Regent het al? of lopen ze achter?quote:
Ik denk dat Jomanda even een sabbatical houdt ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Regent het al? of lopen ze achter?
Yuppers jij Zaterdag ik Zondagquote:
Gothic metal met miepen dus...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:46 schreef WurM het volgende:
[..]
k hou idd niet zo van Dimmu en soortgelijke bands... Gaat me net IETS te ver. Bands als Orphanage kan ik dan weer wel waarderen
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat Jomanda even een sabbatical houdt ofzo
en nou opzouten naar MUZquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yuppers jij Zaterdag ik Zondag![]()
Jij 20 ik 32 <<<< feeling old![]()
[..]
Gothic metal met miepen dus...Autumn
After Forever
![]()
Orphanagegeen bal aan, speenvarken zonder talent
![]()
Opaquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
en nou opzouten naar MUZ
(al schoppen ze julie er daar waarschijnlijk ook uit, wegens tyfusherrie)
* Bach aanzet
Nee daar wordt je vrolijk vanquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:06 schreef RonaldV het volgende:
* Bach aanzet
Tja, dat hólt al naar de veertig tenslotte...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
en nou opzouten naar MUZ
(al schoppen ze julie er daar waarschijnlijk ook uit, wegens tyfusherrie)
* Bach aanzet
Het gaat meestal waaien voordat het gaat regenen/onweren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:17 schreef G-string het volgende:
Het waait hier buiten wel behoorlijk, maar het voelt aan als een grote föhn.![]()
Jakkes.
Dan beveel ik dit stukje klassieke gitaar muziek aan, imo erg mooiquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
Nee daar wordt je vrolijk vanIk kan hier wel wat gitaarmuziek gebruiken trouwens
![]()
edit: Beethoven is trouwens stukken beter![]()
ieuw die deurmat onder zijn neusquote:
Wat een überfoute closet-homo, zegquote:
Als je als man niks anders kan laten staan, dan laat jij je snor staanquote:
Met gitaarmuziek bedoelde ik (hard)rock, beginnend vanaf Satrianiquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan beveel ik dit stukje klassieke gitaar muziek aan, imo erg mooi
[afbeelding]
Afgewisseld met snoeiharde slayer of andere grafherrie![]()
ik laat helemaal niets staanquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je als man niks anders kan laten staan, dan laat jij je snor staan
Ja zeg dat dan. Ze zangeres zonder naam heeft ook nog es gitaarmuziek gemaakt namelijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
Met gitaarmuziek bedoelde ik (hard)rock, beginnend vanaf Satriani
Fijn he?quote:
Okee!! doeidoei!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan. Ze zangeres zonder naam heeft ook nog es gitaarmuziek gemaakt namelijk
Puckzzz, ik ga naar huis, volgens msn ben je online, maar mijn berichten ketsen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |