jazekerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:36 schreef prupke het volgende:
FB heeft zowaar een gehele fanklup opgericht![]()
ja, dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:26 schreef Xilantof het volgende:
Dan moet je een invulflits gebruiken!
14.gif
jij bent bezet. Next!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:28 schreef fraubitch het volgende:
rood haar *check
Ik ga heulemaal geen 80 euricent betalen als ik je irl kan zien.....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jazeker
wil JIJ lid worden? sms dan nu FB AAN naar 1234
![]()
quote:
hmmm.. wat zou jij toch aan het kijken zijnquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:46 schreef fraubitch het volgende:
hmmm.. wat zou jij toch aan het kijken zijn![]()
xilquote:
Slaap lekker Prupkequote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:52 schreef prupke het volgende:
ik moet gaan slapen...
truste en tot later
(k)
truste prupke poeliewoeliequote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:52 schreef prupke het volgende:
ik moet gaan slapen...
truste en tot later
(k)
Kopje thee is prima!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:36 schreef -Marjo- het volgende:
Kopje thee ook goed?
*Richting werk gaat...
Wat leuk, een bercihtje uit Madeira. Genoeg te doen om je met je toestel uit leven, ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef freud het volgende:
Hey hallo mensen! Even fokken vanuit Madeira. Vanochtend erg vroeg vertrokken, 3.00 mijn nestje uit. Na veel wachten eindelijk de auto gekregen een modusje. Wegen hier zijn steil en bochtig, ben blij dat er geen eigen risico is... Weer hier is goed uit te houden, beter als in hollanda.Het koelt nu in ieder geval snel af richting de 18C.
Morgen dolfijnen spotten vanaf een replica van een oud schip, en op de markt mijn rolletje volschieten. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden. Ik heb een laptop en 80Gb aan externe opslag bij ben, dus kan lekker hersenloos schieten. Ook een laptop met CS2 voor als ik me verveel.
Anyway, ook deze week nog wat excursies doen met wat wandelingen en in de avond even Fok checken.
Byebye!
Alvast de eerste mislukkingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat leuk, een bercihtje uit Madeira. Genoeg te doen om je met je toestel uit leven, ben benieuwd naar het resultaat.![]()
to you all.....
Ook hier aardig uit te houden, deze dag voornamelijk typmiep zijn (hopelijk zonder typfouten) en vanmiddag maar 1 gesprekje, lekker rustig dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |