ieuw die deurmat onder zijn neusquote:
Wat een überfoute closet-homo, zegquote:
Als je als man niks anders kan laten staan, dan laat jij je snor staanquote:
Met gitaarmuziek bedoelde ik (hard)rock, beginnend vanaf Satrianiquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan beveel ik dit stukje klassieke gitaar muziek aan, imo erg mooi
[afbeelding]
Afgewisseld met snoeiharde slayer of andere grafherrie![]()
ik laat helemaal niets staanquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je als man niks anders kan laten staan, dan laat jij je snor staan
Ja zeg dat dan. Ze zangeres zonder naam heeft ook nog es gitaarmuziek gemaakt namelijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
Met gitaarmuziek bedoelde ik (hard)rock, beginnend vanaf Satriani
Fijn he?quote:
Okee!! doeidoei!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan. Ze zangeres zonder naam heeft ook nog es gitaarmuziek gemaakt namelijk
Puckzzz, ik ga naar huis, volgens msn ben je online, maar mijn berichten ketsen af.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan. Ze zangeres zonder naam heeft ook nog es gitaarmuziek gemaakt namelijk
En het was dus idd hun probleem. Niet mijn probleemquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
en hier wat mensen over de zeik omdat we geen prioriteit hechten aan hun probleemOftewel...ik zit nu die shit toch op te lossen
GIE-TAARR MU-ZIIEEEK... KLONK DOOR DE MEXICAANSE NAHACHT....quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ze heeft het woord wel eens in de mond genomen (en dat was al erg genoeg)
Ja fijn...bedankt enzo...nu krijg ik dat kutnummer niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
GIE-TAARR MU-ZIIEEEK... KLONK DOOR DE MEXICAANSE NAHACHT....
nee joh:quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
I'm spinnin' around, move out of my way, I know you're feelin' me cause you like it like this![]()
Kylie
Deinen Hass rammst Du wie einen Steinquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef Troel het volgende:
Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, sla je armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht, stap nu rond als een gans, zo gaat de kabouterdans!
Geef mij Mexico maar
ok deze zijn ook okquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Deinen Hass rammst Du wie einen Stein
in ihn hinein Rammstein -
hast ihn verfolgt, gejagt und verflucht
und er hat kriechend das Weite gesucht
RAMMSTEIN-zanger met The Puhdys![]()
Meine Wut WIll Nicht Sterben
![]()
Hey stukquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee joh:
GRAAAAAAAAAUUUUWWWWWWWWW RRRRRRAAAAAAAAAHHHHHH WWWWWWRRRREEEEEEEHHHHHHH RRRRRRRRRROOOOOOOOOAAAAAAAARRRRRRRR GGGGGGGRRRRRRRRRWWWWWWWWWRRRR RRRRRRROOOOOWWWWWW
Fubar
en Kylie niet? die lijkt toch best een beetje op Debsterr?quote:
gentle storm | thundering silencequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Deinen Hass rammst Du wie einen Stein
in ihn hinein Rammstein -
hast ihn verfolgt, gejagt und verflucht
und er hat kriechend das Weite gesucht
RAMMSTEIN-zanger met The Puhdys![]()
Meine Wut WIll Nicht Sterben
![]()
Kulie is een lelijk Gnork van 1,25 meter hoog....quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en Kylie niet? die lijkt toch best een beetje op Debsterr?
en debsterrr is lekkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kulie is een lelijk Gnork van 1,25 meter hoog....
Debsterr is een FOT-mokkel met een 1 ster stoeipoesj![]()
* Yoni heeft dus nu de kabouterdans in haar hoofd zittenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef Troel het volgende:
Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, sla je armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht, stap nu rond als een gans, zo gaat de kabouterdans!
Geef mij Mexico maar
Spannend verhaal coming up?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo, ik ben thuis. Moest via het raam naar binnen kruipen![]()
Toch maar nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef WurM het volgende:
laten we allemaal lyrics gaan spammen, die vervolgens toch niemand doorleest, omdat het teveel tekst is
Daarom deed ik ook een klein stukkie, zodat het leesbaar en onthoudbaar blijft..quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef WurM het volgende:
laten we allemaal lyrics gaan spammen, die vervolgens toch niemand doorleest, omdat het teveel tekst is
een kennis van me laatst ook al... Had jij je sleutel ook thuis laten liggen terwijl je huisgenoten allemaal weg waren en je telefoon verzopen was tijdens een zeiltochtje, zodat je je huisbaas niet kon bellen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo, ik ben thuis. Moest via het raam naar binnen kruipen![]()
Ik moest via het raam naar binnen... want....en nu komt het.... afknapper van de week...... het weekend stond voor de deur.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef WurM het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik moest via het raam naar binnen... want....en nu komt het.... afknapper van de week...... het weekend stond voor de deur.
flauw hee?
got verquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik moest via het raam naar binnen... want....en nu komt het.... afknapper van de week...... het weekend stond voor de deur.
flauw hee?
Iemand die me babe en baby noemtquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Well I'm telling you babe
that I don't think it's true babe
and even if it is, keep this in mind
You take it on the run baby
if that's the way you want it baby
then I don't want you around!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
flauw hee?
Die was oorspronkelijk in GC geopend zelfsquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
open een matige-grap-topic in ONZ
een minder dan debsterrr heeft, excl haar naam.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja jij ook
heb je ook een ster?
eigenlijk heft debsterrr gewoon 3 sterrenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
een minder dan debsterrr heeft, excl haar naam.
niettesquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:17 schreef Vliegvrager het volgende:
idd, tussen 5 en 6 is het doodtij in de SC
Tenzij je dat zegt, dan gaat iedereen daar op reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |