en gratis internet voor de burenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
Wireless router is binnenFOK!-ken door het hele huis
Tof
Weet je hoe fijn dat is...lekker met je laptopje in de tuin....of op het balkon.... of je pikt idd (een onbeveiligd) netwerk van de buren....jammer dat het bereik vaak dan zo slecht isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
Wireless router is binnenFOK!-ken door het hele huis
Tof
Mja, ik begrijp het wel, al is het niet echt onder woorden te brengen. Ik krijg het ook telkens gigantisch op m'n heupen als m'n ouders langs willen komen of zoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
Maar eigenlijk begrijp ik het niet zo goed, hij zou zijn vriendin mee mogen nemen, een sleutel krijgen, in de pas verbouwde garage (volledig ingericht, met slaapbank TV etc.) kunnen slapen etc.etc. Hij zou dus volledig vrij zijn. Maarja, hij wil niet
Jaquote:
Je kan beter een password policy erop knallen als dat kanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMaar goed....als de nieuwe firmware voor die FON-router komt, dan is het eerste wat ik doe een max. bandbreedte instellen
ja ik begrijp het wel hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp het wel, al is het niet echt onder woorden te brengen. Ik krijg het ook telkens gigantisch op m'n heupen als m'n ouders langs willen komen of zo
Toch
Zorgzame mammie
Ja idd, kou...brrrrquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
Helaas....daar wordt niets over gebruld in de lyricsWel ditte.....
[..]
Jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:05 schreef Yoni het volgende:
Is 't al weekend? Ik zit echt te prutsen vandaag op werk.. bluh
http://www.dutchcowboys.nl/online/7664quote:YouTube's new policy : "We own your content" [vr 21 jul 2006, 12:30]
Het kon haast niet uitblijven : YouTube's new policy says "we own your content". Ergo het maakt niet uit wat je op de razend populaire video zoekmachine zet, het is vanaf heden "hun" content. Zo wordt het tenminste op de nieuwe Terms and conditions pagina van YouTube uitgelegd.
Op boingboing.net staat een uitgebreide posting over deze nieuwe "terms".
In reacties op andere sites staat weer nadrukkelijk vermeld: Warning: The Content in this Article May be Inaccurate. Readers have reported that this story contains information that may not be accurate.. Het is inderdaad zeer de vraag of je eenzijdig kunt stellen dat bij plaatsing je afstand doet van de rechten.
Het zou o.a. betekenen dat de rechten van de gigantische hoeveelheid tv-fragmenten die door bezoekers van de site wordt geplaatst ook zouden overgaan hetgeen juridisch onmogelijk lijkt. Veel van de aangeboden contenet staat meer dan waarschijnlijk zonder toestemming op de site. Wordt zeker vervolgd.
Voor mij nog minimaal een uurquote:
Scheveningen & vuurwerkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Voor mij nog minimaal een uurMaar vanavond wel lekker eten op een terrasje
en daarna nog meer terrasjes en Scheveningen met vuurwerk
![]()
Ik ga deze week niet echt voor de foto's, want heb met iemand afgesproken. Maar tis wel leukquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Scheveningen & vuurwerk![]()
Het is wel een idee eigenlijk.
zei jij nou bier?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ga deze week niet echt voor de foto's, want heb met iemand afgesproken. Maar tis wel leuk(hoewel erg kort) In augustus is het wat uitgebreider allemaal, da's ook wel leuk voor een meet c.q. een paar meetjes.
Geen meets van 14 tot 28e jahquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:53 schreef Yoni het volgende:
Je hoort stemmen VV. Of eigenlijk: je leest dingen die er niet staan
Maar... Scheveningen meetje lijkt me leuk. Denk alleen wel dat dan een van de avonden in augustus (16 t/m 19) het leukste is (finale?).
Dan zijn er 2 shows op een avond nl. dus ff iets meer de moeite dan die 10 minuten lol op vrijdagavond nu.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Geen meets van 14 tot 28e jah....Anders mis ik veel te veel leuks...hoewel....Gambia....
![]()
Tuurlijk houden we rekening met je AN, gaan we toch lekker meeten op een dag dat er geen vuurwerk isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Geen meets van 14 tot 28e jah....Anders mis ik veel te veel leuks...hoewel....Gambia....
![]()
verkapte kijk-mij-naar-gambia-gaan postquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:00 schreef An24 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-naar-gambia-gaan post
we houden wel 1 stoel leeg als we die 5 meets hebben terwijl jij in Ghana zitquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
we houden wel 1 stoel leeg als we die 5 meets hebben terwijl jij in Ghana zit
Ik kan elke avond geloof ik wel danquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:02 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Tuurlijk houden we rekening met je AN, gaan we toch lekker meeten op een dag dat er geen vuurwerk is![]()
![]()
![]()
![]()
Donderdag 17?
Anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |