quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Kevin en ik zijn nu DTM3 aan het spelen, echt coolIedereen die mee wil doen:
Simulation Modes -> Online -> Gamespy account verzinnen -> browse games -> search (ofzo) en dan zoeken naar een password protected game.
Game heet FJD2, password is FJD of fjd
Welkom! Ik heb je wel een paar keer gezien van de week op de serverquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:49 schreef preetn_BE het volgende:
ik moest mij hier voorstellen van diamond om de clan te joinen. Ik ben simon deprez kben 17jaar oud ik verjaar op 26 januari en ik woon in west-vlaanderen belgië. ik speel bijna 9 maanden btf2 ik speel al een grote week op jullie server en die is echt leuk om op te spelen. Als je nog iets moet weten vraag het dan maar mijn email is deprezsimon@skynet.be
hebben ze er geen kleine steentjes tussen gedaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Videokaart binnen
Dat ding weegt GVD een halve kilo
ff installeren
Welkom! Je hebt het gevonden dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:49 schreef preetn_BE het volgende:
ik moest mij hier voorstellen van diamond om de clan te joinen. Ik ben simon deprez kben 17jaar oud ik verjaar op 26 januari en ik woon in west-vlaanderen belgië. ik speel bijna 9 maanden btf2 ik speel al een grote week op jullie server en die is echt leuk om op te spelen. Als je nog iets moet weten vraag het dan maar mijn email is deprezsimon@skynet.be
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:48 schreef BattleLies het volgende:
Homoooooooos!
JP heeft m'n autoradio en speakers erin gezet en het geluid is superOntzettend bedankt!
Nu alleen maandag nog ff de Tweeters installeren.
Frank hier
liever nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:57 schreef BattleLies het volgende:
Kunnen we de Arnhem zuip-meet niet uitstellen
JP en Lies kunnen al niet....
Dan is de ontgroening als ik er al bijna weer weg benquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:06 schreef BattleLies het volgende:
Mja okey ik kan ook de komende weken niet maar ik vind gewoon dat we met z'n alles Ferdi's huis moeten ontgroenen! Ik ben ook nog een beetje gaar van afgelopen weken
Afgelopen zaterdag 4x gekotst
Grasmaaier ownagequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef Sickert het volgende:
was net lachen met diekie
laatste rondje steeds achter m gereden samen met ferdi
en net voor de finish er langs
Ja, morgenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Blijf je daar maar zo kort dan Ferdi? Ik kom in ieder geval een keer langs!
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:48 schreef RudyCarell het volgende:
Mogguh... Laatste daggie vandaag! Dan lekker 2 weken vrij... Ff promoveren, ben al er bijna![]()
Kleve??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:31 schreef escape_nl het volgende:
Morgen naar Kleve
Ja, idd..quote:
Thanks. Zal er eens naar kijken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:32 schreef ursel het volgende:
Frank,
Hier helemaal onderaan vindt je nog een Joomla theme van BF2. Ook hele mooie andere lay-outs zijn er.
[..]
Kleve??![]()
bedankt ik heb me ook al aangemeld op dat ander forumquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Welkom! Je hebt het gevonden dus.
Heb je je ook aangemeld op www.bandoffokkers.nl/forum ?
Zou zeggen blijf posten en blijf komen op de server dan ben je de bof-tag wel waardig![]()
Hoezo niet dan??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:23 schreef staticdata het volgende:
nog 1 dagje, totaal geen zin. morgen six flags gaat ook al niet door. gaat lekker
Mijn Driver Special Ability points staat nu op 8034quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:54 schreef staticdata het volgende:
Driver Special Ability points 2921
goh hoe kan dat nou komen
gisteren ook me 1000e heallingpoint gehaald
Ik zit al aan dik 4000 heals, maar 20 in 1 ronde lukt steeds net nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mijn Driver Special Ability points staat nu op 8034![]()
En nog 2 heals dan zit ik ook aan de 1000
u neem 1 boffer die u tegenstander is. deze boffer laat u telkens de artillery etc opblazen. u gaat vrolijk repairen en tadaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:55 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik zit al aan dik 4000 heals, maar 20 in 1 ronde lukt steeds net niet![]()
Driver heb ik er pas 673, maar dat ligt misschien aan mijn rijstijl![]()
Heeft iemand misschien een tip waar en hoe ik het best wat repairpunten kan scoren? (voor de badge)
vrienden waarme we zouden gaan vonden het te warm ofzo, maar het zal uiteindelijk wel een financiele achtergrond hebben.quote:
Ziet dat er even gaar uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We kunnen morgen trouwens hier naartoe:
http://web.discotheekmanhattan.nl
Die zijn tenminste open tot 5 uur. Meeste andere zaken gaan in Arnhem al om 2:00 dicht.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
vrienden waarme we zouden gaan vonden het te warm ofzo, maar het zal uiteindelijk wel een financiele achtergrond hebben.
Het kan heel rustig zijn ja, iedereen is op vakantie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:04 schreef staticdata het volgende:
ach man 29 graden, 80% van nederland gaat weg, ik zeg het word erg rustig morgen. maar ja...
nee dan wilde ze naar het strands 's avonds. alsof dat niet druk is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |