Thanks! Gelukt!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat je kan doen....
als je 2e intypt wordt de e automatisch klein. selecteer de e vervang hem door de 6 en klaar. maar er is ook nog een methode om hele wiskundige regels te gebruiken.
Ik ben wel benieuwd naar hun verhaal.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:44 schreef staticdata het volgende:
als jullie het niet doen
kunnen we viper en whiteops nu uit de OP halen of niet?
Dan heeft die toch nog ff zijn choppertje meegenomenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hun verhaal.
Ik snap het namelijk nog niet helemaal waarom ze nu "verdwenen" zijn.
Over 404s, mij maakt het allemaal niks uit, maar als je de regels duidelijk overtreedt, dan vlieg je gewoon van de server af. BoF of niet.
Dat zou mooi zijn. Geen vervelende heli's meerquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan heeft die toch nog ff zijn choppertje meegenomen![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan heeft die toch nog ff zijn choppertje meegenomen![]()
Zal het volgende keer ook doen dan.. Maar wordt soms gek van al dat ge-ouwehoer.. Concentreer me vaak liever alleen op het spel. Dus luister dan ook niet echt naar al dat geneuzel van jullie en heeft het uiteindelijk toch weinig zin dat ik op TS zit..quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:29 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Als het bof forum weer in orde is kan hij daar gaan posten, hij had zich al voorgesteld zag ik.
Maar omdat hij al elke avond op de server zit mag ie de bof tag dragen, zo is het ook gegaan met Stefan, zich eerst laten zien op de server en voorstellen, dat zijn toch wel de belangrijkste.
Daarnaast zou het erg fijn zijn als hij Teamspeak gaat gebruiken, dit geldt trouwens voor meer boffers. Mijn ervaring is dat het erg vervelend kan zijn als een boffer niet op TS zit, je typt je een muisarm in het spelchat.
Welk topic.. dan spammen we hem ff..quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ veermans, nou dan sta ik weer een paar plekken hoger op de ranking
nee maar net in een topic gevraagd of hij hier ff wilde komen maarin BF2 reageren ze totaal niet. Teamspeak nog nooit van gehoord etc etc.
Guys, wij zijn niet verdwenen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hun verhaal.
Ik snap het namelijk nog niet helemaal waarom ze nu "verdwenen" zijn.
Over 404s, mij maakt het allemaal niks uit, maar als je de regels duidelijk overtreedt, dan vlieg je gewoon van de server af. BoF of niet.
It's alivequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:14 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
Guys, wij zijn niet verdwenen.
WhiteOps zou het volgens mij regelen, maar die is dus even op vakantie.
Ik ben druik bezig met een huis te kopen. vandaar dus/
Jp, ik mail je morgen even....
/ViPeRII\
it's alive, aliiiiiiiiiiiiveeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:14 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
/ViPeRII\
Heb je er wel een cursus:"Muizen voor n00bs" bij gedaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef RudyCarell het volgende:
Mogguh... Vanavond knal ik TS ook weer aan... Vindt het best leuk eigenlijk...
@Sickert: Geen tijd gehad naar het postkantoor te gaan, dus maar via interne post, het kan dus goed zijn dat je muis in een " Welkom bij de LOI" doos komt, met daarin de echte doos...![]()
heb jij niet toevallig thuis een paar cd'tjes met taal cursussen van de loi liggen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef RudyCarell het volgende:
Mogguh... Vanavond knal ik TS ook weer aan... Vindt het best leuk eigenlijk...
@Sickert: Geen tijd gehad naar het postkantoor te gaan, dus maar via interne post, het kan dus goed zijn dat je muis in een " Welkom bij de LOI" doos komt, met daarin de echte doos...![]()
Done.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef escape_nl het volgende:
Ursel of Frank, wil 1 van de 2 even het bof forum offline gooien met een melding dat het forum dit weekend online komt, er gaan mensen zich registeren
staan ook allemaal op ftdquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
heb jij niet toevallig thuis een paar cd'tjes met taal cursussen van de loi liggen?![]()
mag je mij de volgende keer gaan uitleggen hoe die schizzel werktquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:12 schreef escape_nl het volgende:
[..]
staan ook allemaal op ftd
@Frank, super thx
FTD niet hoor..quote:
FTD zelf idd niet nee, maar al die pr0n die je er vanaf leeched welquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:15 schreef ursel het volgende:
[..]
FTD niet hoor..
De informatie die je ermee vind binnenhalen zelfs ook niet.
De informatie erop zetten dan weer wel.![]()
zoals ik in het vorige topic al tegen je had gezegdquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Iemand toevallig een tip waar ik goedkoop een BF2 deluxe kan kopen?
downloaden is nog steeds niet illegaalquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef VeerMans het volgende:
[..]
FTD zelf idd niet nee, maar al die pr0n die je er vanaf leeched wel
Hier!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Iemand toevallig een tip waar ik goedkoop een BF2 deluxe kan kopen?
Ook niet..quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef VeerMans het volgende:
[..]
FTD zelf idd niet nee, maar al die pr0n die je er vanaf leeched wel
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=257quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
http://www.play.com/Games/PC/CART/3-/1060473/-/Product.html?cur=258
ik weet dat je het in ponden moet afrekenen. heb alleen het zo neergezet dat ie duidelijk ziet dat het 29 euro kost.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=257
Damn, waarom accepteren die debielen geen Paypall, of Payroll...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=257
Thanxquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier!
Owja Play, vergeten te kijken. Play dus. Zorg dat je het product in ponden in je winkelwagentje zet ivm de koers.
quote:Bestelling geplaatst
Uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt zo snel mogelijk een mailtje over de verdere afhandeling.
Als je het download moet je toch ook het orgineel bezitten?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Ook niet..
Al die pr0n die jij erop zet wel.
Het geweldige beleid van nederland (net zoals met drugs). Je mag het wel gebruiken, je mag het alleen niet kweken/posten![]()
Leiderdorp - lees Leidenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef staticdata het volgende:
debielentis een supertoko
welke debiel heeft er nou geen creditcard![]()
Waar woonr je als ik vragen mag?
Ja ik heb geen creditcard.quote:
Heb het nog afgelezen ook. De manier hoe hij het typt laat je lezen maar volgens mij spoort hij niet helemaalquote:
ach ik had het best bij play.com voor je kunnen bestellen. scheelt 10 euro. denk wel dat je het nu eerder heb dan bij play.com, maar wat heb je eraan zolang je nog op je videokaart moet wachten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen creditcard.
Is er wat mis met die toko? Heb het spel nu voor 41.50 incl verzendkosten.
loop dan gewoon even naar dehaarlemmerstraat en pick hem up bij FRS of Dixons of zo, nu moet je en wachten en verzendkosten betalenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen creditcard.
Is er wat mis met die toko? Heb het spel nu voor 41.50 incl verzendkosten.
quote:Valt jullie dat niet op? In de 'betere' AH's zitten altijd ramgeile mokkels achter de kassa's. Tenminste, bij de AH XL waar ik soms kom. Selecteren ze daar op hoofden en kontjes, of wat? Het zal die ouwe snoepert uit de reclame wel zijn, Dhr. van Dalen. Hij doet het goed in ieder geval!
Maar nu... hoe versier je zo'n 16-jarig mèske? Ik heb al eens een keer gedaan alsof m'n pinpas niet helemaal werkte, steeds verkeerd er doorhalen. Toen zei ze: "Geef maar, ik wrijf 'm even schoon met m'n blouse, maar die is ook niet echt schoon hoor, hihi!".
Ik kan je zeggen! Ik heb een week lopen ruiken aan die pinpas! God, wat was ik geil!
Sommigen dragen hun werkblouse ook zo lekker ver open. Dan krijg ik al helemáál een bobbel in de broek als ik m'n peperkoek en Fristi afreken.
quote:Schrik niet van de TT, want ik ben lang zo 'eng' niet als het lijkt. Ik heb echter wel een hobby die veel mensen vreemd vinden. Of... hobby... ik weet niet of je het zo mag noemen. Misschien is 'fetisj' een beter woord. Verder irrelevant.
Ik mag graag aan fietszadels van vrouwen en meisjes snuffen. Ik heb dat al best een tijdje. Ik ben nu 21, maar ik doe dit al een jaar of 6, vanaf m'n 15e dus, voor de rekenaars onder ons.
Vroeger deed ik het bij grote fietsenstallingen, waar ik onopvallend te werk kon gaan. Immers, als je buk naast een fiets lijkt het voor anderen net alsof je iets met je slot doet, of het sleuteltje zoekt, maar ik snoof dan lekker de geur van het zadel op. Nadeel is dat die fietsen er vaak al lang staan, dus er geen lekkere 'natte' geur meer van een vrouw aan zit. Tenzij ze een erg sterke geur hebben van zichzelf...
Wat ik nu soms doe - als ik me verveel - is rustig door de stad fietsen, met de oogjes open voor mooie meiden. Als ik dan een lekker ding zie volg ik ze op veilige afstand met m'n fiets. Ik hoop dan altijd dat ze snel stoppen en hun fiets parkeren, want dan is het zadelluchtje nog kakelvers! Zodra ze uit het zicht zijn ga ik naar hun fiets toe en ruik lekker aan het zadel. Zeker in de zomer, met dit warme weer, is dat een genot.
Hoe benauwder het weer, hoe beter. Heerlijke zoete geuren komen voorbij, maar soms zit er ook wel eens een gore vislucht bij, da's dan gewoon balen. Maar dat houdt m'n hobby wel spannend hè. 't Is toch altijd maar weer de vraag... ga ik genieten, of ga ik kokhalzen?
De fijnste avond om zadeltjes te ruiken is donderdagavond, als alle jonge studentes op stap gaan in de stad en massaal hun fietsen op de pleinen en in de stegen parkeren. Het is dan toch een drukte van jewelste, dus mijn aanwezigheid valt totaal niet op. Dan kan ik heerlijk ongestoord m'n gang gaan. Na een uurtje bezig geweest te zijn ben ik ongelofelijk geil en ga dan meestal maar gauw naar huis. Nou ja, wat ik daar dan doe laat zich raden. Juist. Even het plafond witten.
Enfin, noem me een viespeuk, een perverseling, of een gestoorde vuilak... Ik vind, we zijn allemaal anders en de een gedraagt zich als de massa en de ander niet. Ik ben 'de ander'. Ik doe niets strafbaars en/of schadelijks... ik doe het puur voor eigen genot en val niemand lastig.
AHUM.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:14 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
/ViPeRII\
lettertype (of lettertje even in superscript veranderenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoe ik een 2 met een kleine 6 (rechtsboven) doe in Word?
Dus 2 tot de 6de macht....
downloaden is in Nederland legaal, uploaden niet. Uitzondering geld voor games en software.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:37 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Als je het download moet je toch ook het orgineel bezitten?
Ik kan hem nog annuleren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
ach ik had het best bij play.com voor je kunnen bestellen. scheelt 10 euro. denk wel dat je het nu eerder heb dan bij play.com, maar wat heb je eraan zolang je nog op je videokaart moet wachten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |