Dat werkt niet met een chopper, zelfde als je in je apc zit dat je dan jezelf ook niet kan repairen. resupply werkt dus ook niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Trouwens als je bij de US zit, dan moet je altijd als engineer en support in de heli stappen, dan kun je je heli altijd blijven repairen en resupplyen. Kan natuurlijk ook met een kratje, maar die is niet altijd beschikbaar.
altijd leuk, het belgisch nederlandsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:52 schreef preetn_BE het volgende:
aja ik ga dat wat verder gaan wachten
Nee, je moet wel landen, maar dat mag toch geen probleem zijn, zet hem gewoon ergens neer waar niemand is stap beide uit en voila. Je kunt weer verder gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat werkt niet met een chopper, zelfde als je in je apc zit dat je dan jezelf ook niet kan repairen. resupply werkt dus ook niet.
op die manier werkt het inderdaad, maar dat kan dus ook voor de mecquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, je moet wel landen, maar dat mag toch geen probleem zijn, zet hem gewoon ergens neer waar niemand is stap beide uit en voila. Je kunt weer verder gaan.
Oh en de server raakt in de middag maar heel zelden vol, dus doe geen moeite en zoek een andere server.
Goh ik ben vandaag echt aardig![]()
lol je raakte geen tiet man!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Zet Saint en Preet_BE er maar bij, als zij kunnen de tag ook gaan dragen. Na het weekend even kijken of ze inderdaad gepost hebben op ons bof forum. Zal ze dit weekend aanspreken, of iemand anders van de clan, dat ze de tag kunnen dragen.
Gisteren nog heerlijk gegamed met Inco als piloot, wij zaten in de cobra en Diamond en 404s in de havoc, ging erg gelijk op, met name de verrassingsaanvallen van ons.
Later die avond weer zoals het hoort met Puni gevlogen, blijft toch anders![]()
Ja maar voor de MEC is het niet nodig, aangezien die altijd kunnen repairen in hun basis.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
op die manier werkt het inderdaad, maar dat kan dus ook voor de mec
nou dan weet jij voor de volgende keer hoe je het moet doen, wordt je niet telkens voor noob uitgemaaktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:25 schreef Incolumis het volgende:
ja duh je stak je stick gewoon in zijn aars en hoppa hij begon weer met schieten
inkoppertje
escape zegt niet noob, hij zegt "ik moet poepen!"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou dan weet jij voor de volgende keer hoe je het moet doen, wordt je niet telkens voor noob uitgemaakt![]()
Title: Recapture of Sharqi Peninsulaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef preetn_BE het volgende:
Waar kan je dat filmpje vinden?
ff luisteren.quote:
Hoeveel geheugen heb je erin hangen en welke processor?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:37 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Loopt lekker soepel dat spel.
Alleen mijn computer is super langzaam sinds ik die kaart erin heb gestopt...
Even de laatste drivers downloaden, misschien dat dat helpt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:37 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Loopt lekker soepel dat spel.
Alleen mijn computer is super langzaam sinds ik die kaart erin heb gestopt...
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
ff luisteren.
Edit: wel aardig, maar ja als je er een hardcore versie van had gepost had ik het ook aardig gevonden
Nu 512MB maar voor die kaart had ik er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoeveel geheugen heb je erin hangen en welke processor?
ping 400msec :/quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou Inco, jij bent ook een noob. Tot 3x toe wil hij iemand met een auto van zijn team laten jumpen dmv c4's op Karkand bij Market en tot 3x toe laat hij ze te laat afgaan.![]()
![]()
ouwe vidcard drivers verwijderd?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:00 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Nu 512MB maar voor die kaart had ik er geen problemen mee.
Ik heb inmiddels 2 gig bij besteld.
Verder 3.0 GHz P4
De laatste drivers zijn geinstalleerd...
Ik zeg dat altijd tegen mijn baasquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:33 schreef staticdata het volgende:
mwoah ik origineel tot 5 uur nog maar denk dat ik eerder weggaat.
de baas zei zelf dat ik het niet te laat moest maken![]()
Vertel ik morgen allemaal welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks. Zal er eens naar kijken.
Ferdi, wat de hel ga je in Roemenië doen? Vrouwtjes ronselen?
Ik ben er morgen niet zoals al paar keer eerder gezegd...sorry mate...ik kom zeker nog een keer langs...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vertel ik morgen allemaal wel
Moet nu haasten naar een etentje.
Kevin is er rond 15:00 dus als iedereen er dan ook ongeveer is dan is dat een perfecte tijdMailtje volgt nog maar pas heel laat vanavond
Dat is een vraag waar je heeeeel makkelijk zelf het antwoord voor kan vindenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:29 schreef mash_ het volgende:
hoelang speelt die escape wel niet per dag???
Wanneer heb je de game zelf binnen? en wat gaat je nick worden? (wij zijn altijd op zoek naar verse slachtoffersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:07 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Wel een geile demo, alleen een beetje lomp dat ze vaak gewoon over team genoten heen rampeneren met hun auto's...
Je moet ook niet tegen en met de computer spelen maar tegen en met boffers!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:07 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Wel een geile demo, alleen een beetje lomp dat ze vaak gewoon over team genoten heen rampeneren met hun auto's...
Zoals Chiel zegt maar voor de luie onder ons:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:29 schreef mash_ het volgende:
hoelang speelt die escape wel niet per dag???
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zoals Chiel zegt maar voor de luie onder ons:
Tracked since: 11.06.2005 (405 days)
Total time played: 1624.11 hours (4.01 hrs. per day)
Last Battle: 20.07.2006 at 21:07
Ik had hem nog nooit gezien/van gehoord, goed man!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Title: Recapture of Sharqi Peninsula
Length: 6:25
Size: 188Mb
Codec: Xvid
Download now (Save As doen)
aub niks met NL ervoor of erachter, zo lelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:12 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wanneer heb je de game zelf binnen? en wat gaat je nick worden? (wij zijn altijd op zoek naar verse slachtoffers)
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:23 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Beter 1/6 van de dag spelen als 1/6 van de dag erover lullen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |