En ik heb er 1 van gezienquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
eigenlijk heft debsterrr gewoon 3 sterren
* fraubitch prikt in zijquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zullen we ons samen vervelen?
Of elkaar vervelen?
FB wordt handtastelijkquote:
Tijd voor een berenterrasjequote:Op donderdag 20 juli 2006 19:04 schreef Yoni het volgende:
Ik verveel me ook![]()
En ik moet nog eten, maar kweenie wat...
Ik wil je best gezelschap komen houdenquote:
Hahahaquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil je best gezelschap komen houdenIk heb helaas wel al gegeten, maar cola gaat er altijd wel in
Zolang je het bier maar weglaat danquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga een bourgondische vleesschotel verheffen tot culinair orgasme![]()
Zal wel lukkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:08 schreef PdeHoog het volgende:
Daar ben ik ook bang voorEet smakelijk alvast
http://www.dominos.nlquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zal wel lukkenAls de turk tenminste weer open is, hij was gesloten verleden week.... overttreding van de winkeltijdenwet ofzo
Nou dat maak jij niet uitquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zolang je het bier maar weglaat dan![]()
Onur pizzaquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zal wel lukkenAls de turk tenminste weer open is, hij was gesloten verleden week.... overttreding van de winkeltijdenwet ofzo
Dat kloptquote:
Klinkt goedquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:41 schreef An24 het volgende:
![]()
Bikkel uitgehangen...gesport en gekookt, lekker visje met gegrilde groenten![]()
Gebakken scholfilet vandaagquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt goedStraks als ik in Zwitserland ben maar eens een gerookt beekforelletje nemen
Wrom?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:04 schreef Xilantof het volgende:
Ok, allemaal even zeggen:
Xil! je bent een eikel!
Soms ben ik echt te dom
![]()
Ik wilde iets doen, maar toen ik me er eindelijk toe had gezet, was het te laatquote:
Awwwwquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik wilde iets doen, maar toen ik me er eindelijk toe had gezet, was het te laat![]()
Das niet dom.....je bent gemanipuleerd door de hitte, overkomt iedereen wel eensquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik wilde iets doen, maar toen ik me er eindelijk toe had gezet, was het te laat![]()
Zeg dat het niet met een vrouw te maken heeftquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Indirect welquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dat het niet met een vrouw te maken heeft
Zeg het zeg het ZEG HET!!!!
Ah okee, dan maakt het niet *echt* uitquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Indirect wel
Maar niet op die manier zoals je gaat denken
Omdat je het zo graag wilquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:04 schreef Xilantof het volgende:
Ok, allemaal even zeggen:
Xil! je bent een eikel!
Soms is Xil echt te dom
![]()
Hoiquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:18 schreef prupke het volgende:
En nog steeds geen regen hier en ziet er ook niet naar uit dat het nog gaat komen![]()
Gefeliquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi![]()
het blijft de komende 10 dagen nog >25 graden hoor ik
en ik ben de 90.000 voorbij
90.000quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi![]()
En stuk voor stuk kwaliteitspostsquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi![]()
War blijven de stats eigenlijk???quote:
* kwiebuske dat al heeftquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:45 schreef Yoni het volgende:
<klaagpost>
Ik wil een ander huisEentje waar het geen 35 graden binnen blijft, terwijl het buiten nog maar 20 is. En eentje met veel ramen!
En dan ook graag een handige man erbij die horren voor de ramen maakt zodat ze ook open kunnen zonder dat de katten ontsnappen.
</klaagpost>
horren en katten is leuk en vooral als er een vlieg aan de buitenkant van de hor zit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:45 schreef Yoni het volgende:
<klaagpost>
Ik wil een ander huisEentje waar het geen 35 graden binnen blijft, terwijl het buiten nog maar 20 is. En eentje met veel ramen!
En dan ook graag een handige man erbij die horren voor de ramen maakt zodat ze ook open kunnen zonder dat de katten ontsnappen.
</klaagpost>
Het is een steen die van bakken houdquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef RonaldV het volgende:
Waarom laat baksteen de hitte zo moeilijk los?
Stel de vraag anders: waarom zit je nog BINNENquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef RonaldV het volgende:
Waarom laat baksteen de hitte zo moeilijk los?
* meldt *quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:12 schreef prupke het volgende:
[..]
waarom hebben wij 26 meter enkel glas?
Nou, wegens klein grut dat op bed ligt. En ik kon julie niet missen natuurlijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stel de vraag anders: waarom zit je nog BINNEN![]()
Ik zou me bijna vereerd gaan voelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, wegens klein grut dat op bed ligt. En ik kon julie niet missen natuurlijk
ah hier iets koelerquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:25 schreef G-string het volgende:
[..]
* meldt *
Bij ons binnen is het op dit moment 33°![]()
HMaster2 en een lolly????quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:57 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Jep(het heeft me wel een lolly gekost
) hehehe
Welke lenzen heb je gekaapt?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:44 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Zoooooow! Ik heb 2 lensjes in huis van HMaster*laten we eens een paar foto's gaan knippen
*
Goed zeg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:57 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Jep(het heeft me wel een lolly gekost
) hehehe
quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
zo maar eens naar bed gaat, de temperatuur is wat gedaald.
Slopen is altijd leuk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:47 schreef WurM het volgende:
* WurM is ook nog wakker EN weer terug van een terrasje met bier
Straks hopelijk beter slapen dan vannacht... Morgen mn broer helpen met het verbouwen van zn huis... Moet een muur weggekapt worden ofzo
*even checken gaatquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
heb jij studiomeet topic gezien? zo ja ok zo niet ...dan zie je hem nog welpdehoog
Een budget telezoomlensje (70-300 ofzo) voor m'n 350D. Ik heb nu alleen de kitlens en dat vind ik te weinig, maar ik wil ook nog geen hele dure objectieven gaan kopen voor ik weet waar mijn behoeftes op dat vlak precies liggen. Dus vandaar Marktplaats o.a.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Slopen is altijd leuk.
men neme een moker en beukt de muur eruit
@yoni wat zoek je als ik vragen mag?
je wou bij mij op bezoek, maar toen je eenmaal vertrok reden er geen treinen meer?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Indirect wel
Maar niet op die manier zoals je gaat denken
Was gewoon iets onbenulligs, maar wel dom
Soms vind je ook best leuke secondhandwilly lenzen bij de fotograafquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Een budget telezoomlensje (70-300 ofzo) voor m'n 350D. Ik heb nu alleen de kitlens en dat vind ik te weinig, maar ik wil ook nog geen hele dure objectieven gaan kopen voor ik weet waar mijn behoeftes op dat vlak precies liggen. Dus vandaar Marktplaats o.a.![]()
kloptquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je wou bij mij op bezoek, maar toen je eenmaal vertrok reden er geen treinen meer?![]()
Ik gok dat ik met de rommel mag gaan sjouwenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Slopen is altijd leuk.
men neme een moker en beukt de muur eruit
Heb ik idd ook al een beetje naar gekekenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
Soms vind je ook best leuke secondhandwilly lenzen bij de fotograafEn meestal nog met garantie ook
Dit niet wat voor je?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Een budget telezoomlensje (70-300 ofzo) voor m'n 350D. Ik heb nu alleen de kitlens en dat vind ik te weinig, maar ik wil ook nog geen hele dure objectieven gaan kopen voor ik weet waar mijn behoeftes op dat vlak precies liggen. Dus vandaar Marktplaats o.a.![]()
zuchtquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt
Maar ook je adres was me niet geheel bekent. of een tel.nummer zodat je me opkon pikken op een station![]()
Dus als je die nog even doormailt! ik heb nog lang vakantie![]()
Kunnen we elkaar IRL vervelen
* Xilantof f5't in al z'n mailboxenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zucht
wat een man
* fraubitch gaat adres en telefoonnummer doormailen
je wil ook een date met Xil?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ga ff zoeken naar invulflitsen en de SC is meteen veranderd in een kleffe dating site
*verder lurckt *
aaah sharkie tochquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ga ff zoeken naar invulflitsen en de SC is meteen veranderd in een kleffe dating site
*verder lurckt *
Wat wil je weten over invulflitsen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
*verder lurckt *
Je bent mod....doe er wat aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
*verder lurckt *
heb je ze al ?quote:
* Xilantof f5't alles nog eens langsquote:
Are U complaining about me?quote:
quote:
Ja. van een roodharige, frigide slet die me koel houdt vannachtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:11 schreef fraubitch het volgende:
aaah sharkie toch
* fraubitch aait over bolletje
wil jij ook aandacht?
Wat dan?quote:
Morgen heb ik een shoot op het strand... maar ik wil geen panda ogenquote:
Dan moet je een invulflits gebruiken!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Morgen heb ik een shoot op het strand... maar ik wil geen panda ogen
Ikke nietquote:
rood haar *checkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
Ja. van een roodharige, frigide slet die me koel houdt vannacht
[..]
Wat dan?
[..]
Morgen heb ik een shoot op het strand... maar ik wil geen panda ogen
jazekerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:36 schreef prupke het volgende:
FB heeft zowaar een gehele fanklup opgericht![]()
ja, dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:26 schreef Xilantof het volgende:
Dan moet je een invulflits gebruiken!
14.gif
jij bent bezet. Next!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:28 schreef fraubitch het volgende:
rood haar *check
Ik ga heulemaal geen 80 euricent betalen als ik je irl kan zien.....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jazeker
wil JIJ lid worden? sms dan nu FB AAN naar 1234
![]()
quote:
hmmm.. wat zou jij toch aan het kijken zijnquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:46 schreef fraubitch het volgende:
hmmm.. wat zou jij toch aan het kijken zijn![]()
xilquote:
Slaap lekker Prupkequote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:52 schreef prupke het volgende:
ik moet gaan slapen...
truste en tot later
(k)
truste prupke poeliewoeliequote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:52 schreef prupke het volgende:
ik moet gaan slapen...
truste en tot later
(k)
Kopje thee is prima!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:36 schreef -Marjo- het volgende:
Kopje thee ook goed?
*Richting werk gaat...
Wat leuk, een bercihtje uit Madeira. Genoeg te doen om je met je toestel uit leven, ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef freud het volgende:
Hey hallo mensen! Even fokken vanuit Madeira. Vanochtend erg vroeg vertrokken, 3.00 mijn nestje uit. Na veel wachten eindelijk de auto gekregen een modusje. Wegen hier zijn steil en bochtig, ben blij dat er geen eigen risico is... Weer hier is goed uit te houden, beter als in hollanda.Het koelt nu in ieder geval snel af richting de 18C.
Morgen dolfijnen spotten vanaf een replica van een oud schip, en op de markt mijn rolletje volschieten. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden. Ik heb een laptop en 80Gb aan externe opslag bij ben, dus kan lekker hersenloos schieten. Ook een laptop met CS2 voor als ik me verveel.
Anyway, ook deze week nog wat excursies doen met wat wandelingen en in de avond even Fok checken.
Byebye!
Alvast de eerste mislukkingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat leuk, een bercihtje uit Madeira. Genoeg te doen om je met je toestel uit leven, ben benieuwd naar het resultaat.![]()
to you all.....
Ook hier aardig uit te houden, deze dag voornamelijk typmiep zijn (hopelijk zonder typfouten) en vanmiddag maar 1 gesprekje, lekker rustig dus!
Haha, ben ook zo'n muts he, ik moet LANGZAMER leren typen. (hoewel het met rapporten voor het werk meestal goed gaat, snap het nietquote:
Valt nog wel mee toch? Ik was om half drie ook nog wakker en om 6.15 ging de wekker weerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:48 schreef Xilantof het volgende:
Uiteindelijk om half 3 gaan slapen, en dan om half 9 al weer wakker worden is niet leuk![]()
goedemorgen![]()
Ik had geen wekker die me wakker maaktequote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:52 schreef Yoni het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch? Ik was om half drie ook nog wakker en om 6.15 ging de wekker weer![]()
Hoog tijd voor weekend en uitslapen dus![]()
Ik gelukkig ook welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik had geen wekker die me wakker maakte
MAar ik kan er wel tegen, beetje kort slapen
ik morgen juist weer nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook welHoewel dit wel erg kort was. Maar goed, morgen lekker uitslapen
Over 15 minuten alquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk zit nu op kantoor
Maar ik ben over 15 minuten vrij
Dan ga ik eens relaxed thuis zitten wachten op mijn wireless router
Ik ga op vakantie en ik neem mee: TWEE laptopsquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef freud het volgende: Ik heb een laptop en 80Gb aan externe opslag bij ben, dus kan lekker hersenloos schieten. Ook een laptop met CS2 voor als ik me verveel.
En dan krijg ik op mijn vrije dag eenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk zit nu op kantoor
Maar ik ben over 15 minuten vrij
Dan ga ik eens relaxed thuis zitten wachten op mijn wireless router
Ik ga op vakantie en ik neem mee:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en ik neem mee: TWEE laptops
Ik HAD de hele dag vrijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Over 15 minuten al![]()
Had je dan niet beter gewoon de hele dag vrij kunnen nemen
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:30 schreef An24 het volgende:
[..]
En dan krijg ik op mijn vrije dag een, Nou pfff een
ook voor jou vriend
![]()
![]()
Feliquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:15 schreef Puckzzz het volgende:ik ben er ook weer.
Net terug van de notaris, als ik een beetje krom loop dan komt dat van die 'last' die nu op mijn schouders leunt
* Puckzzz heeft net de hypotheek overgezet naar een gezamelijke hypotheek, volgende week samenlevingscontractdat is bijna hetzelfde als trouwen
Puckzzzie,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:15 schreef Puckzzz het volgende:ik ben er ook weer.
Net terug van de notaris, als ik een beetje krom loop dan komt dat van die 'last' die nu op mijn schouders leunt
* Puckzzz heeft net de hypotheek overgezet naar een gezamelijke hypotheek, volgende week samenlevingscontractdat is bijna hetzelfde als trouwen
sans duur feest, mooie jurk/pak, kado's en huwlijksreisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
FeliMaareh....samenlevingscontract != trouwen hoor
Ik had wel een witte rok en een wit topje aan vandaag, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
sans duur feest, mooie jurk/pak, kado's en huwlijksreis
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had wel een witte rok en een wit topje aan vandaag, is dat ook goed?
maarreh..tsja trouwen zal er voor ons niet inzitten ook al zouden we dat willen. iets met een ex en alimentatie die ik dan voor HEM moet betalen (dus niet voor de kids maar echt voor hem)
en dit kan welik vind het best een heuglijk feit eigenlijk wel
WZZ! En verder: halloooooooquote:
Bron: http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=33185quote:Hittegolf waarschijnlijk tot einde van de maand
Droogte neemt verder toe
21 juli 2006 - De tiendaagse verwachting laat nog geen grote verandering zien zodat de hittegolf waarschijnlijk tot in elk geval eind juli aanhoudt. Op enkele lokale buien na wordt weinig neerslag verwacht zodat ook de droogte voortduurt.
Dan zou ik dat nog maar ff snel doen vanmiddagquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vraag me af wanneer de melding komt dat men de tuin niet meer mag sproeien enzo. Had ik eigenlijk al verwacht inmiddels
als het week 31 en 32 maar droog blijftquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:48 schreef Yoni het volgende:
Ik weet wel wanneer het weer gaat regenen hoor... als ik vakantie heb....![]()
Overdag de tuin sproeien?? Zeg ik probeer die plantjes juist levend te houden en niet vermoorden door ze te verbranden hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan zou ik dat nog maar ff snel doen vanmiddag
Volgens mij hoorde ik net op de radio dat wat boeren wel hun sproeihoeveelheid hadden overschreden ofzo. Maar dit weet ik niet zeker. luisterde maar met een half oor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vraag me af wanneer de melding komt dat men de tuin niet meer mag sproeien enzo. Had ik eigenlijk al verwacht inmiddels
Vanavond danquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Overdag de tuin sproeien?? Zeg ik probeer die plantjes juist levend te houden en niet vermoorden door ze te verbranden hoor![]()
Ja mooi hee, dat broeikas effect. alles word warmer, niemand die op een koude winter zat te wachten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
Bron: http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=33185
Warme stralen zijn goedquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja mooi hee, dat broeikas effect. alles word warmer, niemand die op een koude winter zat te wachten.
Zoals je sig al zegt:
"Maanden van kou hebben wij getrotseerd. De hevige strijd is nu voorbij.
De zon herwint haar krachten weer. Haar warme stralen begroeten wij."![]()
m.a.w. je sig is toe aan een revisie; iets met koele herfstmaanden, me dunktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
Warme stralen zijn goedMaar TE is niet goed werd mij altijd verteld
Maar dan zonder bloemetje erop uiteraardquote:
In dat geval...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:48 schreef Yoni het volgende:
Ik weet wel wanneer het weer gaat regenen hoor... als ik vakantie heb....![]()
Jaaa dankjequote:
Ehm... ik heb vakantie in week 31 en een stukje van 32....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als het week 31 en 32 maar droog blijft
Helaas....daar wordt niets over gebruld in de lyricsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
m.a.w. je sig is toe aan een revisie; iets met koele herfstmaanden, me dunkt
quote:Een koude adem streelt het landschap
De tedere klauw die het leven verstikt
Een voorbode van wat komen gaat
Kou en duisternis keren weer
ahhh dat komt helemaal goed joh!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ehm... ik heb vakantie in week 31 en een stukje van 32....
Wat tof, ik heb ook twee (stief)zoons van 16 en 8 (bijna 9).quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]trouwens iemand nog leuke dagje uit tips om met de kids te doen? Twee stoere mannen van 13 en 8 (bijna 9) jaar.
Mijn moeder vertelde me vandaag trouwens dat Etienne (SonofPuckzzz, die van 13) zijn haar heeft geverfd en een hanekam heeft!!!![]()
![]()
lang leve het kind dat zijn eigen weg inslaat!!
Ik heb ook nog een zoon van bijna 16 (drie jongens dus) maar ze wonen bij hun vader in Friesland (ik Noord Brabant) en die is momenteel een beetje aan het puberen. Dus dat contact gaat wat moeizamer, maar ik ben er van overtuigd dat wanneer hij wat ouder is dat dat ook wel weer goedkomt. Dus ik doe nog steeds gewoon mijn 'moeder-ding' tegen hem. en als hij niet een week bij mij wil komen op vakantie dan vind ik dat jammer maar zal er niets van zeggen verder.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef G-string het volgende:
Puckzzz van harte gefeliciteerd!!('t is toch een beetje net als trouwen hoor)
![]()
[..]
Wat tof, ik heb ook twee (stief)zoons van 16 en 8 (bijna 9).![]()
Stoere kerels en vooral met die van 16 kan ik het geweldig vinden.![]()
en gratis internet voor de burenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
Wireless router is binnenFOK!-ken door het hele huis
Tof
Weet je hoe fijn dat is...lekker met je laptopje in de tuin....of op het balkon.... of je pikt idd (een onbeveiligd) netwerk van de buren....jammer dat het bereik vaak dan zo slecht isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
Wireless router is binnenFOK!-ken door het hele huis
Tof
Mja, ik begrijp het wel, al is het niet echt onder woorden te brengen. Ik krijg het ook telkens gigantisch op m'n heupen als m'n ouders langs willen komen of zoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
Maar eigenlijk begrijp ik het niet zo goed, hij zou zijn vriendin mee mogen nemen, een sleutel krijgen, in de pas verbouwde garage (volledig ingericht, met slaapbank TV etc.) kunnen slapen etc.etc. Hij zou dus volledig vrij zijn. Maarja, hij wil niet
Jaquote:
Je kan beter een password policy erop knallen als dat kanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMaar goed....als de nieuwe firmware voor die FON-router komt, dan is het eerste wat ik doe een max. bandbreedte instellen
ja ik begrijp het wel hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp het wel, al is het niet echt onder woorden te brengen. Ik krijg het ook telkens gigantisch op m'n heupen als m'n ouders langs willen komen of zo
Toch
Zorgzame mammie
Ja idd, kou...brrrrquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
Helaas....daar wordt niets over gebruld in de lyricsWel ditte.....
[..]
Jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:05 schreef Yoni het volgende:
Is 't al weekend? Ik zit echt te prutsen vandaag op werk.. bluh
http://www.dutchcowboys.nl/online/7664quote:YouTube's new policy : "We own your content" [vr 21 jul 2006, 12:30]
Het kon haast niet uitblijven : YouTube's new policy says "we own your content". Ergo het maakt niet uit wat je op de razend populaire video zoekmachine zet, het is vanaf heden "hun" content. Zo wordt het tenminste op de nieuwe Terms and conditions pagina van YouTube uitgelegd.
Op boingboing.net staat een uitgebreide posting over deze nieuwe "terms".
In reacties op andere sites staat weer nadrukkelijk vermeld: Warning: The Content in this Article May be Inaccurate. Readers have reported that this story contains information that may not be accurate.. Het is inderdaad zeer de vraag of je eenzijdig kunt stellen dat bij plaatsing je afstand doet van de rechten.
Het zou o.a. betekenen dat de rechten van de gigantische hoeveelheid tv-fragmenten die door bezoekers van de site wordt geplaatst ook zouden overgaan hetgeen juridisch onmogelijk lijkt. Veel van de aangeboden contenet staat meer dan waarschijnlijk zonder toestemming op de site. Wordt zeker vervolgd.
Voor mij nog minimaal een uurquote:
Scheveningen & vuurwerkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Voor mij nog minimaal een uurMaar vanavond wel lekker eten op een terrasje
en daarna nog meer terrasjes en Scheveningen met vuurwerk
![]()
Ik ga deze week niet echt voor de foto's, want heb met iemand afgesproken. Maar tis wel leukquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Scheveningen & vuurwerk![]()
Het is wel een idee eigenlijk.
zei jij nou bier?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ga deze week niet echt voor de foto's, want heb met iemand afgesproken. Maar tis wel leuk(hoewel erg kort) In augustus is het wat uitgebreider allemaal, da's ook wel leuk voor een meet c.q. een paar meetjes.
Geen meets van 14 tot 28e jahquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:53 schreef Yoni het volgende:
Je hoort stemmen VV. Of eigenlijk: je leest dingen die er niet staan
Maar... Scheveningen meetje lijkt me leuk. Denk alleen wel dat dan een van de avonden in augustus (16 t/m 19) het leukste is (finale?).
Dan zijn er 2 shows op een avond nl. dus ff iets meer de moeite dan die 10 minuten lol op vrijdagavond nu.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Geen meets van 14 tot 28e jah....Anders mis ik veel te veel leuks...hoewel....Gambia....
![]()
Tuurlijk houden we rekening met je AN, gaan we toch lekker meeten op een dag dat er geen vuurwerk isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Geen meets van 14 tot 28e jah....Anders mis ik veel te veel leuks...hoewel....Gambia....
![]()
verkapte kijk-mij-naar-gambia-gaan postquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:00 schreef An24 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-naar-gambia-gaan post
we houden wel 1 stoel leeg als we die 5 meets hebben terwijl jij in Ghana zitquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
we houden wel 1 stoel leeg als we die 5 meets hebben terwijl jij in Ghana zit
Ik kan elke avond geloof ik wel danquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:02 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Tuurlijk houden we rekening met je AN, gaan we toch lekker meeten op een dag dat er geen vuurwerk is![]()
![]()
![]()
![]()
Donderdag 17?
Anyone?
Helaasquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan beter een password policy erop knallen als dat kan
Volgens mij kan ik danquote:
Je gaat leren lezen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:31 schreef fraubitch het volgende:
ik heb een boekje over fotografie gekocht
tot over een week
ookquote:
+3 Scherpquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ook
en leren fotograferen
met talent *kuch* alleen kom je er niet
waar is ie? link? Ben jij er ook?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
+3 ScherpVeel oefenen dus
Toevallig is er volgende week zondag een meet
Kom je ook
![]()
[MEET] Delft..... 30-07-2006quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waar is ie? link? Ben jij er ook?en Xil?
ik herken het weerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[MEET] Delft..... 30-07-2006
Ja ik ben erEn Xil ook volgens mij
Je vind toch alleen maar Xil'slange harde lenzen leukquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:43 schreef fraubitch het volgende:
aan die van jou kan er geen een tippenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je vind toch alleen maar Xil'slange harde lenzen leuk
LOLquote:
ik neem ze graag van je overquote:
Nee, want jij woont in een camera onveilige buurtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:01 schreef fraubitch het volgende:
ik neem ze graag van je over
Ze kunnen altijd bij mij terecht mocht je ze niet meer aankunnen
FB!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tsssquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, want jij woont in een camera onveilige buurt
ik voelde dat jij nog wakker wasquote:
Dan heb je lange armenquote:
slaap lekker en douche ze, de volgende keer kom ik je rug wel wassenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:37 schreef Xilantof het volgende:
Tijd om te douchen en te slapen. Morgen vroeg op!
't is morgen weer zaterdag!
dump hier anders je restant.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, want jij woont in een camera onveilige buurt
Ik heb 14 lenzen, welke wil je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:18 schreef PKfotografie het volgende:
dump hier anders je restant.
ik sloop niks eerlijk waar.
(kan zijn dat ze ouderdoms kwaaltjes krijgen maar meer niet)
een 1.7 converter kan niet veel aan stuk toch![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:19 schreef PKfotografie het volgende:
dat rechter doosje neem ik voor 5 euro over (wel gevuld dan met originele inhoud )
de 12-24 (rechter doosje )quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb 14 lenzen, welke wil je?
[..]
[afbeelding] , maar dan de middelvinger
Ik kan wel merken dat ik even op vakantie ben zeg...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:38 schreef fraubitch het volgende:
slaap lekker en douche ze, de volgende keer kom ik je rug wel wassen
hij welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb 14 lenzen, welke wil je?
[..]
[afbeelding] , maar dan de middelvinger
Hij de lenzen, jij de looks. Beetje eerlijke verdeling tochquote:
ik wil ook de looksquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:44 schreef freud het volgende:
[..]
Hij de lenzen, jij de looks. Beetje eerlijke verdeling toch.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:43 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik sloop mijn camera niet bij het wisselen van een lens![]()
Jammer dat het vuurwerk niet alles was... Ik zit hier met een enorm mooie sterrenhemel zonder statief te balen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:48 schreef Yoni het volgende:![]()
Zooo, ook weer thuis![]()
Lekker gegeten in Dordrecht, fijn vuurwerk gekeken in Scheveningen (hoewel wel minder mooi dan verleden week). Nauwelijks foto's gemaakt, want ik was in gezelschap van iemand die dat hele gefotografeer niet zo snapt
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:44 schreef freud het volgende:
[..]
Hij de lenzen, jij de looks. Beetje eerlijke verdeling toch.
me trekt een schoen aan met stalen neus en draait rechtsom haalt uit en trapt die gast tegen de schenken !!quote:
't was een beetje sneu vuurwerk. Hoewel het einde wel mooi was. Maar mijn gezelschap zat er ook errug door heen te lullen + dat we een hond verborgen moesten houdenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:50 schreef freud het volgende:
[..]
Jammer dat het vuurwerk niet alles was... Ik zit hier met een enorm mooie sterrenhemel zonder statief te balen.
Ik noem je een vrouw die mooier is dan een verzameling van 15 lenzen, en jij ziet dat als negatief...quote:
Nee joh, dat moet je postitief zien, je wilt het thuisfront graag óók een beetje mee laten genietenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:53 schreef freud het volgende:
Ik ga trouwens maar weer eens naar het appartment terug. Best sneu eigenlijk dat ik hier zit fokken, terwijl ik op vakantie ben.
deed het pijn?! deed het pijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:51 schreef prupke het volgende:
[..]
me trekt een schoen aan met stalen neus en draait rechtsom haalt uit en trapt die gast tegen de schenken !!
![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:51 schreef freud het volgende:
[..]
Ik noem je een vrouw die mooier is dan een verzameling van 15 lenzen, en jij ziet dat als negatief...
*zucht*
vrouwen...
* fraubitch maakt snode plannen voor de volgede bezoekjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
stond een bureau tafelpoot tussen![]()
dus viel mee![]()
Dealquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
slaap lekker en douche ze, de volgende keer kom ik je rug wel wassen
Ja hoorquote:
auw, pijnlijk...dat in het weekendquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoorAlleen beetje jammer dat ze al sinds 7 uur met een drilboor aan de gang zijn om de fundering van een bouwkraan te slopen.
Net nou ik uit wilde slapen
Ja, en net nou ik gisteren even ongebruikelijk lang doorgegaan benquote:
Jij had toch zo'n hippe Vento?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:00 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga straks naar de garage om mijn auto in te ruilen..De kosten voor een nieuw dakraam en nieuwe schijfremmen en extra kosten worden te hoog voor een te uode auto..
![]()
Nu ga ik maar een nieuwe auto kijken..
foto'squote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vandaag maar weer eens wat foto's maken denk ik. Gewoon, zomaar wat biertje-in-de-zon-kiekjes
Zou je denken joh?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:40 schreef Vliegvrager het volgende:
Jij bent best een pientere gozer, wist je dat?
En dat met dit weerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:54 schreef Yoni het volgende:goedebijnamiddag
![]()
* Yoni heeft lekker heel lang uitgeslapen![]()
Ik had de ventilator op standje 3 staan. Dat helptquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat met dit weer
* PdeHoog werd vanmorgen om 03:45 wakker
Ik had een zonsopkomst willen gaan fotograferen, maar er hing alweer een bewolking dus ben weer verder gaan pitten
ja, ik ookquote:
Ik verveel me nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik ook
vanmiddag komt een vriend van me langs, dan gaan we biertjes drinken in het gras, als het tenminste droog blijft
Ik ga zo maar huishoudelijke dingen doen ofzo. In ieder geval een paar wassen draaien. En vanavond naar mijn vader/broertje/zusje... en verder heb ik gewoon niks te doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik ook
vanmiddag komt een vriend van me langs, dan gaan we biertjes drinken in het gras, als het tenminste droog blijft
Lekkerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ga zo maar huishoudelijke dingen doen ofzo. In ieder geval een paar wassen draaien. En vanavond naar mijn vader/broertje/zusje... en verder heb ik gewoon niks te doen![]()
Morgen misschien naar Blijdorp![]()
Ow ja, goed idee! Ik ben er met de roze maandag, dan ga ik m'n camera wel even in m'n tas stoppenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Morgen zelf naar de tilburgse kermis, kan je ook erg leuke platen schieten![]()
Anders ga je een keer mee met de rest? we geven tzt wel een gil...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Blijdorp wil ik ook nog weer heen, wil de mensapen er dan hopelijk beter op kunnen zetten.:-)
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:17 schreef Foeske het volgende:
Ow ja, goed idee! Ik ben er met de roze maandag, dan ga ik m'n camera wel even in m'n tas stoppen![]()
Yups... Had..quote:
tyquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
Bij-de-weg.... WurM gefeliciteerd Jongen![]()
Nog 1 heel jaar en je bent echt volwassen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:49 schreef WurM het volgende:
Hoi![]()
[..]
ty![]()
![]()
![]()
hmmz... nu ben k geen tiener meer![]()
Feli met de nieuwe autoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
Maar nu heb ik een zilver-metalic VW Bora. Die er zo nieuw uitziet, dat je denkt dat de wagen net de fabriek uit komt.Er is nooit in die auto gerookt, alles ziet er nieuw uit. Er is maximaal 115km/h mee gereden en reed daarom ook 1-op-22 voor een TDI met Cruisecontrol. En er zit Climatcontrol in.. Zeg maar Airco-maar-dan-beter.
![]()
Alleen gaat de hele audio installatie niet mee naar de nieuwe auto. Ik word ook een dagje ouder...![]()
Eigenlijk heb ik mezelf een auto voor mijn verjaardag gekocht![]()
Ja, niet 24/7 natuurlijkquote:
Effe snel de tuin gekortwiekt voor de regen hier gaat losbarsten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:18 schreef Yoni het volgende:
Tjonge wat is 't hier stil. Is iedereen aan het doen alsof ze een leven hebben ofzo
Stel je er niet teveel van voorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe snel de tuin gekortwiekt voor de regen hier gaat losbarsten.![]()
Ik heb gepoogd nuttige dingen te doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:18 schreef Yoni het volgende:
Tjonge wat is 't hier stil. Is iedereen aan het doen alsof ze een leven hebben ofzo
Hier heeft het gehoost vanmiddag...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:25 schreef CocaColaLight het volgende:
Regen waar? De laatste regen die ik heb gezien was gisterern 5 druppels.
Noodles tijd
Ik heb boodschappen gedaan en 1 was in de machine gestoptquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb gepoogd nuttige dingen te doenBen niet verder gekomen dan boodschappen
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb boodschappen gedaan en 1 was in de machine gestopt
Hij is nog bezig met draaien. Pas laat aangezetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ook
Heeft-ie wel gedraaid
Of heb je alleen de was erin gepropt
Die van mij is net klaar geloof ik
Shit happensquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:25 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben net weer terug van 't werk. Duurde wat langer dan normaal
Ging niet zo soepeltjes vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |