Helaasquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan beter een password policy erop knallen als dat kan
Volgens mij kan ik danquote:
Je gaat leren lezen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:31 schreef fraubitch het volgende:
ik heb een boekje over fotografie gekocht
tot over een week
ookquote:
+3 Scherpquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ook
en leren fotograferen
met talent *kuch* alleen kom je er niet
waar is ie? link? Ben jij er ook?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
+3 ScherpVeel oefenen dus
Toevallig is er volgende week zondag een meet
Kom je ook
![]()
[MEET] Delft..... 30-07-2006quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waar is ie? link? Ben jij er ook?en Xil?
ik herken het weerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[MEET] Delft..... 30-07-2006
Ja ik ben erEn Xil ook volgens mij
Je vind toch alleen maar Xil'slange harde lenzen leukquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:43 schreef fraubitch het volgende:
aan die van jou kan er geen een tippenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je vind toch alleen maar Xil'slange harde lenzen leuk
LOLquote:
ik neem ze graag van je overquote:
Nee, want jij woont in een camera onveilige buurtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:01 schreef fraubitch het volgende:
ik neem ze graag van je over
Ze kunnen altijd bij mij terecht mocht je ze niet meer aankunnen
FB!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tsssquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, want jij woont in een camera onveilige buurt
ik voelde dat jij nog wakker wasquote:
Dan heb je lange armenquote:
slaap lekker en douche ze, de volgende keer kom ik je rug wel wassenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:37 schreef Xilantof het volgende:
Tijd om te douchen en te slapen. Morgen vroeg op!
't is morgen weer zaterdag!
dump hier anders je restant.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, want jij woont in een camera onveilige buurt
Ik heb 14 lenzen, welke wil je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:18 schreef PKfotografie het volgende:
dump hier anders je restant.
ik sloop niks eerlijk waar.
(kan zijn dat ze ouderdoms kwaaltjes krijgen maar meer niet)
een 1.7 converter kan niet veel aan stuk toch![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:19 schreef PKfotografie het volgende:
dat rechter doosje neem ik voor 5 euro over (wel gevuld dan met originele inhoud )
, maar dan de middelvinger
de 12-24 (rechter doosje )quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb 14 lenzen, welke wil je?
[..]
[afbeelding] , maar dan de middelvinger
Ik kan wel merken dat ik even op vakantie ben zeg...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:38 schreef fraubitch het volgende:
slaap lekker en douche ze, de volgende keer kom ik je rug wel wassen
hij welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb 14 lenzen, welke wil je?
[..]
[afbeelding] , maar dan de middelvinger
Hij de lenzen, jij de looks. Beetje eerlijke verdeling tochquote:
ik wil ook de looksquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:44 schreef freud het volgende:
[..]
Hij de lenzen, jij de looks. Beetje eerlijke verdeling toch.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:43 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik sloop mijn camera niet bij het wisselen van een lens![]()
Jammer dat het vuurwerk niet alles was... Ik zit hier met een enorm mooie sterrenhemel zonder statief te balen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:48 schreef Yoni het volgende:![]()
Zooo, ook weer thuis![]()
Lekker gegeten in Dordrecht, fijn vuurwerk gekeken in Scheveningen (hoewel wel minder mooi dan verleden week). Nauwelijks foto's gemaakt, want ik was in gezelschap van iemand die dat hele gefotografeer niet zo snapt
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:44 schreef freud het volgende:
[..]
Hij de lenzen, jij de looks. Beetje eerlijke verdeling toch.
me trekt een schoen aan met stalen neus en draait rechtsom haalt uit en trapt die gast tegen de schenken !!quote:
't was een beetje sneu vuurwerk. Hoewel het einde wel mooi was. Maar mijn gezelschap zat er ook errug door heen te lullen + dat we een hond verborgen moesten houdenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:50 schreef freud het volgende:
[..]
Jammer dat het vuurwerk niet alles was... Ik zit hier met een enorm mooie sterrenhemel zonder statief te balen.
Ik noem je een vrouw die mooier is dan een verzameling van 15 lenzen, en jij ziet dat als negatief...quote:
Nee joh, dat moet je postitief zien, je wilt het thuisfront graag óók een beetje mee laten genietenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:53 schreef freud het volgende:
Ik ga trouwens maar weer eens naar het appartment terug. Best sneu eigenlijk dat ik hier zit fokken, terwijl ik op vakantie ben.
deed het pijn?! deed het pijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:51 schreef prupke het volgende:
[..]
me trekt een schoen aan met stalen neus en draait rechtsom haalt uit en trapt die gast tegen de schenken !!
![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:51 schreef freud het volgende:
[..]
Ik noem je een vrouw die mooier is dan een verzameling van 15 lenzen, en jij ziet dat als negatief...
*zucht*
vrouwen...
* fraubitch maakt snode plannen voor de volgede bezoekjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
stond een bureau tafelpoot tussen![]()
dus viel mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |