Verzendkosten bij Play zijn altijd gratis. BInnen NL zal het je ¤ 1,56 kosten denk ik. Moet static het ff wegen en de tarieven checken op http://www.tpgpost.nlquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:57 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ik kan hem nog annuleren.
Als jij hem voor mij wil bestellen lijkt me dat wel chiller eigenlijk... Is het verzenden naar nederland ook gratis, of komt er dan nog 5 euro bij ofzo.
Ja maar Naar nederland ook?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Verzendkosten bij Play zijn altijd gratis. BInnen NL zal het je ¤ 1,56 kosten denk ik. Moet static het ff wegen en de tarieven checken op http://www.tpgpost.nl
ik heb whiteops gistermiddag tussen 3 en 4 uur gekicked, het verhaal is een beetje doorzichtig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
AHUM.
dan kun je toch wel gewoon reageren en mij even informeren? Plus ik heb whiteops regelmatig online gezien en zelfs gekicked.(3 dagen geleden ook nog.)
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:47 schreef escape_nl het volgende:
als je sommige topics leest in de sexsualiteit topics, sjonge jonge zeg
[..]
[..]
me tooquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef Razorback het volgende:
Morgen de laatste dag werken aanwezig zijn en dan genieten van mijn vakantie
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kan ook gewoon een ander bezorgadres opgeven. Dat lijkt mij het makkelijkste.
das waar inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kan ook gewoon een ander bezorgadres opgeven. Dat lijkt mij het makkelijkste.
Het komt door EA, als het aan ons lag was de server probleemloos maar helaas. het valt me wel op dat onze server vaker crasht dan andere. echter kan dit veroorzaakt worden door een paar vaste bezoekers, die zich er niet van bewust zijn. het is helaas niet anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef SoA-Holic het volgende:
DrSphinx hier, ik zit de laatste tijd af en toe op jullie server maar de verbinding is de laatste tijd wel erg brak. Ben je lekker aan het gamen, word ik er weer uitgeknald. Is dat BOF z'n schuld, of die EA patch? Want ik heb het wel vaker dan op de andere servers waar ik speel.
Verder hebben jullie een leuk servertje![]()
Kan aan jou zelfs liggen, ik had ook random disconnects, maar na het installeren van de AMD Dual core patches, knalt BF2 alleen vast als onze server crasht...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef SoA-Holic het volgende:
DrSphinx hier, ik zit de laatste tijd af en toe op jullie server maar de verbinding is de laatste tijd wel erg brak. Ben je lekker aan het gamen, word ik er weer uitgeknald. Is dat BOF z'n schuld, of die EA patch? Want ik heb het wel vaker dan op de andere servers waar ik speel.
Verder hebben jullie een leuk servertje![]()
SD bestelt BF2 met zijn CC en laat hem op jouw huisadres bezorgen.quote:
Wat ben je toch slimquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
SD bestelt BF2 met zijn CC en laat hem op jouw huisadres bezorgen.
Sim-pel
Ik speel ook niet veel meer, maar gemiddeld elke 5 potjes flikkerd hij er wel uitquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb sinds patch 1.3 nog geen crash meegemaakt met de server, maar ja ik speel niet zo heel veel.
Maar afgelopen maandag en dinsdag helemaal nergens last van, al scheelde het dinsdag even niet veel.
Goed je best doenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Trouwens, hoe hebben jullie je knife en pistol award gehaald?
Als ik met esn mes aan kom lopen word ik direct overhoop geknald, zelfde verhaal met pistol.
misschien moet je er wel mee wachten. bij 1.4 heb je infantry mode. misschien dat het haalbaarder is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Als ik met esn mes aan kom lopen word ik direct overhoop geknald, zelfde verhaal met pistol.
Knife heb ik niet, aangezien ik daar geen moeite voor wil doenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef SoA-Holic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |