraaf. Maakt dat uit dan, aangezien Maas en Geel gewoon geciteerd zijn nav een interview? Dit hadde3n ze net zo goed gezegd in het NRCquote:Op zondag 3 december 2006 13:03 schreef dwerg het volgende:
Ik vraag me ook af in welk blad dit journalistieke meesterwerk gestaan heeft.
idd, staat nu gewoon weer op 83.000quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:49 schreef boneyard het volgende:
finale expeditie robinson was goed voor het programma, 153.000 kijkers gisteren.
eigenlijk zou Talpa 1 programma moeten hebben dat wel scoort. Dan kan dit hele argument in 1 keer naar de prullenbak.quote:Op zondag 3 december 2006 14:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het stuk in de Telegraaf is WEER het bekende lulverhaal van "de mensen in het land vinden het een goed programma maar kijken niet om John de Mol te pesten".
Dat hebben ze: de Wedstrijden wordt uitstekend bekeken. Het heeft werkelijk niets met het niet kunnen vinden van de zender te maken, maar vooral met de amateuristische opzet van vele programma's. Programma's op Talpa scoren alleen goed als er verder niets op TV is of in het kielzog van een populair programma. Ik kijk wel naar Talpa, maar alleen via hun 'uitzendinggemist' feature -- zonder reclame.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:00 schreef Argento het volgende:
[..]
eigenlijk zou Talpa 1 programma moeten hebben dat wel scoort. Dan kan dit hele argument in 1 keer naar de prullenbak.
DOND?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:27 schreef SunChaser het volgende:
DOND vind ik leuk maar ik schakel meestal laatste 5 min in, net na DWDD
Ook gekopieerd van miljoenenjachtquote:Op woensdag 6 december 2006 10:57 schreef SunChaser het volgende:
Deal Or No Deal
Hier wordt ik zo moe van. Echt complete bullshit. Wat maakt mij het nou uit of de eigenaar van een tv zender rijk is of niet, zolang er maar goede programmas op komen. En dat is gewoon niet het geval bij Talpa (iig niet mijn smaak)quote:„De bekende Nederlandse mentaliteit: doe maar gewoon, alles boven het maaiveld wordt afgehakt, iemand die geld heeft, gunnen we niks!”
Nog even en ze kunnen de kijkers al niet meer tellen in "volle stadions", zoals ze bij Talpa gewend zijn te doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:31 schreef SunChaser het volgende:
58.000.
Ze scoren zelfs slechter dan Entertainment Live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |