Dat hebben ze: de Wedstrijden wordt uitstekend bekeken. Het heeft werkelijk niets met het niet kunnen vinden van de zender te maken, maar vooral met de amateuristische opzet van vele programma's. Programma's op Talpa scoren alleen goed als er verder niets op TV is of in het kielzog van een populair programma. Ik kijk wel naar Talpa, maar alleen via hun 'uitzendinggemist' feature -- zonder reclame.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:00 schreef Argento het volgende:
[..]
eigenlijk zou Talpa 1 programma moeten hebben dat wel scoort. Dan kan dit hele argument in 1 keer naar de prullenbak.
DOND?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:27 schreef SunChaser het volgende:
DOND vind ik leuk maar ik schakel meestal laatste 5 min in, net na DWDD
Ook gekopieerd van miljoenenjachtquote:Op woensdag 6 december 2006 10:57 schreef SunChaser het volgende:
Deal Or No Deal
Hier wordt ik zo moe van. Echt complete bullshit. Wat maakt mij het nou uit of de eigenaar van een tv zender rijk is of niet, zolang er maar goede programmas op komen. En dat is gewoon niet het geval bij Talpa (iig niet mijn smaak)quote:„De bekende Nederlandse mentaliteit: doe maar gewoon, alles boven het maaiveld wordt afgehakt, iemand die geld heeft, gunnen we niks!”
Nog even en ze kunnen de kijkers al niet meer tellen in "volle stadions", zoals ze bij Talpa gewend zijn te doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:31 schreef SunChaser het volgende:
58.000.
Ze scoren zelfs slechter dan Entertainment Live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |