Eikel!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:36 schreef Incolumis het volgende:
aub niks met NL ervoor of erachter, zo lelijk
Thanx, ben er erg lang mee bezig geweest. Ik was trouwens degene die in de heli zat, als piloot.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik had hem nog nooit gezien/van gehoord, goed man!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Supervet!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Title: Recapture of Sharqi Peninsula
Length: 6:25
Size: 188Mb
Codec: Xvid
Download now (Save As doen)
1 uur en 0 reacties verder,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:31 schreef mash_ het volgende:
ik heb een eigen ranked server.. alleen heb nooit tijd om admin te spelen dus server is beetje doodmaarja komt wel weer.. maar als iemand dus admin wilt spelen moet je je ff melden
wat moet je in godsnaam met een eigen ranked? Geld teveel ofzo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:31 schreef mash_ het volgende:
ik heb een eigen ranked server.. alleen heb nooit tijd om admin te spelen dus server is beetje doodmaarja komt wel weer.. maar als iemand dus admin wilt spelen moet je je ff melden
Zet hem gewoon op SF, als hij een lage ping heeft dan komt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:16 schreef mash_ het volgende:
jamaar ik heb een site www.bf-2142.nl dus kreeg hem van een sponsor
dus heb er niks voor betaalden als 2142 uit is krijgen we daar ook een server voor
Ik heb tijdens de FoD Lan de battlerecorder optie op mijn server aangezet en alles opgenomen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Supervet!
Hoe je dat gemaakt man!? Echt knap!
Er zijn niet veel SF servers, als wij de BoF server op SF zetten in het weekend is hij het hele weekend gevuld.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:42 schreef mash_ het volgende:
lage ping heeft die wel.. maar ik speel nooit sf.. mja speel eigelijk sowiso niet veel meer alleen als de leuke mods uit komen gva ik weer veel spelen ;D
Als ik eens tijd heb zal ik eens kijken of dat wat isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:46 schreef mash_ het volgende:
www.bf2-movies.nl staan ook leuke filmpjes trouwensalleen site doe ik niks meer aan ..
maar filmpjes zijn nog steeds wel leuk
Wat is je ingame nick eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:14 schreef Kanogor het volgende:
Ach, goed om te zien dat zoveel FOK!ers ook deze geweldige game spelen. Ik hop zometeen maar weer eens Kharkand in met mijn L96A1tje...
je gaat gewoon naar unranked server met fraps aanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als ik eens tijd heb zal ik eens kijken of dat wat is
Op zich best leuk om die filmpjes te maken, enig probleem is om aan beeldmateriaal te komen. Er zijn maar weinig server die de battlerecorder aan hebben staan en dan ook nog eens goed ingesteld.
Die naam heb ik wel een aantal keer voorbij zien komen vandaagquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:50 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Ghostandor, ja wanna-be sniper naam ik weet het![]()
Ben je dannnnnnnnnnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:34 schreef RudyCarell het volgende:
Vullen?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben er morgen niet zoals al paar keer eerder gezegd...sorry mate...ik kom zeker nog een keer langs...
Dat zou wel kunnen, ik speel vaak op Kharkand Superserverquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Die naam heb ik wel een aantal keer voorbij zien komen vandaag![]()
Ik weet niet waar je gaat drinken in Arnhem, maar de route van deur tot deur naar de Korenmarkt is voor mij maar 10 minuten lopen, en dan gaan ze ervan uit dat ik maar 5 km/u loopquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben net wakker geworden![]()
Tijd geleden dat ik tot in de middag lag te slapen, helemaal als je weet dat het gewoon bijna 30 graden is in mijn kamer en ik onder mijn dekbed lag![]()
Nu even wat eten en dan misschien nog wel even snel een potje knallen en daarna ga ik lafjes een beetje bier drinken in Arnhem
De route is van deur tot deur voor mij maar 28min en dan gaan ze ervan uit dat ik maar 100km/u gemiddeld rij op de snelweg![]()
Ik weet het ook nog niet waar. Heb je tips?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:49 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je gaat drinken in Arnhem, maar de route van deur tot deur naar de Korenmarkt is voor mij maar 10 minuten lopen, en dan gaan ze ervan uit dat ik maar 5 km/u loop![]()
Ach, je kunt overal wel ergens gezellig een biertje drinken. Tegenover Pinoccio's (Italiaans restaurant) zit een leuke tent waar wij vaak op het terras zitten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet waar. Heb je tips?
Dat komt dan wel goed. En het stappen verder, dus tot in de vroege ochtend?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:07 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Ach, je kunt overal wel ergens gezellig een biertje drinken. Tegenover Pinoccio's (Italiaans restaurant) zit een leuke tent waar wij vaak op het terras zitten.
Tja, er zijn wel een paar leuke tenten maar ik persoonlijk vind het nooit zo geweldig. Op donderdag is er nog wel wat te beleven, maar als je echt goed wilt stappen kun je beter naar Nijmegen gaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat komt dan wel goed. En het stappen verder, dus tot in de vroege ochtend?
homooooo!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat komt dan wel goed. En het stappen verder, dus tot in de vroege ochtend?
Veel te warm om te sexen, tenzij je het in de douche doetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef kievit19 het volgende:over een half uurtje is nathalie hier
alleen geen flauw idee wat we gaan doen
Kev belde me ja, ik kreeg al zo'n voorgevoel met een post van enige tijd terug. Ik wilde nog posten "er moet toch minstens iemand overleden zijn". Of je het gepost hebt of niet, dat ga ik niet terug zoeken daarvoor maken we teveel topics voor aan in een week maar ik heb geen mail ontvangen, geen smsje ontvangen, geen MSN ontvangen en geen belletje ontvangen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga niet zoals ik al eerder zeiBen nog beetje gaar van afgelopen weekend en moet nu echt ff rustig aandoen! Maar ik kom zeker een keer, wil wel eens zien waar Ferdi al die chickies bewaard
droog je ook uit als het te lang duurtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Veel te warm om te sexen, tenzij je het in de douche doet![]()
fer altijd met z'n lange zinnen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kev belde me ja, ik kreeg al zo'n voorgevoel met een post van enige tijd terug. Ik wilde nog posten "er moet toch minstens iemand overleden zijn". Of je het gepost hebt of niet, dat ga ik niet terug zoeken daarvoor maken we teveel topics voor aan in een week maar ik heb geen mail ontvangen, geen smsje ontvangen, geen MSN ontvangen en geen belletje ontvangen.
Mocht je het vergeten zijn, de 22e hebben we afgesproken omdat dat de enige dag was waarop jij nog kon in de komende twee maanden. We schipperen dus met alles en iedereen om er voor te zorgen dat jij ook aanwezig kunt zijn en dan kom je met een laf excuus "ja ik ben nog gaar".
Ik wil er ook geen werelddrama van maken want ik vermaak me prima straks daar gaat het echt niet om maar op deze manier een afspraak 'afzeggen' slaat echt kant noch wal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |