Verzendkosten bij Play zijn altijd gratis. BInnen NL zal het je ¤ 1,56 kosten denk ik. Moet static het ff wegen en de tarieven checken op http://www.tpgpost.nlquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:57 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ik kan hem nog annuleren.
Als jij hem voor mij wil bestellen lijkt me dat wel chiller eigenlijk... Is het verzenden naar nederland ook gratis, of komt er dan nog 5 euro bij ofzo.
Ja maar Naar nederland ook?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Verzendkosten bij Play zijn altijd gratis. BInnen NL zal het je ¤ 1,56 kosten denk ik. Moet static het ff wegen en de tarieven checken op http://www.tpgpost.nl
ik heb whiteops gistermiddag tussen 3 en 4 uur gekicked, het verhaal is een beetje doorzichtig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
AHUM.
dan kun je toch wel gewoon reageren en mij even informeren? Plus ik heb whiteops regelmatig online gezien en zelfs gekicked.(3 dagen geleden ook nog.)
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:47 schreef escape_nl het volgende:
als je sommige topics leest in de sexsualiteit topics, sjonge jonge zeg
[..]
[..]
me tooquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef Razorback het volgende:
Morgen de laatste dag werken aanwezig zijn en dan genieten van mijn vakantie
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kan ook gewoon een ander bezorgadres opgeven. Dat lijkt mij het makkelijkste.
das waar inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kan ook gewoon een ander bezorgadres opgeven. Dat lijkt mij het makkelijkste.
Het komt door EA, als het aan ons lag was de server probleemloos maar helaas. het valt me wel op dat onze server vaker crasht dan andere. echter kan dit veroorzaakt worden door een paar vaste bezoekers, die zich er niet van bewust zijn. het is helaas niet anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef SoA-Holic het volgende:
DrSphinx hier, ik zit de laatste tijd af en toe op jullie server maar de verbinding is de laatste tijd wel erg brak. Ben je lekker aan het gamen, word ik er weer uitgeknald. Is dat BOF z'n schuld, of die EA patch? Want ik heb het wel vaker dan op de andere servers waar ik speel.
Verder hebben jullie een leuk servertje![]()
Kan aan jou zelfs liggen, ik had ook random disconnects, maar na het installeren van de AMD Dual core patches, knalt BF2 alleen vast als onze server crasht...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef SoA-Holic het volgende:
DrSphinx hier, ik zit de laatste tijd af en toe op jullie server maar de verbinding is de laatste tijd wel erg brak. Ben je lekker aan het gamen, word ik er weer uitgeknald. Is dat BOF z'n schuld, of die EA patch? Want ik heb het wel vaker dan op de andere servers waar ik speel.
Verder hebben jullie een leuk servertje![]()
SD bestelt BF2 met zijn CC en laat hem op jouw huisadres bezorgen.quote:
Wat ben je toch slimquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
SD bestelt BF2 met zijn CC en laat hem op jouw huisadres bezorgen.
Sim-pel
Ik speel ook niet veel meer, maar gemiddeld elke 5 potjes flikkerd hij er wel uitquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb sinds patch 1.3 nog geen crash meegemaakt met de server, maar ja ik speel niet zo heel veel.
Maar afgelopen maandag en dinsdag helemaal nergens last van, al scheelde het dinsdag even niet veel.
Goed je best doenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Trouwens, hoe hebben jullie je knife en pistol award gehaald?
Als ik met esn mes aan kom lopen word ik direct overhoop geknald, zelfde verhaal met pistol.
misschien moet je er wel mee wachten. bij 1.4 heb je infantry mode. misschien dat het haalbaarder is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Als ik met esn mes aan kom lopen word ik direct overhoop geknald, zelfde verhaal met pistol.
Knife heb ik niet, aangezien ik daar geen moeite voor wil doenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Kloptquote:
Pistol is niet te moeilijk, gewoon lopen met je PKM, iemad 1 keer beschietn niet in hoofd, de rest afmaken met gun...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik schijn ook arrogant te zijn, kwam ooit in mijn beoordeling naar boven op mijn werkquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Goed je best doen
Of een K&P server opzoeken
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
misschien moet je er wel mee wachten. bij 1.4 heb je infantry mode. misschien dat het haalbaarder is.
ik had geluk doordat er bij mij een squad van 4 man dacht te kunnen spawnrapen. toen was het![]()
je moet veel snipers pakken. gewoon met je normale gun lopen en op het laatst je knife pakken. en dolphin duiken met een mes op de beentjes inhakken werkt het beste.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Knife heb ik niet, aangezien ik daar geen moeite voor wil doen
Pistol heb ik vrij eenvoudig gehaald door als spec ops of sniper rond te lopen met me gun. Gewoon een beetje met andere meelopen en dan de kills afsnoepen.
Probeer altijd achter de vijand te komen, dat scheelt een hoop.
Met me gans account had ik de eerste dag meteen mijn pistol badge al.
gedverdemme!! no details plzzzz..quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:01 schreef staticdata het volgende:
soms kom je ook wel eens op servers waar gasten het in 1x hebben besloten met z'n allen te doen. dat had ik dus.
jij mag datquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik schijn ook arrogant te zijn, kwam ooit in mijn beoordeling naar boven op mijn werk![]()
no prob ! zullen mn ouders wel denken '' wat gaat ie nu weer doen''quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef RudyCarell het volgende:
Mogguh... Vanavond knal ik TS ook weer aan... Vindt het best leuk eigenlijk...
@Sickert: Geen tijd gehad naar het postkantoor te gaan, dus maar via interne post, het kan dus goed zijn dat je muis in een " Welkom bij de LOI" doos komt, met daarin de echte doos...![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:39 schreef staticdata het volgende:
homo's
Ach als we een kwaliteitsdrempel zouden neerleggen dan wordt het een kleine clan vrees ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:06 schreef -chiel- het volgende:
Maar sommige hier zien bepaalde kwaliteiten bij hem waar zij zelf ook voordeel van hebben en zien het daarom wel zitten.
Ach een balletje opgooien kan wat mij betreft geen kwaad maar goed we gaan niet voor hem door het stof. Dat geld voor iedereen, we zijn allemaal gelijkwaardig en we spelen voor de lolquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:54 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb het verhaaltje een beetje gevolgd in mijn GoT periode.![]()
Die 404 kwam erg arrogant over en is tot het laatst overtuigd gebleven van zijn gelijk dat teamkillen mag voor de chopper. De posts hier kwamen erg arrogant over moet ik zeggen. Anders gezegd past het wel meer in de sfeer van Fok.
Denk niet dat het wijs is om hem te vragen. Moet uit zichzelf komen. Vragen levert al direct een scheve verhouding op.
Tenminste, dat is mijn standpunt. MisterFox heeft dat ook eens geflikt en dat heb ik half door de vingers gezien, mede omdat hij vlak daarna zelf vertrok en al wat langer meeliep en het natuurlijk al niet de meest volwassen persoon wasquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Over 404s, mij maakt het allemaal niks uit, maar als je de regels duidelijk overtreedt, dan vlieg je gewoon van de server af. BoF of niet. BoF uit.
Wat nou geouwehoer ? Tis altijd erg nuttige informatie hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:12 schreef ursel het volgende:
Zal het volgende keer ook doen dan.. Maar wordt soms gek van al dat ge-ouwehoer.. Concentreer me vaak liever alleen op het spel. Dus luister dan ook niet echt naar al dat geneuzel van jullie en heeft het uiteindelijk toch weinig zin dat ik op TS zit..![]()
Ooh.. en ff snel van kanaal wisselen gaat ook niet echt op. Als ik vanuit BF2 even snel naar windows terug moet duurt het een eeuwigheid en kan ik dus ff niet spelen.(vandaar dat ik in december dus ook maar ga upgraden)
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb je er wel een cursus:"Muizen voor n00bs" bij gedaan
Kevin gaat studerenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:21 schreef Sickert het volgende:
no prob ! zullen mn ouders wel denken '' wat gaat ie nu weer doen''
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Ow ja, en willen jullie niet meer zo spammenIk kan op m'n werk echt geen enkele website zien
Teletekst
, Gmail
, nu.nl
![]()
Heb Fok! nog maar niet geprobeerd, wil er nog langer werken dan m'n introductieperiode
apps downloaden is wel illegaalquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:15 schreef ursel het volgende:
[..]
FTD niet hoor..
De informatie die je ermee vind binnenhalen zelfs ook niet.
De informatie erop zetten dan weer wel.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef staticdata het volgende:
debielentis een supertoko
welke debiel heeft er nou geen creditcard![]()
come again?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Ben je de regels nu alweer verdwenen.![]()
zoek op knife en je krijgt een lijstjequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:45 schreef VeerMans het volgende:
ff 5 min door de serverlijst heenbladeren en je hebt een K&P server gevonden. Niet te lang blijven hangen want het mag idd niet nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |