Dan stabiliseert t in ieder geval wel.quote:
Stabielquote:
Het weekend denk ik nog niet eensquote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Type-R het volgende:
dat programma haalt de kerst niet.
Idd Cees Geel heeft in zijn contract staan dat er 40 afleveringen worden gemaakt.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:42 schreef arneaux het volgende:
Ik hoorde van Cees Geel dat t programma zowieso 3 maanden duurt, wát de kijkcijfers ook zijn.
Dan zal hij waarschijnlijk betaald krijgen voor sowieso 3 maanden maar als het programma écht kut scoort gaat het echt van de buis...quote:Op donderdag 23 november 2006 15:42 schreef arneaux het volgende:
Ik hoorde van Cees Geel dat t programma zowieso 3 maanden duurt, wát de kijkcijfers ook zijn.
Je moet de kijker natuurlijk ook het programma laten wennen. Dat gezegd hebbende realiseer ik me ook wel dat dit concept al langer bekend is. Het werkt gewoon niet op Talpa allemaal.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zal hij waarschijnlijk betaald krijgen voor sowieso 3 maanden maar als het programma écht kut scoort gaat het echt van de buis...
Geel ? Zucht.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:34 schreef SunChaser het volgende:
Ik zap er wel eens langs en zie Geel alleen vermoeid en ongeintersseerd kijken.
Nouk?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:52 schreef Zwansen het volgende:
Oh mijn god! Het is dat mn vriendin in het pubiek zit, want het is echt DRAMATISCH slecht zeg!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |