k vond NFSU1 leuker... die was makkelijkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
IK ben halverwege met NFSU-2....Toch een stuk mooier en beter dan NFSU-1. Meer vrijheid en dergelijke.. Ik heb alleen al een maand niet meer gegamed...Geen NFSU-2 geen Oblivion geen Joint Operations
![]()
EN over je spoiler kom je wel heen... moet effe slijten..![]()
De kiespijn op zich is weg, heb alleen wel een beetje napijn (met name als ik bijt of mijn tanden op elkaar zet) en onwijs spierpijn in mijn kaken (anderhalf uur je mond open houden is best lang).quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
hoe is het met je mond?
* prupke heeft daar hele goede pillen voor tegen ontstekingen zonder recept verkrijgbaarquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope heb al 3 jaar een ontsteking in mijn polsgewricht
blijkt nu dat gewricht, uiteinde van ellepijp, begin van handbotjes, meniscus en pezen ontstoken zijn.
werd steeds gezegd dat er iets afgebroken was (kan nog zo zijn) of dat er neits aan de hand was...
nu moet ie absolute rust hebben, ben benieuwd of t gaat helpen
komt eraan, hier trekt het al dicht, over een paar minuutjes zal het ook wel bij jullie zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Hier is er nog geen druppel gevallen
Hier is het zonnig met mee en dan een wolk..quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
komt eraan, hier trekt het al dicht, over een paar minuutjes zal het ook wel bij jullie zijn.
wacht daar ff mee tot vanavond ofzo...ik vind het 's avonds best nog lekker om in de tuin te zitten hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Hier is het zonnig met mee en dan een wolk..
* prupke ff regendans uitvoert in de hoop dat het sneller dichttrekt
ow okquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wacht daar ff mee tot vanavond ofzo...ik vind het 's avonds best nog lekker om in de tuin te zitten hoor
en ik moet straks een slaapbankje halen en wil niet dattie nat wordt
NEEquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef prupke het volgende:
[..]
ow ok
maar mag vannacht dan wel de hel losbarsten met flink wat licht, knallers en een flinke hoeveelheid water?
Als het hier donderd hoor jij dat niet hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
NEEIk wil rustig zonder die herrie kunnen slapen ja.. En die stroboscoop mag van mij part ook stuk vallen.. Geen licht en herrie 's nachts...
![]()
![]()
Ik snurk zelf al hard genoeg![]()
zover zal het geluid en licht niet dragen hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
NEEIk wil rustig zonder die herrie kunnen slapen ja.. En die stroboscoop mag van mij part ook stuk vallen.. Geen licht en herrie 's nachts...
![]()
![]()
Ik snurk zelf al hard genoeg![]()
Je weet het niet...je weet het niet..quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zover zal het geluid en licht niet dragen hoor
You could've fooled mequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je weet het niet...je weet het niet..Ik ben een gevoelig typje
![]()
quote:Zero tolerance must be issued forth
Behind the enemy's line
So it shall be written
And so it shall be done
Standaard tag van een gefrustreerde serverbeheerderquote:
The Jomanda is strong in this onequote:Op donderdag 20 juli 2006 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
Shark! Het begint te waaien, je gaat gelijk krijgen
Refrein van een tof nummer van Dimmu Borgirquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Standaard tag van een gefrustreerde serverbeheerder
Watje..quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef WurM het volgende:
Dimmu... dat zijn van die lyrics die je zelfs met de tekst erbij nog niet verstaat
Ik zie net dat WurM nog zijn luiers vol-blerkte in de tijd dat ik met metal begon te luisterenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:22 schreef Vliegvrager het volgende:
[afbeelding]Dimmu Borgir [afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
The Jomanda is strong in this one
Wij zijn bijna tegelijk jarig toch?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zie net dat WurM nog zijn luiers vol-blerkte in de tijd dat ik met metal begon te luisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |