quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
zo maar eens naar bed gaat, de temperatuur is wat gedaald.
Slopen is altijd leuk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:47 schreef WurM het volgende:
* WurM is ook nog wakker EN weer terug van een terrasje met bier
Straks hopelijk beter slapen dan vannacht... Morgen mn broer helpen met het verbouwen van zn huis... Moet een muur weggekapt worden ofzo
*even checken gaatquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
heb jij studiomeet topic gezien? zo ja ok zo niet ...dan zie je hem nog welpdehoog
Een budget telezoomlensje (70-300 ofzo) voor m'n 350D. Ik heb nu alleen de kitlens en dat vind ik te weinig, maar ik wil ook nog geen hele dure objectieven gaan kopen voor ik weet waar mijn behoeftes op dat vlak precies liggen. Dus vandaar Marktplaats o.a.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Slopen is altijd leuk.
men neme een moker en beukt de muur eruit
@yoni wat zoek je als ik vragen mag?
je wou bij mij op bezoek, maar toen je eenmaal vertrok reden er geen treinen meer?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Indirect wel
Maar niet op die manier zoals je gaat denken
Was gewoon iets onbenulligs, maar wel dom
Soms vind je ook best leuke secondhandwilly lenzen bij de fotograafquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Een budget telezoomlensje (70-300 ofzo) voor m'n 350D. Ik heb nu alleen de kitlens en dat vind ik te weinig, maar ik wil ook nog geen hele dure objectieven gaan kopen voor ik weet waar mijn behoeftes op dat vlak precies liggen. Dus vandaar Marktplaats o.a.![]()
kloptquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je wou bij mij op bezoek, maar toen je eenmaal vertrok reden er geen treinen meer?![]()
Ik gok dat ik met de rommel mag gaan sjouwenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Slopen is altijd leuk.
men neme een moker en beukt de muur eruit
Heb ik idd ook al een beetje naar gekekenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
Soms vind je ook best leuke secondhandwilly lenzen bij de fotograafEn meestal nog met garantie ook
Dit niet wat voor je?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Een budget telezoomlensje (70-300 ofzo) voor m'n 350D. Ik heb nu alleen de kitlens en dat vind ik te weinig, maar ik wil ook nog geen hele dure objectieven gaan kopen voor ik weet waar mijn behoeftes op dat vlak precies liggen. Dus vandaar Marktplaats o.a.![]()
zuchtquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt
Maar ook je adres was me niet geheel bekent. of een tel.nummer zodat je me opkon pikken op een station![]()
Dus als je die nog even doormailt! ik heb nog lang vakantie![]()
Kunnen we elkaar IRL vervelen
* Xilantof f5't in al z'n mailboxenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zucht
wat een man
* fraubitch gaat adres en telefoonnummer doormailen
je wil ook een date met Xil?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ga ff zoeken naar invulflitsen en de SC is meteen veranderd in een kleffe dating site
*verder lurckt *
aaah sharkie tochquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ga ff zoeken naar invulflitsen en de SC is meteen veranderd in een kleffe dating site
*verder lurckt *
Wat wil je weten over invulflitsen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
*verder lurckt *
Je bent mod....doe er wat aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
*verder lurckt *
heb je ze al ?quote:
* Xilantof f5't alles nog eens langsquote:
Are U complaining about me?quote:
quote:
Ja. van een roodharige, frigide slet die me koel houdt vannachtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:11 schreef fraubitch het volgende:
aaah sharkie toch
* fraubitch aait over bolletje
wil jij ook aandacht?
Wat dan?quote:
Morgen heb ik een shoot op het strand... maar ik wil geen panda ogenquote:
Dan moet je een invulflits gebruiken!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Morgen heb ik een shoot op het strand... maar ik wil geen panda ogen
Ikke nietquote:
rood haar *checkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
Ja. van een roodharige, frigide slet die me koel houdt vannacht
[..]
Wat dan?
[..]
Morgen heb ik een shoot op het strand... maar ik wil geen panda ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |