Dat werkt niet met een chopper, zelfde als je in je apc zit dat je dan jezelf ook niet kan repairen. resupply werkt dus ook niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Trouwens als je bij de US zit, dan moet je altijd als engineer en support in de heli stappen, dan kun je je heli altijd blijven repairen en resupplyen. Kan natuurlijk ook met een kratje, maar die is niet altijd beschikbaar.
altijd leuk, het belgisch nederlandsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:52 schreef preetn_BE het volgende:
aja ik ga dat wat verder gaan wachten
Nee, je moet wel landen, maar dat mag toch geen probleem zijn, zet hem gewoon ergens neer waar niemand is stap beide uit en voila. Je kunt weer verder gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat werkt niet met een chopper, zelfde als je in je apc zit dat je dan jezelf ook niet kan repairen. resupply werkt dus ook niet.
op die manier werkt het inderdaad, maar dat kan dus ook voor de mecquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, je moet wel landen, maar dat mag toch geen probleem zijn, zet hem gewoon ergens neer waar niemand is stap beide uit en voila. Je kunt weer verder gaan.
Oh en de server raakt in de middag maar heel zelden vol, dus doe geen moeite en zoek een andere server.
Goh ik ben vandaag echt aardig![]()
lol je raakte geen tiet man!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Zet Saint en Preet_BE er maar bij, als zij kunnen de tag ook gaan dragen. Na het weekend even kijken of ze inderdaad gepost hebben op ons bof forum. Zal ze dit weekend aanspreken, of iemand anders van de clan, dat ze de tag kunnen dragen.
Gisteren nog heerlijk gegamed met Inco als piloot, wij zaten in de cobra en Diamond en 404s in de havoc, ging erg gelijk op, met name de verrassingsaanvallen van ons.
Later die avond weer zoals het hoort met Puni gevlogen, blijft toch anders![]()
Ja maar voor de MEC is het niet nodig, aangezien die altijd kunnen repairen in hun basis.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
op die manier werkt het inderdaad, maar dat kan dus ook voor de mec
nou dan weet jij voor de volgende keer hoe je het moet doen, wordt je niet telkens voor noob uitgemaaktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:25 schreef Incolumis het volgende:
ja duh je stak je stick gewoon in zijn aars en hoppa hij begon weer met schieten
inkoppertje
escape zegt niet noob, hij zegt "ik moet poepen!"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou dan weet jij voor de volgende keer hoe je het moet doen, wordt je niet telkens voor noob uitgemaakt![]()
Title: Recapture of Sharqi Peninsulaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef preetn_BE het volgende:
Waar kan je dat filmpje vinden?
ff luisteren.quote:
Hoeveel geheugen heb je erin hangen en welke processor?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:37 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Loopt lekker soepel dat spel.
Alleen mijn computer is super langzaam sinds ik die kaart erin heb gestopt...
Even de laatste drivers downloaden, misschien dat dat helpt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:37 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Loopt lekker soepel dat spel.
Alleen mijn computer is super langzaam sinds ik die kaart erin heb gestopt...
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
ff luisteren.
Edit: wel aardig, maar ja als je er een hardcore versie van had gepost had ik het ook aardig gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |