Dealquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
slaap lekker en douche ze, de volgende keer kom ik je rug wel wassen
Ja hoorquote:
auw, pijnlijk...dat in het weekendquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoorAlleen beetje jammer dat ze al sinds 7 uur met een drilboor aan de gang zijn om de fundering van een bouwkraan te slopen.
Net nou ik uit wilde slapen
Ja, en net nou ik gisteren even ongebruikelijk lang doorgegaan benquote:
Jij had toch zo'n hippe Vento?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:00 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga straks naar de garage om mijn auto in te ruilen..De kosten voor een nieuw dakraam en nieuwe schijfremmen en extra kosten worden te hoog voor een te uode auto..
![]()
Nu ga ik maar een nieuwe auto kijken..
foto'squote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vandaag maar weer eens wat foto's maken denk ik. Gewoon, zomaar wat biertje-in-de-zon-kiekjes
Zou je denken joh?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:40 schreef Vliegvrager het volgende:
Jij bent best een pientere gozer, wist je dat?
En dat met dit weerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:54 schreef Yoni het volgende:goedebijnamiddag
![]()
* Yoni heeft lekker heel lang uitgeslapen![]()
Ik had de ventilator op standje 3 staan. Dat helptquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat met dit weer
* PdeHoog werd vanmorgen om 03:45 wakker
Ik had een zonsopkomst willen gaan fotograferen, maar er hing alweer een bewolking dus ben weer verder gaan pitten
ja, ik ookquote:
Ik verveel me nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik ook
vanmiddag komt een vriend van me langs, dan gaan we biertjes drinken in het gras, als het tenminste droog blijft
Ik ga zo maar huishoudelijke dingen doen ofzo. In ieder geval een paar wassen draaien. En vanavond naar mijn vader/broertje/zusje... en verder heb ik gewoon niks te doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik ook
vanmiddag komt een vriend van me langs, dan gaan we biertjes drinken in het gras, als het tenminste droog blijft
Lekkerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ga zo maar huishoudelijke dingen doen ofzo. In ieder geval een paar wassen draaien. En vanavond naar mijn vader/broertje/zusje... en verder heb ik gewoon niks te doen![]()
Morgen misschien naar Blijdorp![]()
Ow ja, goed idee! Ik ben er met de roze maandag, dan ga ik m'n camera wel even in m'n tas stoppenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Morgen zelf naar de tilburgse kermis, kan je ook erg leuke platen schieten![]()
Anders ga je een keer mee met de rest? we geven tzt wel een gil...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Blijdorp wil ik ook nog weer heen, wil de mensapen er dan hopelijk beter op kunnen zetten.:-)
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:17 schreef Foeske het volgende:
Ow ja, goed idee! Ik ben er met de roze maandag, dan ga ik m'n camera wel even in m'n tas stoppen![]()
Yups... Had..quote:
tyquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
Bij-de-weg.... WurM gefeliciteerd Jongen![]()
Nog 1 heel jaar en je bent echt volwassen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:49 schreef WurM het volgende:
Hoi![]()
[..]
ty![]()
![]()
![]()
hmmz... nu ben k geen tiener meer![]()
Feli met de nieuwe autoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
Maar nu heb ik een zilver-metalic VW Bora. Die er zo nieuw uitziet, dat je denkt dat de wagen net de fabriek uit komt.Er is nooit in die auto gerookt, alles ziet er nieuw uit. Er is maximaal 115km/h mee gereden en reed daarom ook 1-op-22 voor een TDI met Cruisecontrol. En er zit Climatcontrol in.. Zeg maar Airco-maar-dan-beter.
![]()
Alleen gaat de hele audio installatie niet mee naar de nieuwe auto. Ik word ook een dagje ouder...![]()
Eigenlijk heb ik mezelf een auto voor mijn verjaardag gekocht![]()
Ja, niet 24/7 natuurlijkquote:
Effe snel de tuin gekortwiekt voor de regen hier gaat losbarsten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:18 schreef Yoni het volgende:
Tjonge wat is 't hier stil. Is iedereen aan het doen alsof ze een leven hebben ofzo
Stel je er niet teveel van voorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe snel de tuin gekortwiekt voor de regen hier gaat losbarsten.![]()
Ik heb gepoogd nuttige dingen te doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:18 schreef Yoni het volgende:
Tjonge wat is 't hier stil. Is iedereen aan het doen alsof ze een leven hebben ofzo
Hier heeft het gehoost vanmiddag...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:25 schreef CocaColaLight het volgende:
Regen waar? De laatste regen die ik heb gezien was gisterern 5 druppels.
Noodles tijd
Ik heb boodschappen gedaan en 1 was in de machine gestoptquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb gepoogd nuttige dingen te doenBen niet verder gekomen dan boodschappen
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb boodschappen gedaan en 1 was in de machine gestopt
Hij is nog bezig met draaien. Pas laat aangezetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ook
Heeft-ie wel gedraaid
Of heb je alleen de was erin gepropt
Die van mij is net klaar geloof ik
Shit happensquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:25 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben net weer terug van 't werk. Duurde wat langer dan normaal
Ging niet zo soepeltjes vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |