Thanks! Gelukt!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat je kan doen....
als je 2e intypt wordt de e automatisch klein. selecteer de e vervang hem door de 6 en klaar. maar er is ook nog een methode om hele wiskundige regels te gebruiken.
Ik ben wel benieuwd naar hun verhaal.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:44 schreef staticdata het volgende:
als jullie het niet doen
kunnen we viper en whiteops nu uit de OP halen of niet?
Dan heeft die toch nog ff zijn choppertje meegenomenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hun verhaal.
Ik snap het namelijk nog niet helemaal waarom ze nu "verdwenen" zijn.
Over 404s, mij maakt het allemaal niks uit, maar als je de regels duidelijk overtreedt, dan vlieg je gewoon van de server af. BoF of niet.
Dat zou mooi zijn. Geen vervelende heli's meerquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan heeft die toch nog ff zijn choppertje meegenomen![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan heeft die toch nog ff zijn choppertje meegenomen![]()
Zal het volgende keer ook doen dan.. Maar wordt soms gek van al dat ge-ouwehoer.. Concentreer me vaak liever alleen op het spel. Dus luister dan ook niet echt naar al dat geneuzel van jullie en heeft het uiteindelijk toch weinig zin dat ik op TS zit..quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:29 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Als het bof forum weer in orde is kan hij daar gaan posten, hij had zich al voorgesteld zag ik.
Maar omdat hij al elke avond op de server zit mag ie de bof tag dragen, zo is het ook gegaan met Stefan, zich eerst laten zien op de server en voorstellen, dat zijn toch wel de belangrijkste.
Daarnaast zou het erg fijn zijn als hij Teamspeak gaat gebruiken, dit geldt trouwens voor meer boffers. Mijn ervaring is dat het erg vervelend kan zijn als een boffer niet op TS zit, je typt je een muisarm in het spelchat.
Welk topic.. dan spammen we hem ff..quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ veermans, nou dan sta ik weer een paar plekken hoger op de ranking
nee maar net in een topic gevraagd of hij hier ff wilde komen maarin BF2 reageren ze totaal niet. Teamspeak nog nooit van gehoord etc etc.
Guys, wij zijn niet verdwenen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hun verhaal.
Ik snap het namelijk nog niet helemaal waarom ze nu "verdwenen" zijn.
Over 404s, mij maakt het allemaal niks uit, maar als je de regels duidelijk overtreedt, dan vlieg je gewoon van de server af. BoF of niet.
It's alivequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:14 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
Guys, wij zijn niet verdwenen.
WhiteOps zou het volgens mij regelen, maar die is dus even op vakantie.
Ik ben druik bezig met een huis te kopen. vandaar dus/
Jp, ik mail je morgen even....
/ViPeRII\
it's alive, aliiiiiiiiiiiiveeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:14 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
/ViPeRII\
Heb je er wel een cursus:"Muizen voor n00bs" bij gedaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef RudyCarell het volgende:
Mogguh... Vanavond knal ik TS ook weer aan... Vindt het best leuk eigenlijk...
@Sickert: Geen tijd gehad naar het postkantoor te gaan, dus maar via interne post, het kan dus goed zijn dat je muis in een " Welkom bij de LOI" doos komt, met daarin de echte doos...![]()
heb jij niet toevallig thuis een paar cd'tjes met taal cursussen van de loi liggen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef RudyCarell het volgende:
@Sickert: Geen tijd gehad naar het postkantoor te gaan, dus maar via interne post, het kan dus goed zijn dat je muis in een " Welkom bij de LOI" doos komt, met daarin de echte doos...![]()
Done.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef escape_nl het volgende:
Ursel of Frank, wil 1 van de 2 even het bof forum offline gooien met een melding dat het forum dit weekend online komt, er gaan mensen zich registeren
staan ook allemaal op ftdquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
heb jij niet toevallig thuis een paar cd'tjes met taal cursussen van de loi liggen?![]()
mag je mij de volgende keer gaan uitleggen hoe die schizzel werktquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:12 schreef escape_nl het volgende:
[..]
staan ook allemaal op ftd
@Frank, super thx
FTD niet hoor..quote:
FTD zelf idd niet nee, maar al die pr0n die je er vanaf leeched welquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:15 schreef ursel het volgende:
[..]
FTD niet hoor..
De informatie die je ermee vind binnenhalen zelfs ook niet.
De informatie erop zetten dan weer wel.![]()
zoals ik in het vorige topic al tegen je had gezegdquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Iemand toevallig een tip waar ik goedkoop een BF2 deluxe kan kopen?
downloaden is nog steeds niet illegaalquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef VeerMans het volgende:
[..]
FTD zelf idd niet nee, maar al die pr0n die je er vanaf leeched wel
Hier!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Iemand toevallig een tip waar ik goedkoop een BF2 deluxe kan kopen?
Ook niet..quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef VeerMans het volgende:
[..]
FTD zelf idd niet nee, maar al die pr0n die je er vanaf leeched wel
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=257quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
http://www.play.com/Games/PC/CART/3-/1060473/-/Product.html?cur=258
ik weet dat je het in ponden moet afrekenen. heb alleen het zo neergezet dat ie duidelijk ziet dat het 29 euro kost.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=257
Damn, waarom accepteren die debielen geen Paypall, of Payroll...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=257
Thanxquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier!
Owja Play, vergeten te kijken. Play dus. Zorg dat je het product in ponden in je winkelwagentje zet ivm de koers.
quote:Bestelling geplaatst
Uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt zo snel mogelijk een mailtje over de verdere afhandeling.
Als je het download moet je toch ook het orgineel bezitten?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Ook niet..
Al die pr0n die jij erop zet wel.
Het geweldige beleid van nederland (net zoals met drugs). Je mag het wel gebruiken, je mag het alleen niet kweken/posten![]()
Leiderdorp - lees Leidenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef staticdata het volgende:
debielentis een supertoko
welke debiel heeft er nou geen creditcard![]()
Waar woonr je als ik vragen mag?
Ja ik heb geen creditcard.quote:
Heb het nog afgelezen ook. De manier hoe hij het typt laat je lezen maar volgens mij spoort hij niet helemaalquote:
ach ik had het best bij play.com voor je kunnen bestellen. scheelt 10 euro. denk wel dat je het nu eerder heb dan bij play.com, maar wat heb je eraan zolang je nog op je videokaart moet wachten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen creditcard.
Is er wat mis met die toko? Heb het spel nu voor 41.50 incl verzendkosten.
loop dan gewoon even naar dehaarlemmerstraat en pick hem up bij FRS of Dixons of zo, nu moet je en wachten en verzendkosten betalenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen creditcard.
Is er wat mis met die toko? Heb het spel nu voor 41.50 incl verzendkosten.
quote:Valt jullie dat niet op? In de 'betere' AH's zitten altijd ramgeile mokkels achter de kassa's. Tenminste, bij de AH XL waar ik soms kom. Selecteren ze daar op hoofden en kontjes, of wat? Het zal die ouwe snoepert uit de reclame wel zijn, Dhr. van Dalen. Hij doet het goed in ieder geval!
Maar nu... hoe versier je zo'n 16-jarig mèske? Ik heb al eens een keer gedaan alsof m'n pinpas niet helemaal werkte, steeds verkeerd er doorhalen. Toen zei ze: "Geef maar, ik wrijf 'm even schoon met m'n blouse, maar die is ook niet echt schoon hoor, hihi!".
Ik kan je zeggen! Ik heb een week lopen ruiken aan die pinpas! God, wat was ik geil!
Sommigen dragen hun werkblouse ook zo lekker ver open. Dan krijg ik al helemáál een bobbel in de broek als ik m'n peperkoek en Fristi afreken.
quote:Schrik niet van de TT, want ik ben lang zo 'eng' niet als het lijkt. Ik heb echter wel een hobby die veel mensen vreemd vinden. Of... hobby... ik weet niet of je het zo mag noemen. Misschien is 'fetisj' een beter woord. Verder irrelevant.
Ik mag graag aan fietszadels van vrouwen en meisjes snuffen. Ik heb dat al best een tijdje. Ik ben nu 21, maar ik doe dit al een jaar of 6, vanaf m'n 15e dus, voor de rekenaars onder ons.
Vroeger deed ik het bij grote fietsenstallingen, waar ik onopvallend te werk kon gaan. Immers, als je buk naast een fiets lijkt het voor anderen net alsof je iets met je slot doet, of het sleuteltje zoekt, maar ik snoof dan lekker de geur van het zadel op. Nadeel is dat die fietsen er vaak al lang staan, dus er geen lekkere 'natte' geur meer van een vrouw aan zit. Tenzij ze een erg sterke geur hebben van zichzelf...
Wat ik nu soms doe - als ik me verveel - is rustig door de stad fietsen, met de oogjes open voor mooie meiden. Als ik dan een lekker ding zie volg ik ze op veilige afstand met m'n fiets. Ik hoop dan altijd dat ze snel stoppen en hun fiets parkeren, want dan is het zadelluchtje nog kakelvers! Zodra ze uit het zicht zijn ga ik naar hun fiets toe en ruik lekker aan het zadel. Zeker in de zomer, met dit warme weer, is dat een genot.
Hoe benauwder het weer, hoe beter. Heerlijke zoete geuren komen voorbij, maar soms zit er ook wel eens een gore vislucht bij, da's dan gewoon balen. Maar dat houdt m'n hobby wel spannend hè. 't Is toch altijd maar weer de vraag... ga ik genieten, of ga ik kokhalzen?
De fijnste avond om zadeltjes te ruiken is donderdagavond, als alle jonge studentes op stap gaan in de stad en massaal hun fietsen op de pleinen en in de stegen parkeren. Het is dan toch een drukte van jewelste, dus mijn aanwezigheid valt totaal niet op. Dan kan ik heerlijk ongestoord m'n gang gaan. Na een uurtje bezig geweest te zijn ben ik ongelofelijk geil en ga dan meestal maar gauw naar huis. Nou ja, wat ik daar dan doe laat zich raden. Juist. Even het plafond witten.
Enfin, noem me een viespeuk, een perverseling, of een gestoorde vuilak... Ik vind, we zijn allemaal anders en de een gedraagt zich als de massa en de ander niet. Ik ben 'de ander'. Ik doe niets strafbaars en/of schadelijks... ik doe het puur voor eigen genot en val niemand lastig.
AHUM.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:14 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
/ViPeRII\
lettertype (of lettertje even in superscript veranderenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoe ik een 2 met een kleine 6 (rechtsboven) doe in Word?
Dus 2 tot de 6de macht....
downloaden is in Nederland legaal, uploaden niet. Uitzondering geld voor games en software.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:37 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Als je het download moet je toch ook het orgineel bezitten?
Ik kan hem nog annuleren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
ach ik had het best bij play.com voor je kunnen bestellen. scheelt 10 euro. denk wel dat je het nu eerder heb dan bij play.com, maar wat heb je eraan zolang je nog op je videokaart moet wachten.![]()
Verzendkosten bij Play zijn altijd gratis. BInnen NL zal het je ¤ 1,56 kosten denk ik. Moet static het ff wegen en de tarieven checken op http://www.tpgpost.nlquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:57 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ik kan hem nog annuleren.
Als jij hem voor mij wil bestellen lijkt me dat wel chiller eigenlijk... Is het verzenden naar nederland ook gratis, of komt er dan nog 5 euro bij ofzo.
Ja maar Naar nederland ook?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Verzendkosten bij Play zijn altijd gratis. BInnen NL zal het je ¤ 1,56 kosten denk ik. Moet static het ff wegen en de tarieven checken op http://www.tpgpost.nl
ik heb whiteops gistermiddag tussen 3 en 4 uur gekicked, het verhaal is een beetje doorzichtig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
AHUM.
dan kun je toch wel gewoon reageren en mij even informeren? Plus ik heb whiteops regelmatig online gezien en zelfs gekicked.(3 dagen geleden ook nog.)
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:47 schreef escape_nl het volgende:
als je sommige topics leest in de sexsualiteit topics, sjonge jonge zeg
[..]
[..]
me tooquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef Razorback het volgende:
Morgen de laatste dag werken aanwezig zijn en dan genieten van mijn vakantie
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kan ook gewoon een ander bezorgadres opgeven. Dat lijkt mij het makkelijkste.
das waar inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kan ook gewoon een ander bezorgadres opgeven. Dat lijkt mij het makkelijkste.
Het komt door EA, als het aan ons lag was de server probleemloos maar helaas. het valt me wel op dat onze server vaker crasht dan andere. echter kan dit veroorzaakt worden door een paar vaste bezoekers, die zich er niet van bewust zijn. het is helaas niet anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef SoA-Holic het volgende:
DrSphinx hier, ik zit de laatste tijd af en toe op jullie server maar de verbinding is de laatste tijd wel erg brak. Ben je lekker aan het gamen, word ik er weer uitgeknald. Is dat BOF z'n schuld, of die EA patch? Want ik heb het wel vaker dan op de andere servers waar ik speel.
Verder hebben jullie een leuk servertje![]()
Kan aan jou zelfs liggen, ik had ook random disconnects, maar na het installeren van de AMD Dual core patches, knalt BF2 alleen vast als onze server crasht...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef SoA-Holic het volgende:
DrSphinx hier, ik zit de laatste tijd af en toe op jullie server maar de verbinding is de laatste tijd wel erg brak. Ben je lekker aan het gamen, word ik er weer uitgeknald. Is dat BOF z'n schuld, of die EA patch? Want ik heb het wel vaker dan op de andere servers waar ik speel.
Verder hebben jullie een leuk servertje![]()
SD bestelt BF2 met zijn CC en laat hem op jouw huisadres bezorgen.quote:
Wat ben je toch slimquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
SD bestelt BF2 met zijn CC en laat hem op jouw huisadres bezorgen.
Sim-pel
Ik speel ook niet veel meer, maar gemiddeld elke 5 potjes flikkerd hij er wel uitquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb sinds patch 1.3 nog geen crash meegemaakt met de server, maar ja ik speel niet zo heel veel.
Maar afgelopen maandag en dinsdag helemaal nergens last van, al scheelde het dinsdag even niet veel.
Goed je best doenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Trouwens, hoe hebben jullie je knife en pistol award gehaald?
Als ik met esn mes aan kom lopen word ik direct overhoop geknald, zelfde verhaal met pistol.
misschien moet je er wel mee wachten. bij 1.4 heb je infantry mode. misschien dat het haalbaarder is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Als ik met esn mes aan kom lopen word ik direct overhoop geknald, zelfde verhaal met pistol.
Knife heb ik niet, aangezien ik daar geen moeite voor wil doenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Kloptquote:
Pistol is niet te moeilijk, gewoon lopen met je PKM, iemad 1 keer beschietn niet in hoofd, de rest afmaken met gun...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik schijn ook arrogant te zijn, kwam ooit in mijn beoordeling naar boven op mijn werkquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Goed je best doen
Of een K&P server opzoeken
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
misschien moet je er wel mee wachten. bij 1.4 heb je infantry mode. misschien dat het haalbaarder is.
ik had geluk doordat er bij mij een squad van 4 man dacht te kunnen spawnrapen. toen was het![]()
je moet veel snipers pakken. gewoon met je normale gun lopen en op het laatst je knife pakken. en dolphin duiken met een mes op de beentjes inhakken werkt het beste.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Knife heb ik niet, aangezien ik daar geen moeite voor wil doen
Pistol heb ik vrij eenvoudig gehaald door als spec ops of sniper rond te lopen met me gun. Gewoon een beetje met andere meelopen en dan de kills afsnoepen.
Probeer altijd achter de vijand te komen, dat scheelt een hoop.
Met me gans account had ik de eerste dag meteen mijn pistol badge al.
gedverdemme!! no details plzzzz..quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:01 schreef staticdata het volgende:
soms kom je ook wel eens op servers waar gasten het in 1x hebben besloten met z'n allen te doen. dat had ik dus.
jij mag datquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik schijn ook arrogant te zijn, kwam ooit in mijn beoordeling naar boven op mijn werk![]()
no prob ! zullen mn ouders wel denken '' wat gaat ie nu weer doen''quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef RudyCarell het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:39 schreef staticdata het volgende:
homo's
Ach als we een kwaliteitsdrempel zouden neerleggen dan wordt het een kleine clan vrees ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:06 schreef -chiel- het volgende:
Maar sommige hier zien bepaalde kwaliteiten bij hem waar zij zelf ook voordeel van hebben en zien het daarom wel zitten.
Ach een balletje opgooien kan wat mij betreft geen kwaad maar goed we gaan niet voor hem door het stof. Dat geld voor iedereen, we zijn allemaal gelijkwaardig en we spelen voor de lolquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:54 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb het verhaaltje een beetje gevolgd in mijn GoT periode.![]()
Die 404 kwam erg arrogant over en is tot het laatst overtuigd gebleven van zijn gelijk dat teamkillen mag voor de chopper. De posts hier kwamen erg arrogant over moet ik zeggen. Anders gezegd past het wel meer in de sfeer van Fok.
Denk niet dat het wijs is om hem te vragen. Moet uit zichzelf komen. Vragen levert al direct een scheve verhouding op.
Tenminste, dat is mijn standpunt. MisterFox heeft dat ook eens geflikt en dat heb ik half door de vingers gezien, mede omdat hij vlak daarna zelf vertrok en al wat langer meeliep en het natuurlijk al niet de meest volwassen persoon wasquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Over 404s, mij maakt het allemaal niks uit, maar als je de regels duidelijk overtreedt, dan vlieg je gewoon van de server af. BoF of niet. BoF uit.
Wat nou geouwehoer ? Tis altijd erg nuttige informatie hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:12 schreef ursel het volgende:
Zal het volgende keer ook doen dan.. Maar wordt soms gek van al dat ge-ouwehoer.. Concentreer me vaak liever alleen op het spel. Dus luister dan ook niet echt naar al dat geneuzel van jullie en heeft het uiteindelijk toch weinig zin dat ik op TS zit..![]()
Ooh.. en ff snel van kanaal wisselen gaat ook niet echt op. Als ik vanuit BF2 even snel naar windows terug moet duurt het een eeuwigheid en kan ik dus ff niet spelen.(vandaar dat ik in december dus ook maar ga upgraden)
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb je er wel een cursus:"Muizen voor n00bs" bij gedaan
Kevin gaat studerenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:21 schreef Sickert het volgende:
no prob ! zullen mn ouders wel denken '' wat gaat ie nu weer doen''
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Ow ja, en willen jullie niet meer zo spammenIk kan op m'n werk echt geen enkele website zien
Teletekst
, Gmail
, nu.nl
![]()
Heb Fok! nog maar niet geprobeerd, wil er nog langer werken dan m'n introductieperiode
apps downloaden is wel illegaalquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:15 schreef ursel het volgende:
[..]
FTD niet hoor..
De informatie die je ermee vind binnenhalen zelfs ook niet.
De informatie erop zetten dan weer wel.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef staticdata het volgende:
debielentis een supertoko
welke debiel heeft er nou geen creditcard![]()
come again?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Ben je de regels nu alweer verdwenen.![]()
zoek op knife en je krijgt een lijstjequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:45 schreef VeerMans het volgende:
ff 5 min door de serverlijst heenbladeren en je hebt een K&P server gevonden. Niet te lang blijven hangen want het mag idd niet nee
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Kevin en ik zijn nu DTM3 aan het spelen, echt coolIedereen die mee wil doen:
Simulation Modes -> Online -> Gamespy account verzinnen -> browse games -> search (ofzo) en dan zoeken naar een password protected game.
Game heet FJD2, password is FJD of fjd
Welkom! Ik heb je wel een paar keer gezien van de week op de serverquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:49 schreef preetn_BE het volgende:
ik moest mij hier voorstellen van diamond om de clan te joinen. Ik ben simon deprez kben 17jaar oud ik verjaar op 26 januari en ik woon in west-vlaanderen belgië. ik speel bijna 9 maanden btf2 ik speel al een grote week op jullie server en die is echt leuk om op te spelen. Als je nog iets moet weten vraag het dan maar mijn email is deprezsimon@skynet.be
hebben ze er geen kleine steentjes tussen gedaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Videokaart binnen
Dat ding weegt GVD een halve kilo
ff installeren
Welkom! Je hebt het gevonden dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:49 schreef preetn_BE het volgende:
ik moest mij hier voorstellen van diamond om de clan te joinen. Ik ben simon deprez kben 17jaar oud ik verjaar op 26 januari en ik woon in west-vlaanderen belgië. ik speel bijna 9 maanden btf2 ik speel al een grote week op jullie server en die is echt leuk om op te spelen. Als je nog iets moet weten vraag het dan maar mijn email is deprezsimon@skynet.be
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:48 schreef BattleLies het volgende:
Homoooooooos!
JP heeft m'n autoradio en speakers erin gezet en het geluid is superOntzettend bedankt!
Nu alleen maandag nog ff de Tweeters installeren.
Frank hier
liever nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:57 schreef BattleLies het volgende:
Kunnen we de Arnhem zuip-meet niet uitstellen
JP en Lies kunnen al niet....
Dan is de ontgroening als ik er al bijna weer weg benquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:06 schreef BattleLies het volgende:
Mja okey ik kan ook de komende weken niet maar ik vind gewoon dat we met z'n alles Ferdi's huis moeten ontgroenen! Ik ben ook nog een beetje gaar van afgelopen weken
Afgelopen zaterdag 4x gekotst
Grasmaaier ownagequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef Sickert het volgende:
was net lachen met diekie
laatste rondje steeds achter m gereden samen met ferdi
en net voor de finish er langs
Ja, morgenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Blijf je daar maar zo kort dan Ferdi? Ik kom in ieder geval een keer langs!
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:48 schreef RudyCarell het volgende:
Mogguh... Laatste daggie vandaag! Dan lekker 2 weken vrij... Ff promoveren, ben al er bijna![]()
Kleve??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:31 schreef escape_nl het volgende:
Morgen naar Kleve
Ja, idd..quote:
Thanks. Zal er eens naar kijken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:32 schreef ursel het volgende:
Frank,
Hier helemaal onderaan vindt je nog een Joomla theme van BF2. Ook hele mooie andere lay-outs zijn er.
[..]
Kleve??![]()
bedankt ik heb me ook al aangemeld op dat ander forumquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Welkom! Je hebt het gevonden dus.
Heb je je ook aangemeld op www.bandoffokkers.nl/forum ?
Zou zeggen blijf posten en blijf komen op de server dan ben je de bof-tag wel waardig![]()
Hoezo niet dan??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:23 schreef staticdata het volgende:
nog 1 dagje, totaal geen zin. morgen six flags gaat ook al niet door. gaat lekker
Mijn Driver Special Ability points staat nu op 8034quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:54 schreef staticdata het volgende:
Driver Special Ability points 2921
goh hoe kan dat nou komen
gisteren ook me 1000e heallingpoint gehaald
Ik zit al aan dik 4000 heals, maar 20 in 1 ronde lukt steeds net nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mijn Driver Special Ability points staat nu op 8034![]()
En nog 2 heals dan zit ik ook aan de 1000
u neem 1 boffer die u tegenstander is. deze boffer laat u telkens de artillery etc opblazen. u gaat vrolijk repairen en tadaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:55 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik zit al aan dik 4000 heals, maar 20 in 1 ronde lukt steeds net niet![]()
Driver heb ik er pas 673, maar dat ligt misschien aan mijn rijstijl![]()
Heeft iemand misschien een tip waar en hoe ik het best wat repairpunten kan scoren? (voor de badge)
vrienden waarme we zouden gaan vonden het te warm ofzo, maar het zal uiteindelijk wel een financiele achtergrond hebben.quote:
Ziet dat er even gaar uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We kunnen morgen trouwens hier naartoe:
http://web.discotheekmanhattan.nl
Die zijn tenminste open tot 5 uur. Meeste andere zaken gaan in Arnhem al om 2:00 dicht.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
vrienden waarme we zouden gaan vonden het te warm ofzo, maar het zal uiteindelijk wel een financiele achtergrond hebben.
Het kan heel rustig zijn ja, iedereen is op vakantie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:04 schreef staticdata het volgende:
ach man 29 graden, 80% van nederland gaat weg, ik zeg het word erg rustig morgen. maar ja...
nee dan wilde ze naar het strands 's avonds. alsof dat niet druk is!
volgens mij moet je alleen de ranking ff nalopen. jp & baus moesten volgens mij omgedraaid worden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ga de OP even aanpassen, moeten Viper en Whiteops eruit? En zijn er nog nieuwe mensen die er bij moeten, zoja wie??
Je mag mij nog wel ff op de laatste plaats laten staan..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ga de OP even aanpassen, moeten Viper en Whiteops eruit? En zijn er nog nieuwe mensen die er bij moeten, zoja wie??
Zet Saint en Preet_BE er maar bij, als zij kunnen de tag ook gaan dragen. Na het weekend even kijken of ze inderdaad gepost hebben op ons bof forum. Zal ze dit weekend aanspreken, of iemand anders van de clan, dat ze de tag kunnen dragen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij moet je alleen de ranking ff nalopen. jp & baus moesten volgens mij omgedraaid worden.
en de huisvriend Postman kan er ondertussen ook wel uit als tekst zijnde.
Heel veel meer is er volgens mij niet, althans niet na 2 uur.quote:
Ben je vreemd gegaan met incoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Zet Saint en Preet_BE er maar bij, als zij kunnen de tag ook gaan dragen. Na het weekend even kijken of ze inderdaad gepost hebben op ons bof forum. Zal ze dit weekend aanspreken, of iemand anders van de clan, dat ze de tag kunnen dragen.
Gisteren nog heerlijk gegamed met Inco als piloot, wij zaten in de cobra en Diamond en 404s in de havoc, ging erg gelijk op, met name de verrassingsaanvallen van ons.
Later die avond weer zoals het hoort met Puni gevlogen, blijft toch anders![]()
Ik zat naar deze lijst te kijken en dan onderaan:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:24 schreef staticdata het volgende:
21% dat is zo'n beetje standaard bij iedereen. of bedoel jij wat anders?
Ik ga niet zoals ik al eerder zeiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heel veel meer is er volgens mij niet, althans niet na 2 uur.
We zien wel.
Hoe is trouwens de planning? Ik weet niet eens waar ik heen moet en hoe laat![]()
Ik kom niet verder dan Arnhem, zaterdag
Drop het maar in mijn mailbox, dan kijk ik vanavond wel even.
Haha jullie gingen al die keren extreem hoog vliegen en wachten op ons totdat we down waren. Heel irri want als chopper zijnde ben je iig kansloos wanneer je lager vliegt dan de tegenstander.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Zet Saint en Preet_BE er maar bij, als zij kunnen de tag ook gaan dragen. Na het weekend even kijken of ze inderdaad gepost hebben op ons bof forum. Zal ze dit weekend aanspreken, of iemand anders van de clan, dat ze de tag kunnen dragen.
Gisteren nog heerlijk gegamed met Inco als piloot, wij zaten in de cobra en Diamond en 404s in de havoc, ging erg gelijk op, met name de verrassingsaanvallen van ons.
Hehequote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:37 schreef staticdata het volgende:
was wel leuk om die battles te zien. en dan TS
> hij ging er dwars doorheen!!!
< nee hoor hij ging langs ons
> homo's!!!
Dat is het niet... je moet het zo zien:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:43 schreef staticdata het volgende:
die statistieken kloppen niet helemaal. accuracy van de defribilator is bij mij 60% terwij ik 200 keer dood om 5 kills ofzo heb met dat ding
geweldige dialogen waren het,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe
> Nooooooob
< Jij kan helemaal niet gunnen Inco!
> homo's!!!!
![]()
als me kogels met de At gaan raak ze vliegen alleen soms dankzij een bug door jeeps heenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat is het niet... je moet het zo zien:
Bv. van de 100 keer dan je die dingen hebt gebruikt heb je 60 keer iemand geraakt (dus gerevived)
AT/AA is bij jou ongeveer 50% dus de helft van je kogels gingen dan raak en de helft mis.
Snap je?![]()
Die zin klopt niet helemaal geloof ikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
als me kogels met de At gaan raak ze vliegen alleen soms dankzij een bug door jeeps heen![]()
![]()
Als je gekilled wordt (waarmee dan ook) terwijl je de defibrillator vast hebt, dan staat in de stats dat je ermee gekilled bent!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:43 schreef staticdata het volgende:
die statistieken kloppen niet helemaal. accuracy van de defribilator is bij mij 60% terwij ik 200 keer dood om 5 kills ofzo heb met dat ding
Ik weet niet hoe ze het tellen maar voor zover ik weet ben ik hooguit 5x door die dingen gedood (want wie loopt daar nou mee rond om iemand te doden) maar volgens me stats ben ik er wel 300x door gedood. Dat klopt dus niet helemaal. Maar soms schiet ik iemand met AT uit zijn vodnik en dan heb ik hem gekilled met een vodnikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:56 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als je gekilled wordt (waarmee dan ook) terwijl je de defibrillator vast hebt, dan staat in de stats dat je ermee gekilled bent!
Dus je bent er dan niet mee gekilled maar zo wordt het wel geteld!!??
Accuracy is inderdaad het aantal keren dat je op de knop heb gedrukt tov. het aantal keren dat je er iets mee raakte.
Dat bedoel ik, er zijn een aantal van die vreemde zaken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik weet niet hoe ze het tellen maar voor zover ik weet ben ik hooguit 5x door die dingen gedood (want wie loopt daar nou mee rond om iemand te doden) maar volgens me stats ben ik er wel 300x door gedood. Dat klopt dus niet helemaal. Maar soms schiet ik iemand met AT uit zijn vodnik en dan heb ik hem gekilled met een vodnik![]()
Laatst doodde ik jedi (als ik het goed heb) met me mes en er stond (Lav 25) achter.
Vertel mij wat... als servervuller doen we niets anders nu dan knife en shock paddles battlesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:04 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, er zijn een aantal van die vreemde zaken.
Als je met de paddles in je hand doodgaat staat er vaak niet achter waarmee dat gebeurde (ik heb er 1036 dus het is me wel eens opgevallen) maar hij wordt dan geteld als een death dmv de defibrillator.
Het is btw wel leuk om er iemand mee te killen, 1 hit en hij is dood.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zie trouwens dat ik nu me expert spec ops en support ook kan halen (40 kills in a round) Dus punisher die zich een keer aanmeld om mijn piloot op sharqi te zijn??Normaal als ik (mee)vlieg neem ik AT of sniper.
niets speciaals geloof ik, gewoon ff met het vrouwtje winkelen/ff gezellig doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:
nu wil ik het toch weten Escape.....
Wat is er in kleve te doen
> Lieverd hou eens even deze tas vast ik ga even wat passenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:56 schreef staticdata het volgende:
ach zo ofwel
de vrouw tegen escape
> Lieverd kijk een leuk t-shirt pas het eens
< Ja lieverd
> winkel 2: kijk een leuke broek
< ja lieverd
> winkel 3: leuke schoenen, pas ze eens
< ja lieverd
>zal ik rijden? okquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:56 schreef staticdata het volgende:
ach zo ofwel
de vrouw tegen escape
< Ja lieverd
< ja lieverd
< ja lieverd
Dan zou het beide in een rondje kunnen ja! Anders zullen het wellicht 2 rondjes worden. (Moeten we wel de MEC-chopper hebben)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:44 schreef staticdata het volgende:
[..]ik vind het prima
dan gaan we gewoon de eerste keer de lucht in, maak je 40 kills als spec ops, dan crashen we, gaan we weer omhoog en maak je nog een keer 40 kills.
ff een keer sharqi op 64 zou op zich wonderen kunnen doen
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:06 schreef escape_nl het volgende:
[..]
>zal ik rijden? ok
<15 min later, noob, ik rij wel, ga jij maar de kaart lezen.
>15 min later, waar zitten we?
<Weet ik veel, jij leest toch de kaart?
>Schat we zitten vlak bij Groningen, daar kan je ook gezellig winkelen...![]()
we kunnen het vanavond proberenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan zou het beide in een rondje kunnen ja! Anders zullen het wellicht 2 rondjes worden. (Moeten we wel de MEC-chopper hebben)
Primaquote:
Lol, oefening baart kunst. Niemand kan het in het begin, als je maar genoeg probeerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef preetn_BE het volgende:
leuk dat gaan winkelen bij jullie
![]()
als ik met me ma ging krijg ik een hoop van alles voorgeschoteld en dan na een half uur van passen wat doe je mee?
nu is het van: ah leuke T-shirt, eve passen, die gaat, oke meedoen, volgende.
ik ben klaar in 15 min in plaats dan een half uur. en zo spaar ik de heflt van de tijd uit als ik ga shoppen wat me meer tijd op levert om te leren vliegen met een aanvalshelicopter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:56 schreef staticdata het volgende:
ach zo ofwel
de vrouw tegen escape
< Ja lieverd Roger That
< ja lieverd Roger That
< ja lieverdI need artillery overhere sir!
Op het BoF Forum. Die is even down. Morgen werkt ie weer en kun je een account aanmakenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:34 schreef preetn_BE het volgende:
een vraagje waar vind je die clan ranking?
In de OP (openingspost)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:34 schreef preetn_BE het volgende:
een vraagje waar vind je die clan ranking?
bedankt he zal ik morgen doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op het BoF Forum. Die is even down. Morgen werkt ie weer en kun je een account aanmaken
Hehequote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja en dan komt bij het winkelen de vraag: Ik vind hem wel leuk, wat vind jij ervan?
Dan braaf ja staat je leuk.
En vervolgens hangt ze hem terug in het rek![]()
En dat herhaalt zich een aantal keer![]()
Vanavond ga ik ook weer even online en ik denk dat ik diamond en SD ga tegen werken met het behalen van die 40 kills![]()
Trouwens als je bij de US zit, dan moet je altijd als engineer en support in de heli stappen, dan kun je je heli altijd blijven repairen en resupplyen. Kan natuurlijk ook met een kratje, maar die is niet altijd beschikbaar.
duurt nooit zo lang hoor gewoon blijven...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:45 schreef preetn_BE het volgende:
er zit niemand op de server :s
Dat werkt niet met een chopper, zelfde als je in je apc zit dat je dan jezelf ook niet kan repairen. resupply werkt dus ook niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Trouwens als je bij de US zit, dan moet je altijd als engineer en support in de heli stappen, dan kun je je heli altijd blijven repairen en resupplyen. Kan natuurlijk ook met een kratje, maar die is niet altijd beschikbaar.
altijd leuk, het belgisch nederlandsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:52 schreef preetn_BE het volgende:
aja ik ga dat wat verder gaan wachten
Nee, je moet wel landen, maar dat mag toch geen probleem zijn, zet hem gewoon ergens neer waar niemand is stap beide uit en voila. Je kunt weer verder gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat werkt niet met een chopper, zelfde als je in je apc zit dat je dan jezelf ook niet kan repairen. resupply werkt dus ook niet.
op die manier werkt het inderdaad, maar dat kan dus ook voor de mecquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, je moet wel landen, maar dat mag toch geen probleem zijn, zet hem gewoon ergens neer waar niemand is stap beide uit en voila. Je kunt weer verder gaan.
Oh en de server raakt in de middag maar heel zelden vol, dus doe geen moeite en zoek een andere server.
Goh ik ben vandaag echt aardig![]()
lol je raakte geen tiet man!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ja maar voor de MEC is het niet nodig, aangezien die altijd kunnen repairen in hun basis.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
op die manier werkt het inderdaad, maar dat kan dus ook voor de mec
nou dan weet jij voor de volgende keer hoe je het moet doen, wordt je niet telkens voor noob uitgemaaktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:25 schreef Incolumis het volgende:
ja duh je stak je stick gewoon in zijn aars en hoppa hij begon weer met schieten
inkoppertje
escape zegt niet noob, hij zegt "ik moet poepen!"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou dan weet jij voor de volgende keer hoe je het moet doen, wordt je niet telkens voor noob uitgemaakt![]()
Title: Recapture of Sharqi Peninsulaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef preetn_BE het volgende:
Waar kan je dat filmpje vinden?
ff luisteren.quote:
Hoeveel geheugen heb je erin hangen en welke processor?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:37 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Loopt lekker soepel dat spel.
Alleen mijn computer is super langzaam sinds ik die kaart erin heb gestopt...
Even de laatste drivers downloaden, misschien dat dat helpt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:37 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Loopt lekker soepel dat spel.
Alleen mijn computer is super langzaam sinds ik die kaart erin heb gestopt...
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
ff luisteren.
Edit: wel aardig, maar ja als je er een hardcore versie van had gepost had ik het ook aardig gevonden
Nu 512MB maar voor die kaart had ik er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoeveel geheugen heb je erin hangen en welke processor?
ping 400msec :/quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou Inco, jij bent ook een noob. Tot 3x toe wil hij iemand met een auto van zijn team laten jumpen dmv c4's op Karkand bij Market en tot 3x toe laat hij ze te laat afgaan.![]()
![]()
ouwe vidcard drivers verwijderd?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:00 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Nu 512MB maar voor die kaart had ik er geen problemen mee.
Ik heb inmiddels 2 gig bij besteld.
Verder 3.0 GHz P4
De laatste drivers zijn geinstalleerd...
Ik zeg dat altijd tegen mijn baasquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:33 schreef staticdata het volgende:
mwoah ik origineel tot 5 uur nog maar denk dat ik eerder weggaat.
de baas zei zelf dat ik het niet te laat moest maken![]()
Vertel ik morgen allemaal welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks. Zal er eens naar kijken.
Ferdi, wat de hel ga je in Roemenië doen? Vrouwtjes ronselen?
Ik ben er morgen niet zoals al paar keer eerder gezegd...sorry mate...ik kom zeker nog een keer langs...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vertel ik morgen allemaal wel
Moet nu haasten naar een etentje.
Kevin is er rond 15:00 dus als iedereen er dan ook ongeveer is dan is dat een perfecte tijdMailtje volgt nog maar pas heel laat vanavond
Dat is een vraag waar je heeeeel makkelijk zelf het antwoord voor kan vindenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:29 schreef mash_ het volgende:
hoelang speelt die escape wel niet per dag???
Wanneer heb je de game zelf binnen? en wat gaat je nick worden? (wij zijn altijd op zoek naar verse slachtoffersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:07 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Wel een geile demo, alleen een beetje lomp dat ze vaak gewoon over team genoten heen rampeneren met hun auto's...
Je moet ook niet tegen en met de computer spelen maar tegen en met boffers!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:07 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Wel een geile demo, alleen een beetje lomp dat ze vaak gewoon over team genoten heen rampeneren met hun auto's...
Zoals Chiel zegt maar voor de luie onder ons:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:29 schreef mash_ het volgende:
hoelang speelt die escape wel niet per dag???
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zoals Chiel zegt maar voor de luie onder ons:
Tracked since: 11.06.2005 (405 days)
Total time played: 1624.11 hours (4.01 hrs. per day)
Last Battle: 20.07.2006 at 21:07
Ik had hem nog nooit gezien/van gehoord, goed man!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Title: Recapture of Sharqi Peninsula
Length: 6:25
Size: 188Mb
Codec: Xvid
Download now (Save As doen)
aub niks met NL ervoor of erachter, zo lelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:12 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wanneer heb je de game zelf binnen? en wat gaat je nick worden? (wij zijn altijd op zoek naar verse slachtoffers)
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:23 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Beter 1/6 van de dag spelen als 1/6 van de dag erover lullen!![]()
Eikel!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:36 schreef Incolumis het volgende:
aub niks met NL ervoor of erachter, zo lelijk
Thanx, ben er erg lang mee bezig geweest. Ik was trouwens degene die in de heli zat, als piloot.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik had hem nog nooit gezien/van gehoord, goed man!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Supervet!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Title: Recapture of Sharqi Peninsula
Length: 6:25
Size: 188Mb
Codec: Xvid
Download now (Save As doen)
1 uur en 0 reacties verder,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:31 schreef mash_ het volgende:
ik heb een eigen ranked server.. alleen heb nooit tijd om admin te spelen dus server is beetje doodmaarja komt wel weer.. maar als iemand dus admin wilt spelen moet je je ff melden
wat moet je in godsnaam met een eigen ranked? Geld teveel ofzo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:31 schreef mash_ het volgende:
ik heb een eigen ranked server.. alleen heb nooit tijd om admin te spelen dus server is beetje doodmaarja komt wel weer.. maar als iemand dus admin wilt spelen moet je je ff melden
Zet hem gewoon op SF, als hij een lage ping heeft dan komt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:16 schreef mash_ het volgende:
jamaar ik heb een site www.bf-2142.nl dus kreeg hem van een sponsor
dus heb er niks voor betaalden als 2142 uit is krijgen we daar ook een server voor
Ik heb tijdens de FoD Lan de battlerecorder optie op mijn server aangezet en alles opgenomen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Supervet!
Hoe je dat gemaakt man!? Echt knap!
Er zijn niet veel SF servers, als wij de BoF server op SF zetten in het weekend is hij het hele weekend gevuld.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:42 schreef mash_ het volgende:
lage ping heeft die wel.. maar ik speel nooit sf.. mja speel eigelijk sowiso niet veel meer alleen als de leuke mods uit komen gva ik weer veel spelen ;D
Als ik eens tijd heb zal ik eens kijken of dat wat isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:46 schreef mash_ het volgende:
www.bf2-movies.nl staan ook leuke filmpjes trouwensalleen site doe ik niks meer aan ..
maar filmpjes zijn nog steeds wel leuk
Wat is je ingame nick eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:14 schreef Kanogor het volgende:
Ach, goed om te zien dat zoveel FOK!ers ook deze geweldige game spelen. Ik hop zometeen maar weer eens Kharkand in met mijn L96A1tje...
je gaat gewoon naar unranked server met fraps aanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als ik eens tijd heb zal ik eens kijken of dat wat is
Op zich best leuk om die filmpjes te maken, enig probleem is om aan beeldmateriaal te komen. Er zijn maar weinig server die de battlerecorder aan hebben staan en dan ook nog eens goed ingesteld.
Die naam heb ik wel een aantal keer voorbij zien komen vandaagquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:50 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Ghostandor, ja wanna-be sniper naam ik weet het![]()
Ben je dannnnnnnnnnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:34 schreef RudyCarell het volgende:
Vullen?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben er morgen niet zoals al paar keer eerder gezegd...sorry mate...ik kom zeker nog een keer langs...
Dat zou wel kunnen, ik speel vaak op Kharkand Superserverquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Die naam heb ik wel een aantal keer voorbij zien komen vandaag![]()
Ik weet niet waar je gaat drinken in Arnhem, maar de route van deur tot deur naar de Korenmarkt is voor mij maar 10 minuten lopen, en dan gaan ze ervan uit dat ik maar 5 km/u loopquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben net wakker geworden![]()
Tijd geleden dat ik tot in de middag lag te slapen, helemaal als je weet dat het gewoon bijna 30 graden is in mijn kamer en ik onder mijn dekbed lag![]()
Nu even wat eten en dan misschien nog wel even snel een potje knallen en daarna ga ik lafjes een beetje bier drinken in Arnhem
De route is van deur tot deur voor mij maar 28min en dan gaan ze ervan uit dat ik maar 100km/u gemiddeld rij op de snelweg![]()
Ik weet het ook nog niet waar. Heb je tips?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:49 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je gaat drinken in Arnhem, maar de route van deur tot deur naar de Korenmarkt is voor mij maar 10 minuten lopen, en dan gaan ze ervan uit dat ik maar 5 km/u loop![]()
Ach, je kunt overal wel ergens gezellig een biertje drinken. Tegenover Pinoccio's (Italiaans restaurant) zit een leuke tent waar wij vaak op het terras zitten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet waar. Heb je tips?
Dat komt dan wel goed. En het stappen verder, dus tot in de vroege ochtend?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:07 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Ach, je kunt overal wel ergens gezellig een biertje drinken. Tegenover Pinoccio's (Italiaans restaurant) zit een leuke tent waar wij vaak op het terras zitten.
Tja, er zijn wel een paar leuke tenten maar ik persoonlijk vind het nooit zo geweldig. Op donderdag is er nog wel wat te beleven, maar als je echt goed wilt stappen kun je beter naar Nijmegen gaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat komt dan wel goed. En het stappen verder, dus tot in de vroege ochtend?
homooooo!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat komt dan wel goed. En het stappen verder, dus tot in de vroege ochtend?
Veel te warm om te sexen, tenzij je het in de douche doetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef kievit19 het volgende:over een half uurtje is nathalie hier
alleen geen flauw idee wat we gaan doen
Kev belde me ja, ik kreeg al zo'n voorgevoel met een post van enige tijd terug. Ik wilde nog posten "er moet toch minstens iemand overleden zijn". Of je het gepost hebt of niet, dat ga ik niet terug zoeken daarvoor maken we teveel topics voor aan in een week maar ik heb geen mail ontvangen, geen smsje ontvangen, geen MSN ontvangen en geen belletje ontvangen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga niet zoals ik al eerder zeiBen nog beetje gaar van afgelopen weekend en moet nu echt ff rustig aandoen! Maar ik kom zeker een keer, wil wel eens zien waar Ferdi al die chickies bewaard
droog je ook uit als het te lang duurtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Veel te warm om te sexen, tenzij je het in de douche doet![]()
fer altijd met z'n lange zinnen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kev belde me ja, ik kreeg al zo'n voorgevoel met een post van enige tijd terug. Ik wilde nog posten "er moet toch minstens iemand overleden zijn". Of je het gepost hebt of niet, dat ga ik niet terug zoeken daarvoor maken we teveel topics voor aan in een week maar ik heb geen mail ontvangen, geen smsje ontvangen, geen MSN ontvangen en geen belletje ontvangen.
Mocht je het vergeten zijn, de 22e hebben we afgesproken omdat dat de enige dag was waarop jij nog kon in de komende twee maanden. We schipperen dus met alles en iedereen om er voor te zorgen dat jij ook aanwezig kunt zijn en dan kom je met een laf excuus "ja ik ben nog gaar".
Ik wil er ook geen werelddrama van maken want ik vermaak me prima straks daar gaat het echt niet om maar op deze manier een afspraak 'afzeggen' slaat echt kant noch wal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |