Wat leuk, een bercihtje uit Madeira. Genoeg te doen om je met je toestel uit leven, ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef freud het volgende:
Hey hallo mensen! Even fokken vanuit Madeira. Vanochtend erg vroeg vertrokken, 3.00 mijn nestje uit. Na veel wachten eindelijk de auto gekregen een modusje. Wegen hier zijn steil en bochtig, ben blij dat er geen eigen risico is... Weer hier is goed uit te houden, beter als in hollanda.Het koelt nu in ieder geval snel af richting de 18C.
Morgen dolfijnen spotten vanaf een replica van een oud schip, en op de markt mijn rolletje volschieten. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden. Ik heb een laptop en 80Gb aan externe opslag bij ben, dus kan lekker hersenloos schieten. Ook een laptop met CS2 voor als ik me verveel.
Anyway, ook deze week nog wat excursies doen met wat wandelingen en in de avond even Fok checken.
Byebye!
Alvast de eerste mislukkingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat leuk, een bercihtje uit Madeira. Genoeg te doen om je met je toestel uit leven, ben benieuwd naar het resultaat.![]()
to you all.....
Ook hier aardig uit te houden, deze dag voornamelijk typmiep zijn (hopelijk zonder typfouten) en vanmiddag maar 1 gesprekje, lekker rustig dus!
Haha, ben ook zo'n muts he, ik moet LANGZAMER leren typen. (hoewel het met rapporten voor het werk meestal goed gaat, snap het nietquote:
Valt nog wel mee toch? Ik was om half drie ook nog wakker en om 6.15 ging de wekker weerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:48 schreef Xilantof het volgende:
Uiteindelijk om half 3 gaan slapen, en dan om half 9 al weer wakker worden is niet leuk![]()
goedemorgen![]()
Ik had geen wekker die me wakker maaktequote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:52 schreef Yoni het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch? Ik was om half drie ook nog wakker en om 6.15 ging de wekker weer![]()
Hoog tijd voor weekend en uitslapen dus![]()
Ik gelukkig ook welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik had geen wekker die me wakker maakte
MAar ik kan er wel tegen, beetje kort slapen
ik morgen juist weer nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook welHoewel dit wel erg kort was. Maar goed, morgen lekker uitslapen
Over 15 minuten alquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk zit nu op kantoor
Maar ik ben over 15 minuten vrij
Dan ga ik eens relaxed thuis zitten wachten op mijn wireless router
Ik ga op vakantie en ik neem mee: TWEE laptopsquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef freud het volgende: Ik heb een laptop en 80Gb aan externe opslag bij ben, dus kan lekker hersenloos schieten. Ook een laptop met CS2 voor als ik me verveel.
En dan krijg ik op mijn vrije dag eenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk zit nu op kantoor
Maar ik ben over 15 minuten vrij
Dan ga ik eens relaxed thuis zitten wachten op mijn wireless router
Ik ga op vakantie en ik neem mee:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en ik neem mee: TWEE laptops
Ik HAD de hele dag vrijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Over 15 minuten al![]()
Had je dan niet beter gewoon de hele dag vrij kunnen nemen
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:30 schreef An24 het volgende:
[..]
En dan krijg ik op mijn vrije dag een, Nou pfff een
ook voor jou vriend
![]()
![]()
Feliquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:15 schreef Puckzzz het volgende:ik ben er ook weer.
Net terug van de notaris, als ik een beetje krom loop dan komt dat van die 'last' die nu op mijn schouders leunt
* Puckzzz heeft net de hypotheek overgezet naar een gezamelijke hypotheek, volgende week samenlevingscontractdat is bijna hetzelfde als trouwen
Puckzzzie,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:15 schreef Puckzzz het volgende:ik ben er ook weer.
Net terug van de notaris, als ik een beetje krom loop dan komt dat van die 'last' die nu op mijn schouders leunt
* Puckzzz heeft net de hypotheek overgezet naar een gezamelijke hypotheek, volgende week samenlevingscontractdat is bijna hetzelfde als trouwen
sans duur feest, mooie jurk/pak, kado's en huwlijksreisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
FeliMaareh....samenlevingscontract != trouwen hoor
Ik had wel een witte rok en een wit topje aan vandaag, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
sans duur feest, mooie jurk/pak, kado's en huwlijksreis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |